Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Recommended Posts

• Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De grote wat? Moet een speler zich zorgen gaan maken? Spelling blijft lastig.

En ik trapte er nog in ook 

Als jij me vertelt hoe ik iemand die zonder contract hier speelt een boete kan geven, zal ik het gelijk doen. Mafklapper. Jij krijgt ook geen loon komende 2 weken.   O wacht, jij hebt ook ge

Posted Images

Soms denk ik toch wat mijn scouts uitsteken...

Recommendation van de DoF - deze gozer heeft een relegation release clause van 625k

Ok ik ga even kijken in zijn contract bij clauses - socuting required.

op dit punt zou ik mijn scouts liever veranderen door 7 DoF's :p mijn beste gratis signing deze career was ook een DoF aanbeveling

5 minuten geleden zei Bolderbast:

image.thumb.png.78d4af36f8a8dcc2d0187daa07e9d5aa.png

Hier word ik zo moe van he.

Ja, dat soort vergelijkbare dingen heb ik nu ook aan de hand... Ben Almere City, dus mijn salarisbudget is maar 1,5 miljoen per jaar. Alleen heb ik een Brit, die door Brexit nu ineens non-EU is en minimaal 413k moet gaan verdienen. Dat gaan we dus mooi niet doen, dus die wil ik verpatsen. Hij is 100k waard, heb een akkoord voor 230k met een andere club, maar het bestuur blokkeert dat omdat ze minimaal 250k willen ontvangen.... En dat biedt dan weer niemand.......

Oh, en nog een leuke. Ik moet een nieuwe spits, had een akkoord gesloten met een nieuwe spits voor een Bosman. Alleen toen lichtte zijn club ineens de eenzijdige optie waardoor die transfer afketste. Hij was niet veel waard, dus ik dacht "prima, dan koop ik hem" en had uiteindelijk een akkoord met de club vooor 70k ofzo. Maar nu wil die vent ineens niet meer met me over een contract praten "omdat hij net nieuw is bij zijn huidige club" :5

28 minuten geleden zei RicoV1989:

Oh, en nog een leuke. Ik moet een nieuwe spits, had een akkoord gesloten met een nieuwe spits voor een Bosman. Alleen toen lichtte zijn club ineens de eenzijdige optie waardoor die transfer afketste. Hij was niet veel waard, dus ik dacht "prima, dan koop ik hem" en had uiteindelijk een akkoord met de club vooor 70k ofzo. Maar nu wil die vent ineens niet meer met me over een contract praten "omdat hij net nieuw is bij zijn huidige club" :5

Even twee maanden wachten ofzo en dan weer proberen.

Sorry, maar daar heb ik dus de ingame editor voor gekocht. Dat soort gezeik vind ik echt vervelend.

Ook zoiets, speler A heeft een afkoopsom van 10 miljoen. Echter, ik wil 'm niet meteen kopen, maar aan het einde van het seizoen, een verkapte verhuur dus. En dat gaat niet. En dat is kut. Dus dan betaal ik de afkoopsom en zet 'm met de ingame editor lekker een jaar bij zijn 'oude' club.

25 minuten geleden zei Satyr:

Sorry, maar daar heb ik dus de ingame editor voor gekocht. Dat soort gezeik vind ik echt vervelend.

Ook zoiets, speler A heeft een afkoopsom van 10 miljoen. Echter, ik wil 'm niet meteen kopen, maar aan het einde van het seizoen, een verkapte verhuur dus. En dat gaat niet. En dat is kut. Dus dan betaal ik de afkoopsom en zet 'm met de ingame editor lekker een jaar bij zijn 'oude' club.

Komt dat door die afkoopsom? Had zelf ook een speler gekocht zonder afkoopsom maar wel ingesteld dat hij pas volgend seizoen moest komen. Kon die speler dus mooi nog één seizoen basisspeler zijn bij zijn club.

4 minuten geleden zei Mordurette:

Komt dat door die afkoopsom? Had zelf ook een speler gekocht zonder afkoopsom maar wel ingesteld dat hij pas volgend seizoen moest komen. Kon die speler dus mooi nog één seizoen basisspeler zijn bij zijn club.

Dan kan het wel ja. Het probleem is dat je bij een afkoopsom van 10 miljoen ook niet kunt zeggen: Ik bied 15 + verhuur, want dan krijg je in beeld dat het bedrag de clausule overtreft en dus niet mag.

Zojuist zei Satyr:

Dan kan het wel ja. Het probleem is dat je bij een afkoopsom van 10 miljoen ook niet kunt zeggen: Ik bied 15 + verhuur, want dan krijg je in beeld dat het bedrag de clausule overtreft en dus niet mag.

Wel kut dan ja. Waarschijnlijk accepteren ze ook niet minder dan die 10 miljoen en zit je dus met de gebakken peren. Balen.

image.thumb.png.b82e23908270f26022948e482648c1ba.png

Als jij me vertelt hoe ik iemand die zonder contract hier speelt een boete kan geven, zal ik het gelijk doen. Mafklapper. Jij krijgt ook geen loon komende 2 weken.

O wacht, jij hebt ook geen contract.. 

#justLLMthings

Edited by neva

heb het al eens vermeld, maar scouts... ik krijg er een punthoofd van...

Recruitment meeting, suggestie: he, deze gozer staat op de transferlijst.

voor 12M, met een loon van 29k. Oftewel mijn hele transferbudget voor 3-4 seizoenen, en 4x wat mijn beste speler verdient. Echt man fuck off met je tijdsverspilling

23 minuten geleden zei Abe:

Pfff. Geen mogelijkheid om te verzoeken tot uitsel?

Ik denk het niet (op FM20). In elk geval nog niet geprobeerd. Het is trouwens nog goed uitgedraaid.

image.thumb.png.24c54032735a17e4ca9dea3ac8c620a5.png

Genk (competitie) met A-team, beker met B-team en paar A-spelers laten invallen, United met A-team, Gent met B-team. Enkel de laatste wedstrijd pakte dus slecht uit, maar door verlies van Anderlecht wel zeker van de titel.

Niet problematisch, wel een frustratie. Het bestuur is erg tevreden over mij, maar:

image.png.40fb186669d03de4adeb6dadd5583c38.png

Ze zijn bezorgd over de 2-0 nederlaag in de beker tegen Capelle, maar die club staat 5e in de hoofdklasse (vorig jaar 7e), ik ben net gepromoveerd naar de eerste klasse...

Edit: ik zie dat het nu lijkt of ik de eerste klasse domineer met die uitslagen, maar ik sta 5e :classic_smile:

Edited by Bessel87
22 uur geleden zei Bessel87:

Niet problematisch, wel een frustratie. Het bestuur is erg tevreden over mij, maar:

image.png.40fb186669d03de4adeb6dadd5583c38.png

Ze zijn bezorgd over de 2-0 nederlaag in de beker tegen Capelle, maar die club staat 5e in de hoofdklasse (vorig jaar 7e), ik ben net gepromoveerd naar de eerste klasse...

Edit: ik zie dat het nu lijkt of ik de eerste klasse domineer met die uitslagen, maar ik sta 5e :classic_smile:

Excuus aan het bestuur, ik begrijp nu de teleurstelling. Doelstelling was 4e ronde...

Volgende keer ff verder kijken dan mijn neuslengte. :classic_smile:

Bied speler aan voor uitleen elke week, geen reactie. Stuur speler meerdere keren naar affiliate, weigert ie.

1 september -" waarom heb je me niet uitgeleend? leugenaar!"

Ik kan toch niet de enige zijn die dit heeft? Hoe SI dit niet heeft gezien snap ik niet

9 uur geleden zei AntiChrist7:

Bied speler aan voor uitleen elke week, geen reactie. Stuur speler meerdere keren naar affiliate, weigert ie.

1 september -" waarom heb je me niet uitgeleend? leugenaar!"

Ik kan toch niet de enige zijn die dit heeft? Hoe SI dit niet heeft gezien snap ik niet

Ik krijg dan vaak te zien dat de speler blij is dat ik hem hen geprobeerd te verhuren (of in andere gevallen te verkopen). 

1 uur geleden zei Mordurette:

Ik krijg dan vaak te zien dat de speler blij is dat ik hem hen geprobeerd te verhuren (of in andere gevallen te verkopen). 

nog nooit gehad. Het is altijd "er waren aanbiedingen, dus ben je aan het liegen. Dat is onacceptabel". Dude wtf.

Soms krijg ik wel wat uitstel, maar heb nog nooit een goeie afloop gehad hier

Ik heb het idee dat er bij SI niet goed is doorgewerkt dat de B-teams van PSV etc. gewoon in de KKD spelen. Vaak berichten van: Ga je speler A nog verhuren deze periode terwijl die speler dan ideaal is voor de KKD. Natuurlijk wil ik hem dan niet verhuren, hou hem liever in mijn B-team.

Ook sommige spelers die verwachten verhuurd te worden. Je speelt wekelijks in een goede competitie, waarom zou ik je ipv bij PSV B naar De Graafschap sturen?

Op 20-2-2021 om 09:36 zei Mordurette:

ze hebben het toch eindelijk door. Uit de patchnotes:

- Number of improvements to keeping player promises

Nu hopen dat het effectief werkt

• 2 weeks later...