Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Recommended Posts

• Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De grote wat? Moet een speler zich zorgen gaan maken? Spelling blijft lastig.

En ik trapte er nog in ook 

Als jij me vertelt hoe ik iemand die zonder contract hier speelt een boete kan geven, zal ik het gelijk doen. Mafklapper. Jij krijgt ook geen loon komende 2 weken.   O wacht, jij hebt ook ge

Posted Images

Op 19-1-2021 om 15:58 zei Mordurette:

Ik probeer dat altijd meteen uit te sluiten uit de onderhandelingen... Nooit problemen mee.

Je kan dat toch niet altijd doen als ze daarmee locked beginnen?

Ik bood een nieuw contract aan aan een regen jeugdspeler van me, hij begon met de locked promise van "find loan move". Ok geen probleem. ik bied hem elke week aan, heel de zomer lang geen aanbiedingen. Ik doe hetzelfde tijdens de wintertransferperiode. Weer niks. En dan 1 februari is de speler ongelukkig , want er zijn zogezegd aanbiedingen geweest... Toch niet in dit universum... leuk, nu zit ik met een woedend 4.5star talent dat wil vertrekken vanwege buggy shit

1 minuut geleden zei AntiChrist7:

Ik bood een nieuw contract aan aan een regen jeugdspeler van me, hij begon met de locked promise van "find loan move". Ok geen probleem. ik bied hem elke week aan, heel de zomer lang geen aanbiedingen. Ik doe hetzelfde tijdens de wintertransferperiode. Weer niks. En dan 1 februari is de speler ongelukkig , want er zijn zogezegd aanbiedingen geweest... Toch niet in dit universum... leuk, nu zit ik met een woedend 4.5star talent dat wil vertrekken vanwege buggy shit

Ik kan niet tot nauwelijks tegen dat het locked is. Ik bepaal waar ik de spelers opstel, niet andersom :classic_tongue:

Heb je geen satellietclub waar je die speler kan stallen?

4 minuten geleden zei AntiChrist7:

Is dan niet veel tegen te doen inderdaad, behalve hopen dat het wegebt door goede teamprestaties een goed moraal te kweken bij iedereen, zodat die jeugdspeler zijn zorgen laat varen. 

3 minuten geleden zei Mordurette:

Ligt ook wel aan het niveau van de satellietclub, denk ik?

True, maar heb best wel vaak gehad dat een speler bij mij nog niet genoeg was en dat-ie niet verhuurd wilde worden aan mijn satellietclub op het tweede niveau bijvoorbeeld.

1 uur geleden zei Mordurette:

Ik kan niet tot nauwelijks tegen dat het locked is. Ik bepaal waar ik de spelers opstel, niet andersom :classic_tongue:

Heb je geen satellietclub waar je die speler kan stallen?

Ja heb ik wel recent gekregen, maar dat verandert er niet aan dat er gewoon geen club geintresseerd was, en hij heeft de hallucinatie van wel....

Een sattelietclub kan toch ook zelf aanbiedingen doen voor jouw spelers? Ik heb Lille als parent club en ik heb nog nooit spelers aangeboden gekregen, ik moet ze zelf gaan halen.  Als ie daar op de bank gaat zitten heeft het ook niet veel nut

Edited by AntiChrist7
1 uur geleden zei AntiChrist7:

Ja heb ik wel recent gekregen, maar dat verandert er niet aan dat er gewoon geen club geintresseerd was, en hij heeft de hallucinatie van wel....

Een sattelietclub kan toch ook zelf aanbiedingen doen voor jouw spelers? Ik heb Lille als parent club en ik heb nog nooit spelers aangeboden gekregen, ik moet ze zelf gaan halen.  Als ie daar op de bank gaat zitten heeft het ook niet veel nut

Maar krijgt dan wel z'n zin om verhuurd te worden...

Godsamme, werd 2e met Woking in de Engelse Conference. 2 punten achter de kampioen, 7 punten voor op de nummer 3 en 12 punten voor op de nummer 7. Eén keer raden wie er promoveert.

29 minuten geleden zei Satyr:

Godsamme, werd 2e met Woking in de Engelse Conference. 2 punten achter de kampioen, 7 punten voor op de nummer 3 en 12 punten voor op de nummer 7. Eén keer raden wie er promoveert.

de nummer 7?

Op 26-1-2021 om 16:54 zei bingo11:

de nummer 7?

Jazeker.

Ik heb nu een basisspeler in de selectie die komt klagen omdat hij na 86 minuten gewisseld werd. Hop, op de transferlijst en oprotten.

Ik ben gedegradeed naar de Serie B en nu wil een van mijn spelers een nieuw contract. Hij verdient nu iets van 20k p/w, maar de Serie B kent een salarisplafond voor nieuwe contracts van 5.75k p/w, dus ik kan hem niet echt een normaal contract aanbieden. Nu is mijn hele selectie boos dat ik hem niet fatsoenlijk behandel :cab: . 

23 uur geleden zei Abe:

Ik ben gedegradeed naar de Serie B en nu wil een van mijn spelers een nieuw contract. Hij verdient nu iets van 20k p/w, maar de Serie B kent een salarisplafond voor nieuwe contracts van 5.75k p/w, dus ik kan hem niet echt een normaal contract aanbieden. Nu is mijn hele selectie boos dat ik hem niet fatsoenlijk behandel :cab: . 

Verkopen dan maar.

Mijn linksback staat al sinds ik begon op de transferlijst. Ik kan dit niet aanpassen, vermoedelijk omdat hij geen contract heeft. Ik kan hem echter geen contract aan bieden, want dat wil hij niet omdat hij op de TL staat...

1772738220_Schermafbeelding2021-02-06om10_44_38.thumb.png.00ba6d8626cbbde62bd628d4f05c1ff4.png

579591665_Schermafbeelding2021-02-06om10_45_03.thumb.png.b48e9079b1882b465979803380152496.png

Dus... Meneer wilde niet meer bij mij (OH Leuven) spelen, omdat hij zich niet thuis voelde in België. Een landgenoot halen was geen optie voor hem. En waar gaat dan zijn voorkeur naar uit... ;e 

image.thumb.png.e5c234b38a8e47246a9cc9082f44790c.png

Had het al weggeklikt, maar in de preseason meeting kon ik voor de europa league enkel zeggen "ik verwacht de finale te bereiken", of "ik verwacht te overwinteren". Iedereen natuurlijk, "dat is veel te ambitieus, gek"...

Ik denk dat het te maken had dat het 4 juli was en het seizoen pas echt begon op 7juli

Op 8-2-2021 om 11:26 zei Titan:

Dus... Meneer wilde niet meer bij mij (OH Leuven) spelen, omdat hij zich niet thuis voelde in België. Een landgenoot halen was geen optie voor hem. En waar gaat dan zijn voorkeur naar uit... ;e 

image.thumb.png.e5c234b38a8e47246a9cc9082f44790c.png

Ook mooi dat Kiel geen 525K wil betalen, maar wel maximaal 525K