Jump to content

(Tussen)stand

Recommended Posts

• Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eindelijk kampioen seizoen 2033-2034, Tranmere Rovers.

Jaja.

Tweede seizoen in de Serie A met gepaste afstand van de top 5 geëindigd. Had eigenlijk het hele seizoen niet het gevoel dat dit erin zat maar na een goede laatste fase toch bij de plekken voor Europee

Posted Images

image.thumb.png.f61c795283703d8a5da660199ea5f853.png

Derde seizoen Premier League en daar staan we dan op de tweede plaats. :D Op de laatste dag nog gelijkgespeeld tegen Newcastle, maar op doelsaldo boven United geëindigd. Met de finale van de FA Cup nog in het vooruitzicht durf ik wel te stellen dat we een grandioos seizoen beleefd hebben.

Op 22-4-2021 om 15:28 zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.f61c795283703d8a5da660199ea5f853.png

Derde seizoen Premier League en daar staan we dan op de tweede plaats. :D Op de laatste dag nog gelijkgespeeld tegen Newcastle, maar op doelsaldo boven United geëindigd. Met de finale van de FA Cup nog in het vooruitzicht durf ik wel te stellen dat we een grandioos seizoen beleefd hebben.

(y):classic_love:

3e  sowieso. 4 punten al iig meer dan heel vorig seizoen. nu nog hopen dat Schalke 04 de titel echt pakt tkv Bayern.

Alleen helaas snel CL, EL en beker uitgevlogen! Dat MOET beter volgend seizoen.

20210428130923_1.jpg

image.png.ae4a46a09cc9e3cdc69f907f9bbbec4c.png

1e seizoen als prof zit er op! Na een hele lange tijd op de laatste plaats te staan, is het ons toch gelukt om het om te buigen (mede door 6 huurspelers in de winterstop te halen). Dit is seizoen 4 en heb nog alle spelers van seizoen 1 (toen ik in D5 begon). Daarvan dus minimaal 5 amateurs in de basis en dan nog 29 punten pakken. Ik vind het knap :)

1 uur geleden zei Badmuts:

1e seizoen als prof zit er op! Na een hele lange tijd op de laatste plaats te staan, is het ons toch gelukt om het om te buigen (mede door 6 huurspelers in de winterstop te halen). Dit is seizoen 4 en heb nog alle spelers van seizoen 1 (toen ik in D5 begon). Daarvan dus minimaal 5 amateurs in de basis en dan nog 29 punten pakken. Ik vind het knap :)

Ik ook!! 

2 uur geleden zei Badmuts:

Wat een kampioen, er is dus nog hoop voor mijn clubje hahaha. Prima prestatie ook met UNA op het prof niveau. Chapeau!

Op 28-4-2021 om 18:45 zei Badmuts:

image.png.e1bf72ddf249a8c5877932697c3e18a8.png

Kleine versterkingen gehaald, andere tactiek ingezet en gaan met die banaan! Wat en heerlijk begin!

Gepost (edited)

PgpIPDw.png

Hier gaat het goed hoor. Vorig jaar net aan gepromoveerd en dan nu dit én dat zonder grote aankopen. Alleen een centrale verdediger. Als we de laatste wedstrijd van Hajduk hadden gewonnen dan stonden we echt los. Nu kijken of we deze lijn kunnen doorzetten.

Edit van screenshot na 7 uur:

@MNie Het was een totaal verkeerd screenshot, haha.

Edited by JesseNL

Kampioenschap nummer 3 op rij is ook een feit. Ongeslagen kampioen worden zat er al snel niet meer in.  Komend seizoen maar opnieuw proberen.  Bizarre blijft dat Leicester degradeert 8 jaar na hun kampioenschap. image.png.04553fe4f35591dc61c8c25699570faf.png

Gepost (edited)

Pfff vorig seizoen samen met PSG op 97 punten geëindigd maar ze hadden 1 keer van mij gewonnen dus helaas. Dit seizoen ga ik nog beter maar zij ook.

Wel leuke uitdaging maar wat heb ik een hekel aan oliegeld.. seizoen 4:)

tjaa.PNG

Edited by ErwinFm
1 uur geleden zei TomFsoccer:

Nog eens een nieuwe save gestart, heel toevallig uitgekomen bij Valencia. Finances zijn echt een drama, maar we doen het uitstekend!

1142856666_Schermafbeelding2021-05-11om09_21_11.png.be0d2885c75c27bd2f1ddd76ef4eec81.png

Heel netjes hoor! Hier ook een nek aan nek race, alleen dan voor een plek om Europees voetbal. Wel pas eerste seizoen op het hoogste niveau.

wFYE3g2.png

1 uur geleden zei TomFsoccer:

Nog eens een nieuwe save gestart, heel toevallig uitgekomen bij Valencia. Finances zijn echt een drama, maar we doen het uitstekend!

1142856666_Schermafbeelding2021-05-11om09_21_11.png.be0d2885c75c27bd2f1ddd76ef4eec81.png

Dat is een prima seizoen, hoe erg zijn de financiën bij Valencia? Zit die Lim daar niet?

40 minuten geleden zei JesseNL:

Heel netjes hoor! Hier ook een nek aan nek race, alleen dan voor een plek om Europees voetbal. Wel pas eerste seizoen op het hoogste niveau.

wFYE3g2.png

Prima in de middenmoot, maar wel op hele ruime achterstand nog op Zagreb

6 uur geleden zei MNie:

Dat is een prima seizoen, hoe erg zijn de financiën bij Valencia? Zit die Lim daar niet?

Prima in de middenmoot, maar wel op hele ruime achterstand nog op Zagreb

Peter Lim zit hier inderdaad, maar toch is het erg momenteel. Schuldenberg van 224M... Krijg dus niks van TB en ook om contracten te verlengen lukt het bij vele staff bijvoorbeeld niet omdat er een laag plafond is.

Eerste seizoen meteen kampioen, wat een heerlijk seizoen. Heel de ploeg is wel gewild door alle grote kapers van Europa. Nu belangrijk om te bevestigen in het tweede seizoen, daar gaat het vaak mis bij mijzelf.

1049539314_Schermafbeelding2021-05-11om23_30_28.png.3ea1e111a8354067e5508ed02b333997.png

Op 11-5-2021 om 23:59 zei TomFsoccer:

Eerste seizoen meteen kampioen, wat een heerlijk seizoen. Heel de ploeg is wel gewild door alle grote kapers van Europa. Nu belangrijk om te bevestigen in het tweede seizoen, daar gaat het vaak mis bij mijzelf.

1049539314_Schermafbeelding2021-05-11om23_30_28.png.3ea1e111a8354067e5508ed02b333997.png

Back to back Champions! 1 speeldag voor het einde waren we al kampioen. Barça en vooral Real kenden een zeer zwak seizoen.

1733171123_Schermafbeelding2021-05-16om10_46_20.png.bd5a80c1c5264cc59caa6cbfc349f18a.png

1 minuut geleden zei 19CH98:

Zou wat zijn, als middenmoter promoveren

Dat zit er niet in dit jaar, daarvoor zijn we veel te wisselvallig. Theoretisch kan het, maar realistisch gezien. Kan op zich ook zeker geen kwaad, in de Serie B zouden we zo worden weggespeeld.

Zojuist zei RubenS2:

Dat zit er niet in dit jaar, daarvoor zijn we veel te wisselvallig. Theoretisch kan het, maar realistisch gezien. Kan op zich ook zeker geen kwaad, in de Serie B zouden we zo worden weggespeeld.

Ben ik volledig met je eens, meer een kronkel in het Italiaanse voetbalsysteem dat de nummer 10 kan promoveren. Vind het al heel knap dat je met je San Marinese spelers het zo goed doet. 

52 minuten geleden zei 19CH98:

Ben ik volledig met je eens, meer een kronkel in het Italiaanse voetbalsysteem dat de nummer 10 kan promoveren. Vind het al heel knap dat je met je San Marinese spelers het zo goed doet. 

Bij dit team spelen amper San Marinese spelers momenteel, enkel bij de jeugd krioelt het ervan. Voor de club beroep ik me hoofdzakelijk op transfervrije en gehuurde Italianen momenteel. Probeer zo snel mogelijk de club omhoog te werken om zo ook betere jeugdspelers te laten doorstromen ;) Maar dank voor het compliment!