Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Recommended Posts

• Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De grote wat? Moet een speler zich zorgen gaan maken? Spelling blijft lastig.

En ik trapte er nog in ook 

Als jij me vertelt hoe ik iemand die zonder contract hier speelt een boete kan geven, zal ik het gelijk doen. Mafklapper. Jij krijgt ook geen loon komende 2 weken.   O wacht, jij hebt ook ge

Posted Images

Waarom zijn de vragen van journalisten achter een muisklik gezet, dat slaat nergens op. Ik was al nooit een mediavriedelijke manager, maar nu doe ik dus echt helemáál niks meer.

2 uur geleden zei Satyr:

Waarom zijn de vragen van journalisten achter een muisklik gezet, dat slaat nergens op. Ik was al nooit een mediavriedelijke manager, maar nu doe ik dus echt helemáál niks meer.

Dan lekker delegeren aan je assistent, doe ik ook. 

56 minuten geleden zei Karlo:

+1

Kost me gewoon te veel tijd om al die journalisten te spreken. Enkel op Deadline Day wil ik die vragen wel beantwoorden. 

1 uur geleden zei Karlo:

Ik doe dat ook, maar dan nog komt er wel eens een vraag in je inbox. Nu moet je, als je zou willen, eerst op agree klikken en dan de vraag beantwoorden.

Lekker schema hier. In de EL had ik ook al iets geks, thuis, thuis, uit, thuis, uit, uit. Wedstrijd 2 en 3 vielen in de interlandperiode, dus miste ik 15 spelers.

Naamloos.png.a77b1ba77964cb9d8a70cfd5253f86f8.png

12 minuten geleden zei Satyr:

Lekker schema hier. In de EL had ik ook al iets geks, thuis, thuis, uit, thuis, uit, uit. Wedstrijd 2 en 3 vielen in de interlandperiode, dus miste ik 15 spelers.

Naamloos.png.a77b1ba77964cb9d8a70cfd5253f86f8.png

Denk dat er een fout zit in je database want de FA Cup begint voor een ploeg als Leicester normaliter in januari en niet in november. Heb je een database gedownload?

4 minuten geleden zei bingo11:

Denk dat er een fout zit in je database want de FA Cup begint voor een ploeg als Leicester normaliter in januari en niet in november. Heb je een database gedownload?

Ja, dat zal het dan zijn.

1697311318_InkedLeondeKogel_Inbox-90_LI.thumb.jpg.6170e16038030b41a2183b88038a04b5.jpg

Elke keer als ik win in een beker of internationaaltoernooi krijg ik bij dit persbericht een bug. De finale van 2025 moet überhaupt nog gespeeld worden, maar er staat al een winnaar. De winnaar is altijd de club/land die ik als laatst had als tegenstander. 

Frustratie: elke keer als ik FM afsluit en weer opnieuw opstart dan vergeet hij mijn voorkeuren, oftewel mijn window/85% zoom. Lees dat er geen oplossing voor is, maar irritant is het wel :D 

2 uur geleden zei FMNOOB:

1697311318_InkedLeondeKogel_Inbox-90_LI.thumb.jpg.6170e16038030b41a2183b88038a04b5.jpg

Elke keer als ik win in een beker of internationaaltoernooi krijg ik bij dit persbericht een bug. De finale van 2025 moet überhaupt nog gespeeld worden, maar er staat al een winnaar. De winnaar is altijd de club/land die ik als laatst had als tegenstander. 

Dat zie ik ook elke keer maar kijk er niet eens meer naar...

2 uur geleden zei Karlo:

Zojuist zes keer gewisseld in één wedstrijd, waar er vijf waren toegestaan :uhoh:

image.png.f3377431075b136612fa5e56cb0e5608.png

image.png.2291861bd9c254a2d654283f7334f41d.png

Heb je een wissel gedaan op aanraden van je assistent? dus door op 'do it' te klikken bij zijn suggestie?

Ik ben op die manier eens een wissel 'verloren'.

1 uur geleden zei FlyD:

Heb je een wissel gedaan op aanraden van je assistent? dus door op 'do it' te klikken bij zijn suggestie?

Zo is het mij op een wonderlijke manier overkomen dat ik een speler wisselde (Brown eraf, Piroe erop). Een paar minuten laten adviseerde de assistent een wissel (Clucas eraf, en de eerder gewisseld Brown erop :classic_blink:). Ik denk joh, kan mij het schelen en ram op 'do it'. 

Wat denk je? Daar kwam Brown het veld op gerend :classic_blink: 

Ik heb het daarna nog 1 of 2 keer voorbij zien komen, maar toen deed 'do it' drukken he-le-maal niks :classic_laugh:

1 uur geleden zei FlyD:

Dat zou best wel eens kunnen, meestal zet ik het spel even stop als ik ga wisselen dus het kan zijn dat ik én op 'do it' klikte  én op de reguliere manier wisselde en dat er toen eentje extra doorheen geglipt is.

Edited by Karlo

Wat worden er vaak goals afgekeurd voor buitenspel terwijl dat niet zo is.

Ja er staat dan wel iemand buitenspel maar die doet niet mee aan het spel en hindert ook niet. Echt bizar..

Ik haal, transfervrij, Cameron Carter-Vickers. Hij staat niet op de uitleenlijst of op de transferlijst. Krijg ik ineens deze discussie...

1.thumb.png.1026f089d91601bd90640713f905b803.png

2.thumb.png.ae06c297c5e80ffbff025abf20b53493.png

3.thumb.png.a12e8d024f350b49778469749352e373.png

Moet ik dus met de halve spelersgroep in discussie over de verkoop van een speler die gewoon bij de selectie zit.

Dit is waarom je de ingame editor nodig hebt. En ik heb 'm nog niet, maar dit soort gezeik is de reden waarom ik die ga halen. Selectie kwaad om niks en zie dat eens weg te krijgen...

Dat krijg je ervan als je een speler haalt die liever niet voor Tottenham speelt. Het enige vergelijkbare wat ik heb is als er onvrede is dat je geen vervanger haalt voor een verkochte speler terwijl je die al in een eerder stadium hebt gehaald. Of vragen van de pers als je een talent die het nooit zou halen verkoopt. 'De achterban is ontevreden over de verkoop van dit grote talent. Wat vind jij zelf hiervan?' 

18 uur geleden zei Nummerke10:

Dat krijg je ervan als je een speler haalt die liever niet voor Tottenham speelt. Het enige vergelijkbare wat ik heb is als er onvrede is dat je geen vervanger haalt voor een verkochte speler terwijl je die al in een eerder stadium hebt gehaald. Of vragen van de pers als je een talent die het nooit zou halen verkoopt. 'De achterban is ontevreden over de verkoop van dit grote talent. Wat vind jij zelf hiervan?' 

Ik had het net met Ajer. Die kocht ik in juli 2021 en in mei 2022, na afloop van het seizoen, was hij boos dat hij niet op zijn favoriete positie had gespeeld. Ja, dat had ik beloofd, maar dat ging niet ivm de speelwijze. In augustus was hij niet meer boos en tekende hij 5 jaar bij, dat dan weer wel.

Ik laat de laatste tijd steeds vaker spelers schieten als ik niet zeker ben dat ik aan de beloftes kan voldoen. Wel irritant, maar heb nu al een paar keer gehad dat het behoorlijk vervelend uitpakte. 

45 minuten geleden zei Abe:

Ik laat de laatste tijd steeds vaker spelers schieten als ik niet zeker ben dat ik aan de beloftes kan voldoen. Wel irritant, maar heb nu al een paar keer gehad dat het behoorlijk vervelend uitpakte. 

Ja snap ik. Heb zelf een keer gehad dat ik iemand had beloofd dat hij als vleugelverdediger (aanvallen) zou spelen. Keurig aan gehouden, komt-ie aan met dat ik me niet aan m'n belofte heb gehouden...