Richarð. 787 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 Op 16-11-2020 om 08:31 zei MetalMichael: Pfoe, wedstrijden in de sneeuw mogen ze nog wel even een keer naar kijken. Doet gewoon pijn aan je ogen. Bij mij speelden ze ook nog gewoon met een witte bal in de sneeuw. Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 938 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 7 uur geleden zei bingo11: Wel realistisch tho want zo is het in het eerste jaar IRL ook. Misschien wel waar maar dit is in de voorgaande FM-edities ook altijd het geval. Ben benieuwd of het na het eerste jaar anders is, mocht ik nog eens in zo'n situatie komen. Quote Link to post Share on other sites
bingo11 56 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 13 uur geleden zei Nummerke10: Misschien wel waar maar dit is in de voorgaande FM-edities ook altijd het geval. Ben benieuwd of het na het eerste jaar anders is, mocht ik nog eens in zo'n situatie komen. Ja je zit wel in Engeland he. Is altijd moordend, ook IRL Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,100 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 21 uur geleden zei bingo11: Wel realistisch tho want zo is het in het eerste jaar IRL ook. IRL is het niet zo erg hoor. Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 318 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Huurling wordt teruggeroepen omdat hij 'te weinig als carrilero gespeeld heeft'.. Echter heeft hij 13 van de 21 wedstrijden in die rol gespeeld, waarvan 12 van de laatste 13 wedstrijden Daar gaat m'n beste middenvelder..! Quote Link to post Share on other sites
FlyD 331 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Hebben jullie al gescoord uit een rechtstreekse vrije trap? Ik ben halverwege seizoen 1 en er is er nog geen ingegaan. Heb nochtans oa van Hooijdonk in het veld staan. Als ik naar de stats van de andere ploegen in de KKD keek waren er in totaal ook maar 5 ofzoiets gescoord. Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 938 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 De een na de ander! Nee ik heb het wel al een paar keer gezien. Heb ook wel spelers als Szobozslai en Kane die aardig een stilliggend balletje kunnen trappen. Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 2,856 Gepost November 22, 2020 Author Share Gepost November 22, 2020 Ik heb nu echt al meerdere malen gehad dat er een corner wordt binnengekopt en de goal dan wordt afgekeurd vanwege buitenspel Hebben meer mensen hier last van? Quote Link to post Share on other sites
bingo11 56 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 22 minuten geleden zei Fantasy: Ik heb nu echt al meerdere malen gehad dat er een corner wordt binnengekopt en de goal dan wordt afgekeurd vanwege buitenspel Hebben meer mensen hier last van? Niet per se corners, maar wel bovengemiddeld veel afgekeurde goals door buitenspel. Elke wedstrijd minimaal één denk ik wel. Quote Link to post Share on other sites
MetalMichael 418 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Transfers zijn voor Nederland wel (weer) raar ingesteld lijkt het. Met Feyenoord koop ik in seizoen 2 voor ongeveer 20 miljoen Gravenberch. Terwijl ik via de play-offs Europees voetbal ben misgelopen in seizoen 1. Ajax koopt ook vreemde spelers. 4 inkomende transfers, waaronder: Van Ginkel, Sadilek en Ouwejan. Quote Link to post Share on other sites
yuriberi 34 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 31 minuten geleden zei MetalMichael: Transfers zijn voor Nederland wel (weer) raar ingesteld lijkt het. Met Feyenoord koop ik in seizoen 2 voor ongeveer 20 miljoen Gravenberch. Terwijl ik via de play-offs Europees voetbal ben misgelopen in seizoen 1. Ajax koopt ook vreemde spelers. 4 inkomende transfers, waaronder: Van Ginkel, Sadilek en Ouwejan. In mijn save Rekik naar Ajax, Botman naar Feyenoord en Veltman naar PSV. Quote Link to post Share on other sites
GAE EAGLES 506 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 2 uur geleden zei Fantasy: Ik heb nu echt al meerdere malen gehad dat er een corner wordt binnengekopt en de goal dan wordt afgekeurd vanwege buitenspel Hebben meer mensen hier last van? Wel heel veel vrije trappen die op die manier worden afgekeurd, dat viel me wel op. Corners nog niet zozeer gemerkt. Quote Link to post Share on other sites
Richarð. 787 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 4 uur geleden zei MetalMichael: Transfers zijn voor Nederland wel (weer) raar ingesteld lijkt het. Met Feyenoord koop ik in seizoen 2 voor ongeveer 20 miljoen Gravenberch. Terwijl ik via de play-offs Europees voetbal ben misgelopen in seizoen 1. Ajax koopt ook vreemde spelers. 4 inkomende transfers, waaronder: Van Ginkel, Sadilek en Ouwejan. Feyenoord heeft sowieso veel te veel geld. Dit is wat ik seizoen 2 kon doen; Quote Link to post Share on other sites
MetalMichael 418 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 28 minuten geleden zei Richarð.: Feyenoord heeft sowieso veel te veel geld. Dit is wat ik seizoen 2 kon doen; Ja, hij heeft eigen vermogen genomen uit de jaarverslagen van de clubs, ipv de liquide middelen. Las ik op het si forum. Quote Link to post Share on other sites
Richarð. 787 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Verbaas me echt dat die gast nog steeds headresearcher is van Nederland... Quote Link to post Share on other sites
FlyD 331 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Quote Link to post Share on other sites
Regis 472 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 3 uur geleden zei Richarð.: Feyenoord heeft sowieso veel te veel geld. Dit is wat ik seizoen 2 kon doen; Hoe haal je in godsnaam ook Stengs voor zo weinig Toen ik met Ajax Wijndal wilde halen vroeg AZ gewoon 180 miljoen ofzo. Zelfs een bod van 65 miljoen -dacht laat ik het eens zo proberen- werd afgeslagen. Quote Link to post Share on other sites
Richarð. 787 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 3 minuten geleden zei Regis: Hoe haal je in godsnaam ook Stengs voor zo weinig Toen ik met Ajax Wijndal wilde halen vroeg AZ gewoon 180 miljoen ofzo. Zelfs een bod van 65 miljoen -dacht laat ik het eens zo proberen- werd afgeslagen. Hij was ontevreden door iets. Weet niet meer wat het was, want ben inmiddels al twee seizoenen verder, maar daardoor kon ik hem voor relatief weinig halen. Quote Link to post Share on other sites
bingo11 56 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 15 uur geleden zei FlyD: EINDELIJK is dit dus gefixt Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 938 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Ik krijg voor elke wedstrijd een melding dat veel spelers denken dat onze formatie ons achterin in de problemen kan brengen. De xG-against die we hebben is ongeveer 0,46 per wedstrijd dus dat is ook gewoon bullshit. Toch komt het elke keer terug. Quote Link to post Share on other sites
neva 648 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Op 22-11-2020 om 16:24 zei Richarð.: Verbaas me echt dat die gast nog steeds headresearcher is van Nederland... Nog steeds dat rode konijn? Quote Link to post Share on other sites
Richarð. 787 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 38 minuten geleden zei neva: Nog steeds dat rode konijn? Si, Reddiablo. Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 318 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Typischer LLM dan dit gaat het niet worden hoor.. Missen alleen nog wat rode kaarten Meest bizarre van deze wedstrijd is echter de derde goal van Clyde (57'): dit is een spookdoelpunt waar geen hoogtepunt van is geweest en die ik nu na afloop van de wedstrijd ook niet terug kan kijken (hij verspringt van de 6-2 in één keer naar de 7-3). Het is dat het me nu geen punten kost.. Quote Link to post Share on other sites
glennix 509 Gepost November 24, 2020 Share Gepost November 24, 2020 Sinds de full release uit is heb ik last van het kader van de doelpuntenmaker van de tegenstander dat veel te lang in beeld blijft tot het volgende hoogtepunt eraan komt. Quote Link to post Share on other sites
ErwinFm 0 Gepost November 24, 2020 Share Gepost November 24, 2020 (edited) Sinds de full release blijft het spel hangen als ik een wedstrijd start. Heb er 2 kunnen spelen maar dat ging ook met horten en staten. Het is een me beta-game. Dat cirkeltje blijft draaien. Iemand een idee? Heb opnieuw ingestalleerd, logo's verwijderd, chache verwijderd etc. Ik kan niet op overslaan drukken en het cirkeltje blijft draaien bij op hoogte punt? Edited November 24, 2020 by ErwinFm Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts