Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Recommended Posts

Hier wat vreemds met vriendschappelijke wedstrijden. Mijn staf is verantwoordelijk voor de organisatie van vriendschappelijke wedstrijden dus er staan er een aantal in de planning. De Europese loting (EC2) vindt plaats en alle vriendschappelijke wedstrijden worden geannuleerd, dat voelde al vrij extreem, maar daarna organiseren ze geen nieuwe wedstrijden meer. Uiteindelijk heb ik dit heel laat nog wel gefixt, maar heel vreemd. Iemand anders hier ook last van? 

• Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De grote wat? Moet een speler zich zorgen gaan maken? Spelling blijft lastig.

En ik trapte er nog in ook 

Als jij me vertelt hoe ik iemand die zonder contract hier speelt een boete kan geven, zal ik het gelijk doen. Mafklapper. Jij krijgt ook geen loon komende 2 weken.   O wacht, jij hebt ook ge

Posted Images

Dat de bond je vraagt om ook coach te zijn van het U-23 elftal tijdens de Olympische Spelen, terwijl er al een manager zit.....

Als je dus enthousiast op het bod ingaat dan wordt je alsnog geen coach van dat elftal. Ook een bug dat er al jaren in zit.....

Een terugkerend fenomeen in FM is het feit (bij mij althans) dat het heel moeilijk scoren is tegen ploegen die een rode kaart krijgen. Dan gooien ze het vaak dicht en kom je zelf amper tot kansen. Hoe lossen de andere managers dat hier op, om dan toch de winst eruit te trekken?

19 minuten geleden zei 007mark:

Een terugkerend fenomeen in FM is het feit (bij mij althans) dat het heel moeilijk scoren is tegen ploegen die een rode kaart krijgen. Dan gooien ze het vaak dicht en kom je zelf amper tot kansen. Hoe lossen de andere managers dat hier op, om dan toch de winst eruit te trekken?

Meestal zet ik dan de druk er vol op. Oftewel attacking width op (extremely) wide, pass into space, more direct passing, hit early crosses zijn voorbeelden van instructies die je dan kunnen helpen. Ook GK distribution op quickly, hogere D-line en LOE, meer urgent pressing. 

9 minuten geleden zei Karlo:

Meestal zet ik dan de druk er vol op. Oftewel attacking width op (extremely) wide, pass into space, more direct passing, hit early crosses zijn voorbeelden van instructies die je dan kunnen helpen. Ook GK distribution op quickly, hogere D-line en LOE, meer urgent pressing. 

Aantal hiervan heb ik inderdaad al aan staan, maar wil nog wel eens smaller gaan spelen. Zal volgende keer inderdaad eens proberen om het veld breder te houden. Waarschijnlijk ook een grotere kans dat je daarmee de tegenstander vermoeit. Geduld opbrengen houd ik meestal ook aan, dus zal daar eens mee gaan spelen.

Bedankt in ieder geval voor de tip.

38 minuten geleden zei 007mark:

Aantal hiervan heb ik inderdaad al aan staan, maar wil nog wel eens smaller gaan spelen. Zal volgende keer inderdaad eens proberen om het veld breder te houden. Waarschijnlijk ook een grotere kans dat je daarmee de tegenstander vermoeit. Geduld opbrengen houd ik meestal ook aan, dus zal daar eens mee gaan spelen.

Bedankt in ieder geval voor de tip.

Tegenstander gaat na een rode kaart in de kont hangen en vaak compact verdedigen, als jij dan ook nog eens smal gaat spelen speel je ze alleen maar in de kaart. Verdediging uit elkaar trekken dus.

Geduld opbrengen zou ik inderdaad dan uitvinken, nergens voor nodig in deze specifieke situatie. Maar niet Shoot on sight aanvinken, anders gaan je middenvelders ineens ook van 30 meter op de kist rammen. 

Onderstaande statistieken komen mij echt te vaak voor de laatste tijd. Ik win dan wel, maar het is allemaal 1-0, 2-1 enz. Elke wedstrijd heb ik zóveel kansen. En het frustrerende is dat het vaak van de rare momenten zijn waarbij de bal er niet in gaat: Bal in kluts nog niet in de goal, bal tegen paal terug in het veld en m'n speler schiet hem naast (niet te missen kans) en de schoten zijn heel vaak recht op de keeper af, die duikt zelden tot nooit. Als-ie duikt is het een goal voor mij (wat dus zelden het geval is...:classic_dry:). Zit in 2022, dus heb best een leuk team, met goede aanvallende spelers bi Oranje. Het is dus niet zo dat mijn aanvallers beroerde afmakers zijn. 

image.png.8d46f81ce2c6f92b22e736826ccaedec.png

959886269_InkedSelangor_StaffSearch_LI.jpg.9395c3b4a208fd552d1fddfe6c9ac554.jpg

Elke keer als ik probeer te zoeken op speler/staf attributen dan gaat het kopje Match altijd op 0/0 staan. Ik kan niks eraan veranderen en moet dit scherm altijd wegklikken en weer opstarten voordat het weer werkt. Enorm frustrerend als je snel achter elkaar verschillende attributen zoekt.....

Edited by FMNOOB
2 uur geleden zei FMNOOB:

959886269_InkedSelangor_StaffSearch_LI.jpg.9395c3b4a208fd552d1fddfe6c9ac554.jpg

Elke keer als ik probeer te zoeken op speler/staf attributen dan gaat het kopje Match altijd op 0/0 staan. Ik kan niks eraan veranderen en moet dit scherm altijd wegklikken en weer opstarten voordat het weer werkt. Enorm frustrerend als je snel achter elkaar verschillende attributen zoekt.....

Ja herkenbaar. Heel irritant. Duurde heel lang voordat ik doorhad dat het een bug is ;c 

13 uur geleden zei ThZylstra22:

Bij mij blijft tijdens het spelen van een wedstrijd de gehele balk links (wedstrijdstatistieken) in beeld staan bij wedstrijdhoogtepunten. Iemand een oplossing? Of kan ik dit ergens wijzigen? 

Op het scorebord klikken, dan verdwijnt-ie weer toch?

2 uur geleden zei FMNOOB:

2142758991_LeondeKogel_Inbox-53.thumb.png.d4efd954461294f8ce284f44deb04b45.png

Ik heb nog maar 1 wedstrijd gespeeld en het bestuur geeft mij nu al de kans om onze doelstelling te wijzigen :cab:.

Die Koreanen zijn ook zo gek als een deur...

17 uur geleden zei FMNOOB:

2142758991_LeondeKogel_Inbox-53.thumb.png.d4efd954461294f8ce284f44deb04b45.png

Ik heb nog maar 1 wedstrijd gespeeld en het bestuur geeft mij nu al de kans om onze doelstelling te wijzigen :cab:.

Dan kan je er ook snel uitliggen vrees ik ;) 

Bij mij staan bij de MLS-teams geen internationale prijzen op hun palmares. De CONCACAF Champions Cup's zeges van DC United en LA Galaxy en de CL-titel die LAFC won in mijn carrière verschijnen niet op de lijsten met gewonnen competities. Hebben meer mensen hier last van of hoe kan ik dit oplossen?

hBCPe9X.png

Ik win een Europese uitwedstrijd met 0-3, maar omdat de derde goal een pareltje was besluit ik die terug te kijken. Vervolgens zie ik echter in de wedstrijdbalk hierboven niet 3 maar 7 doelpunten genoteerd staan met een balletje. Wanneer ik op de verschillende doelpuntballetjes klik krijg ik allemaal doelpunten te zien die in de wedstrijd helemaal niet gemaakt zijn. Mijn mooie derde goal is ook plotsklaps verdwenen. Volgens deze screen hebben we er zeven gemaakt, het zijn er uiteindelijk slechts 3.

Hoe kan zoiets?! Heeft iemand dit al eens eerder gezien of gehad?

Edited by Urbeto
15 uur geleden zei Urbeto:

Ik win een Europese uitwedstrijd met 0-3, maar omdat de derde goal een pareltje was besluit ik die terug te kijken. Vervolgens zie ik echter in de wedstrijdbalk hierboven niet 3 maar 7 doelpunten genoteerd staan met een balletje. Wanneer ik op de verschillende doelpuntballetjes klik krijg ik allemaal doelpunten te zien die in de wedstrijd helemaal niet gemaakt zijn. Mijn mooie derde goal is ook plotsklaps verdwenen. Volgens deze screen hebben we er zeven gemaakt, het zijn er uiteindelijk slechts 3.

Ik weet niet of het precies hetzelfde is, maar ik zie regelmatig in de tussenstanden een score staan die niet klopt. Dan staat er een doelpunt dat helemaal niet gevallen is, met ook daarbij een doelpuntenmaker en een minuut. Heel vreemd. 

15 uur geleden zei Urbeto:

hBCPe9X.png

Dat is wel heel vreemd inderdaad. Nog nooit zo'n groot verschil van 3 > 7 doelpunten gezien. Bizar.

Wel eens spookdoelpunten gehad inderdaad, en ook tijdens de wedstrijd dat de balk knipperde met 'Doelpunt!' en vervolgens daarna niets gebeurde en de score ook niet veranderde. Of een doelpunt ver in blessuretijd tijdens de wedstrijd niet eens gezien maar wel na de wedstrijd zichtbaar was bij de uitslag.