Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Recommended Posts

• Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De grote wat? Moet een speler zich zorgen gaan maken? Spelling blijft lastig.

En ik trapte er nog in ook 

Snap ik wel. Die stoere jongen in nu hartstikke overstøer.

Posted Images

7 uur geleden zei bingo11:

Wel realistisch tho want zo is het in het eerste jaar IRL ook.

Misschien wel waar maar dit is in de voorgaande FM-edities ook altijd het geval. Ben benieuwd of het na het eerste jaar anders is, mocht ik nog eens in zo'n situatie komen.

13 uur geleden zei Nummerke10:

Misschien wel waar maar dit is in de voorgaande FM-edities ook altijd het geval. Ben benieuwd of het na het eerste jaar anders is, mocht ik nog eens in zo'n situatie komen.

Ja je zit wel in Engeland he. Is altijd moordend, ook IRL

yn238oezwedav.png

Huurling wordt teruggeroepen omdat hij 'te weinig als carrilero gespeeld heeft'.. Echter heeft hij 13 van de 21 wedstrijden in die rol gespeeld, waarvan 12 van de laatste 13 wedstrijden ;e

Daar gaat m'n beste middenvelder..!

Hebben jullie al gescoord uit een rechtstreekse vrije trap? Ik ben halverwege seizoen 1 en er is er nog geen ingegaan. Heb nochtans oa van Hooijdonk in het veld staan. Als ik naar de stats van de andere ploegen in de KKD keek waren er in totaal ook maar 5 ofzoiets gescoord.

22 minuten geleden zei Fantasy:

Ik heb nu echt al meerdere malen gehad dat er een corner wordt binnengekopt en de goal dan wordt afgekeurd vanwege buitenspel :cab: Hebben meer mensen hier last van?

Niet per se corners, maar wel bovengemiddeld veel afgekeurde goals door buitenspel. Elke wedstrijd minimaal één denk ik wel.

Transfers zijn voor Nederland wel (weer) raar ingesteld lijkt het. Met Feyenoord koop ik in seizoen 2 voor ongeveer 20 miljoen Gravenberch. Terwijl ik via de play-offs Europees voetbal ben misgelopen in seizoen 1. 

Ajax koopt ook vreemde spelers. 4 inkomende transfers, waaronder: Van Ginkel, Sadilek en Ouwejan. 

31 minuten geleden zei MetalMichael:

Transfers zijn voor Nederland wel (weer) raar ingesteld lijkt het. Met Feyenoord koop ik in seizoen 2 voor ongeveer 20 miljoen Gravenberch. Terwijl ik via de play-offs Europees voetbal ben misgelopen in seizoen 1. 

Ajax koopt ook vreemde spelers. 4 inkomende transfers, waaronder: Van Ginkel, Sadilek en Ouwejan. 

In mijn save Rekik naar Ajax, Botman naar Feyenoord en Veltman naar PSV. 

2 uur geleden zei Fantasy:

Ik heb nu echt al meerdere malen gehad dat er een corner wordt binnengekopt en de goal dan wordt afgekeurd vanwege buitenspel :cab: Hebben meer mensen hier last van?

Wel heel veel vrije trappen die op die manier worden afgekeurd, dat viel me wel op. Corners nog niet zozeer gemerkt.

4 uur geleden zei MetalMichael:

Feyenoord heeft sowieso veel te veel geld. Dit is wat ik seizoen 2 kon doen;

11074225224587cdef848375956bd766.png

3 uur geleden zei Richarð.:

Feyenoord heeft sowieso veel te veel geld. Dit is wat ik seizoen 2 kon doen;

11074225224587cdef848375956bd766.png

Hoe haal je in godsnaam ook Stengs voor zo weinig :-D  Toen ik met Ajax Wijndal wilde halen vroeg AZ gewoon 180 miljoen ofzo. Zelfs een bod van 65 miljoen -dacht laat ik het eens zo proberen-  werd afgeslagen.

3 minuten geleden zei Regis:

Hoe haal je in godsnaam ook Stengs voor zo weinig :-D  Toen ik met Ajax Wijndal wilde halen vroeg AZ gewoon 180 miljoen ofzo. Zelfs een bod van 65 miljoen -dacht laat ik het eens zo proberen-  werd afgeslagen.

Hij was ontevreden door iets. Weet niet meer wat het was, want ben inmiddels al twee seizoenen verder, maar daardoor kon ik hem voor relatief weinig halen.

1mws5hwvnf6.png

Typischer LLM dan dit gaat het niet worden hoor.. Missen alleen nog wat rode kaarten :-D 

Meest bizarre van deze wedstrijd is echter de derde goal van Clyde (57'): dit is een spookdoelpunt waar geen hoogtepunt van is geweest en die ik nu na afloop van de wedstrijd ook niet terug kan kijken (hij verspringt van de 6-2 in één keer naar de 7-3). Het is dat het me nu geen punten kost.. 

Sinds de full release blijft het spel hangen als ik een wedstrijd start. Heb er 2 kunnen spelen maar dat ging ook met horten en staten. Het is een me beta-game. Dat cirkeltje blijft draaien. Iemand een idee? Heb opnieuw ingestalleerd, logo's verwijderd, chache verwijderd etc.

Ik kan niet op overslaan drukken en het cirkeltje blijft draaien bij op hoogte punt?

FM 2.PNG

FM.PNG

Edited by ErwinFm