Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Recommended Posts

Op 23-11-2020 om 23:00 zei Urbeto:

1mws5hwvnf6.png

Typischer LLM dan dit gaat het niet worden hoor.. Missen alleen nog wat rode kaarten :-D 

Meest bizarre van deze wedstrijd is echter de derde goal van Clyde (57'): dit is een spookdoelpunt waar geen hoogtepunt van is geweest en die ik nu na afloop van de wedstrijd ook niet terug kan kijken (hij verspringt van de 6-2 in één keer naar de 7-3). Het is dat het me nu geen punten kost.. 

Iemand enig idee of die namen in het scorebord aangepast kunnen worden? Ik erger me er nu al dood aan.. 

Hopelijk komt daar ook terug wat meer kleur in, in toekomstige skins.. Nu is alles nogal paars..

• Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De grote wat? Moet een speler zich zorgen gaan maken? Spelling blijft lastig.

En ik trapte er nog in ook 

Als jij me vertelt hoe ik iemand die zonder contract hier speelt een boete kan geven, zal ik het gelijk doen. Mafklapper. Jij krijgt ook geen loon komende 2 weken.   O wacht, jij hebt ook ge

Posted Images

2 uur geleden zei Steels:

Iemand enig idee of die namen in het scorebord aangepast kunnen worden? Ik erger me er nu al dood aan.. 

Hopelijk komt daar ook terug wat meer kleur in, in toekomstige skins.. Nu is alles nogal paars..

Je bedoelt die afkortingen? Dat is namelijk gewoon de zesletternaam uit de Editor.

1 uur geleden zei Rossi:

De VAR in het spel is net zo waardeloos als in het echt. Of de animaties zijn niet juist.

Was in FM20 ook. Belachelijke penalty's worden gegeven, spookgoals toegekend, etc. Maar goed, realistisch is het wel want IRL is het ook een zooitje natuurlijk.

Kan nu de maanden januari en februari niet zien in mijn speelschema waardoor ik geen oefenduels kan inplannen.. Bekend probleem? Hoe fix ik dit?

Weten te omzeilen door onder type wedstrijd op het icoontje te klikken. Kon daar wel datums kiezen.

ba91fc53a4924497a39125c46b75aa7d.png

Edited by Rossi
50 minuten geleden zei Libbenick:

Is het bij jullie ook zo dat de Nederlandse clubs eigenlijk alleen maar binnenlandse transfers of Nederlandse spelers uit het buitenland halen? Vind dat zelf nogal storend.

Veelal wel maar kan me er niet echt aan storen. Vind het leuker tegen Bergwijn, Lammers etc te spelen dan tegen een elftal onbekende Afrikanen en Zuid-Amerikanen

03cdrstx.png

We zitten in midden november, er moeten nog vier wedstrijden gespeeld worden, maar toch krijgen de spelers al winterstop.. :sorry:

Edit: er staat jeugdspelers, maar zo'n beetje mijn hele team bestaat uit jeugdspelers.

Edited by JordiW.
19 minuten geleden zei JordiW.:

03cdrstx.png

We zitten in midden november, er moeten nog vier wedstrijden gespeeld worden, maar toch krijgen de spelers al winterstop.. :sorry:

Edit: er staat jeugdspelers, maar zo'n beetje mijn hele team bestaat uit jeugdspelers.

Huh? Hoe ga je die 4 weddies nu doen dan?

@LiverpoolFCHoe bedoel je 'last van'? 98e minuut goal tegen krijgen is heel vervelend maar kan altijd gebeuren toch?

2 minuten geleden zei LiverpoolFC:

haha nee ik scoorde in de 98ste min de gelijkmaker.

maar ik bedoel, de hele tijd kansen krijgen en niet scoren

Ohh zo, ik dacht al. Ja is eigenlijk altijd wel een ding in FM hè. Had het met Clermont in m'n eerste seizoen ook. Vervolgens al m'n spelersinstructies maar eens gewist en toen ging het al een stuk beter. Kan altijd een keer gebeuren dat scoren gewoon niet lukt maar in seizoen 2 was ik in elk geval vele malen effectiever.

Op 13-11-2020 om 15:13 zei La Pulga:

Zo bij een VAR momentje, blijft dat tering lang in beeld staan en ondertussen wordt de penalty al genomen.

Wat mij vooral vaak opvalt is dat de beslissing 9 van de 10 keer negatief voor mij uitpakt. Zeker bij pingels is de beslissing bijna altijd dat het toch geen pingel is. ZOjuist 2 VAR momenten, 1 pingel wel gekregen. 

Op 12-12-2020 om 11:16 zei LiverpoolFC:

haha nee ik scoorde in de 98ste min de gelijkmaker.

maar ik bedoel, de hele tijd kansen krijgen en niet scoren

Hier ook het zelfde. Moest met PSV 2 keer achter elkaar tegen VVV. De eerste wedstrijd 6-2 gewonnen in de beker. 2e wedstrijdin de competitie win je nipt met 1-0 daar alles gemist wordt. 

22 minuten geleden zei LiverpoolFC:

Ongelofelijk dit. 

Hoop dat dit snel eruit wordt gehaald..

Want dit slaat helemaal nergens op

Won op deze manier een keer een weddie met 0-1 terwijl ik rampzalig slecht speelde hahahaha. Maar ja, als je hem zo tegenkrijgt en het beslissend is wil je je laptop uit het raam gooien ja. Slaat nergens op.

54 minuten geleden zei bingo11:

Won op deze manier een keer een weddie met 0-1 terwijl ik rampzalig slecht speelde hahahaha. Maar ja, als je hem zo tegenkrijgt en het beslissend is wil je je laptop uit het raam gooien ja. Slaat nergens op.

Nu gebeurt me het volgende.

in de 90ste min 2-1 scoren.

extra tijd = 4 min,, in de 95ste min maakt tegenstander 2-2

weg promotie

Op 5-12-2020 om 14:24 zei John Terry:

Als ik een uitgaande transfer wil afronden, waarbij ik de transfer pas op het einde van het seizoen wil laten doorgaan en de club gaat akkoord dan vertrekt de speler toch onmiddellijk ... nog iemand problemen mee gehad?

Dit is inderdaad flink irritant. Ik gun mijn beste spelers in sommige situaties wel een transfer, maar alleen aan het einde van het seizoen.

Heb ik in de winterstop een bod op mijn beste spits geaccepteerd met de clausule dat ie pas in de zomer wordt verkocht, is ie ineens direct na acceptatie van het bod gevlogen.

Hele selectie over de zeik plus dat ik amper tijd heb om een nieuwe spits te kopen, lekker dan.