Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy
 Share

Recommended Posts

19 minuten geleden zei LegacyJvL:

Ik weet niet of het een bug is, maar onder frustraties valt het wel; ik kan met Telstar geen rugnummers invoeren? Vind dat juist leuk om te doen, dus jammer dat dat blijkbaar niet kan. Hij pakt automatisch nummer 1 tot en met 11 voor degene die in de basis staan. 

Spelen in het echt ook niet met vaste nummers dacht ik.

20 minuten geleden zei LegacyJvL:

Ook ben ik nu uit de eerste transferperiode en heb ik echt amper biedingen gehad. Zowaar 1 speler is uitgeleend en helemaal niemand verkocht. En dat terwijl ik zo'n 10 spelers te leen had staan en er ongeveer 20 x heeft gestaan dat een club belangstelling heeft gehad. Ook heb ik ingesteld dat alle transferbiedingen en onderhandelingen via mij gaan dus het is ook niet zo dat mijn personeel ze heeft afgewezen.

Telstar heeft de laatste 20 jaar slechts 2 spelers verkocht met een transfersom, dus ook deze is niet heel raar. Wel vervelend, dat snap ik wel.

14 minuten geleden zei neva:

Spelen in het echt ook niet met vaste nummers dacht ik.

Telstar heeft de laatste 20 jaar slechts 2 spelers verkocht met een transfersom, dus ook deze is niet heel raar. Wel vervelend, dat snap ik wel.

Thanks, over die transfers snap ik dat idd nu wel. Hoelang gaat het duren voordat ik dan wat redelijke biedingen krijg haha.

Ze spelen overigens wel met vaste nummers. Ik zit er elke week, de mooiste van afgelopen jaren was Terrell Ondaan, die met 77 speelde :)

11 minuten geleden zei LegacyJvL:

Ze spelen overigens wel met vaste nummers. Ik zit er elke week, de mooiste van afgelopen jaren was Terrell Ondaan, die met 77 speelde

Kijk, dat wist ik niet. Zal dan inderdaad een foutje zijn. Volgens mij staan de rugnummers voor de hele KKD uit.

Zojuist zei neva:

Kijk, dat wist ik niet. Zal dan inderdaad een foutje zijn. Volgens mij staan de rugnummers voor de hele KKD uit.

En ik kan het ook nergens aanzetten zeker? Stoor me een beetje aan mn CV. Middelste CV in 5-2-1-2 heeft nummer 11..

Thanks voor je antwoord in ieder geval.

51 minuten geleden zei LegacyJvL:

Ik weet niet of het een bug is, maar onder frustraties valt het wel; ik kan met Telstar geen rugnummers invoeren? Vind dat juist leuk om te doen, dus jammer dat dat blijkbaar niet kan. Hij pakt automatisch nummer 1 tot en met 11 voor degene die in de basis staan. 

Ook ben ik nu uit de eerste transferperiode en heb ik echt amper biedingen gehad. Zowaar 1 speler is uitgeleend en helemaal niemand verkocht. En dat terwijl ik zo'n 10 spelers te leen had staan en er ongeveer 20 x heeft gestaan dat een club belangstelling heeft gehad. Ook heb ik ingesteld dat alle transferbiedingen en onderhandelingen via mij gaan dus het is ook niet zo dat mijn personeel ze heeft afgewezen.

Je kunt spelers ook aanbieden aan clubs, i.p.v. ze alleen op de lijst te zetten. Wekt bij mij vaak toch wel extra interesse. Tevens is het altijd handig om wat competities in te laden die een lagere reputatie hebben dan degene waar je zelf in speelt. Hierdoor creëer je voor jezelf een afzetmarkt om je spelers aan te kunnen verkopen. 

Vind dat de transferactiviteit ook wel laag is over het algemeen. Ik had verwacht meer aanbiedingen te krijgen voor mijn CL winnende ploeg, maar zijn maar een 3-4 spelers, ondanks dat er bij velen toch wanted staat.  Soms heb je wel eens een uitschieter waar een club belachelijk betaalt voor een matige speler (vooral Newcastle in mijn geval), dus het is echt moeilijk er een logica achter te zien.

Spelers/talenten uitlenen heb ik geen moeite mee, maar ze nadien verkocht krijgen is ook geen makkelijke.

Heb nu een talent wiens contract afloopt eind van het seizoen, en heb er geen plaats voor in mijn team, dus ik bied hem aan, maar dan komt er vaak niets (of erg lage aanbiedingen), ondanks dat je dan krijgt "X en Y zijn geintresseerd". Ze zijn geintresseerd maar doen geen bod.... Als je dat irl dan vergelijkt met bijvoorbeeld Chelsea deze zomer, die raken toch ook wel een hoop spelers kwijt die ver van basisklanten zijn.

nog een week en we zijn september, dus hopelijk komt er nog iemand langs met een redelijk bod, anders zet ik hem miss bij een sattelietclub en verleng ik het onder het jaar

Edited by AntiChrist7

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Na het behalen van de vierde plek en Europees voetbal:  "Jongens, we zijn te goed om te degraderen volgend seizoen!' 

'Nee, coach. We hebben de kwaliteiten niet om ons te handhaven!'

'Oke, maar we proberen dan wel ons best te doen in Europa.'

'Coach, je  gebrek aan ambitie stelt ons teleur. We kunnen namelijk beter. '

schiet mij maar lek ;e

Edited by FMNOOB

image.png.a5c3aabab2cf3279c278bfde57628df0.png

image.png.ad2750059bbfcfda56700b16ffa5491a.png

image.png.ed1b71bd44b2555d6f49189a136a1cc6.png

Deze speler is dus verhuurd sinds augustus, maar in oktober speelt ie nog steeds voor mijn U18 team en scoort hij ook nog eens. Ik zie dit trouwens bij meerdere spelers uit mijn U18 team...

Hoe dan?! 

Edit:

In de inbox over de U18 wedstrijd staat over deze speler letterlijk dit:

image.thumb.png.0365a448cb077e282515ba49b91407d8.png

En nee, het was geen wedstrijd tegen Alderschot, waardoor ik scheef kijk ofzo... 

Edited by MisterX

• 2 weeks later...

Als beste meest succesvolle manager ter wereld heb ik ontslag genomen bij AC Milan. Krijg vervolgens vragen van media over De Graafschap en Maleisië... Zou realistischer zijn als er gespeculeerd wordt over managers die niet goed presteren bij grote clubs in Europa of functies die vrijkomen met een hogere reputatie lijkt me? Ik heb weinig behoefte om in te gaan op de vrijgekomen functie op de Vijverberg ;c

image.thumb.png.914a62eb41249b8dffcb25bc3b06a006.png

Edited by Nummerke10

8 minuten geleden zei Nummerke10:

16 jarigen op de bank, dat zal wel een flink feestje zijn geweest :D

Party Gif - IceGif

Als 16 jarige tijdens een feestje de hele tijd op de bank zitten, dan vraag ik me of ze het wel naar hun zin hebben :sorry:

image.png.35a588f4ba9ccf85a482717751185bb9.png

Ik kan dit zo'n beetje dagelijks meerdere keren aan het bestuur vragen. Vervolgens wordt de samenwerking opnieuw uitonderhandeld. En dan is er vervolgens niets gewijzigd. Waarom wordt ik niet de moederclub en PSG de satellietclub?! :5

1 minuut geleden zei Karlo:

Zonder te weten hoe ver je in het spel bent en hoeveel prijzen je inmiddels hebt gewonnen, FM is en blijft een spel dat werkt op reputatie dus wellicht dat PSG in dat opzicht nog groter is. 

Ik neem aan dat deze optie alleen maar tevoorschijn komt als het ook daadwerkelijk kan. En mijn reputatie is hoger dan die van PSG. Ik heb 5 sterren, PSG heeft er 'maar' 4,5. Dat is nog steeds iets van nummer 15 van de wereld. Ik vermoed dat zij zich daardoor te goed voelen om als satellietclub te laten misbruiken. 

58 minuten geleden zei MisterX:

Ik neem aan dat deze optie alleen maar tevoorschijn komt als het ook daadwerkelijk kan. En mijn reputatie is hoger dan die van PSG. Ik heb 5 sterren, PSG heeft er 'maar' 4,5. Dat is nog steeds iets van nummer 15 van de wereld. Ik vermoed dat zij zich daardoor te goed voelen om als satellietclub te laten misbruiken. 

Dat laatste zou kunnen, maar je zou ook eens de daadwerkelijke reputatie kunnen opzoeken met de editor of een tool zoals Genie Scout om te kijken of je ook daadwerkelijk 'groter' bent.