Jump to content

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Nee, maar het is wel een duidelijke indicatie dat de AI het een correcte prijs vind voor hen, en dat meer vragen als onredelijk zal worden gezien.

Had ook net een nieuwsitem voor de speler die ik wil kopen - deal van 83M... dus 3x zijn value....

Edited by AntiChrist7

14 uur geleden zei MetalMichael:

huh.png.dc3d8dabe9c00600ff8788a8f8f6be16.png

Tientje voor de 4e man doet wonderen.

Gebeurt echt te vaak inderdaad, dat je bij max. 5 wissels gewoon 6 keer kunt wisselen, en bij max. 3 toch 4 keer. Je hoort mij er niet over klagen :classic_ninja:

Game met Milan in 10 jaar tijd 5x Champions leauge gewonnen,1x wereldkampioen voor clubs, 6x Coppa Italia, 8x SerieA kampioen. 1 x zelfs een reeks van 91 wedstrijden ongesclagen neergezet en dan krijg je nog steeds de vraag ; Nu je een prijs hebt gewonnen, moet je wel blij zijn dat de club op koers lijkt te zijn om de lange termijn visie te bereiken .... Man, ben je nu echt serieus .... op koers???  

image.thumb.png.29175585fb3cd72671e099ff6fd41c79.png

Het begint ongemakkelijk te worden dat hij twee keer in mijn save zit. Komt volgens mij door de laatste patch. Hij wordt nu ook twee keer geselecteerd voor Duitsland... Ik huur hier trouwens de "oude" Moukoko. 

8 uur geleden zei Abe:

image.thumb.png.29175585fb3cd72671e099ff6fd41c79.png

Het begint ongemakkelijk te worden dat hij twee keer in mijn save zit. Komt volgens mij door de laatste patch. Hij wordt nu ook twee keer geselecteerd voor Duitsland... Ik huur hier trouwens de "oude" Moukoko. 

Toevallig custom databases geladen?

Op 18-6-2021 om 18:33 zei Nummerke10:

Wel een lekker spitsenkoppel natuurlijk :D;c

Dat zeker, twee complete aanvallers. Wel nice. :D  

Op 18-6-2021 om 21:36 zei glennix:

Toevallig custom databases geladen?

Een MU Update, weet niet meer precies hoe en wat, al een tijdje terug.

48 minuten geleden zei Abe:

Een MU Update, weet niet meer precies hoe en wat, al een tijdje terug.

Meestal komt dit door 2 of meerdere verschillende updates samen te hebben ingeladen, dan werkt dit mekaar tegen.

Ik heb echt een haat-haatverhouding met de jeugdinstroom van spelers in FM. In FM20 heb ik in mijn hele Preston-carrière maar 1 echte topregen gehad, in FM21 met PSV helemaal niks en nu met Reims, Hertha BSC en Arsenal ook niets. De jeugdopleiding wordt hoog gewaardeerd, de staff is goed, alles wat goed moet zijn is goed maar toch komt er alleen middelmaat naar voren.

Vlak nadat ik weg ben komt dit door bij Hertha:

image.thumb.png.10a7fa162bdf53aefea18b52f80b9e02.png

En seizoen erna deze man:

image.thumb.png.9a7b05033b82097ccae8badea76ee376.png

Om maar te bewijzen dat de jeugdopleiding toch zeker wel in staat is om mooie jeugdproducten voort te brengen. Als ik dan ook zie wat @MNie met PSG krijgt in eerste seizoen vraag ik me af of het botte pech is of dat er meer achter zit.

5 minuten geleden zei Nummerke10:

Om maar te bewijzen dat de jeugdopleiding toch zeker wel in staat is om mooie jeugdproducten voort te brengen. Als ik dan ook zie wat @MNie met PSG krijgt in eerste seizoen vraag ik me af of het botte pech is of dat er meer achter zit.

Verdenk je de Russen of de Chinezen?

1 uur geleden zei Nummerke10:

Ik heb echt een haat-haatverhouding met de jeugdinstroom van spelers in FM. In FM20 heb ik in mijn hele Preston-carrière maar 1 echte topregen gehad, in FM21 met PSV helemaal niks en nu met Reims, Hertha BSC en Arsenal ook niets. De jeugdopleiding wordt hoog gewaardeerd, de staff is goed, alles wat goed moet zijn is goed maar toch komt er alleen middelmaat naar voren.

Vlak nadat ik weg ben komt dit door bij Hertha:

image.thumb.png.10a7fa162bdf53aefea18b52f80b9e02.png

En seizoen erna deze man:

image.thumb.png.9a7b05033b82097ccae8badea76ee376.png

Bij psg heb ik weinig aan de staf veranderd en de instroom was top. In mijn game met ADO was het helemaal bizar wat er uit de opleiding kwam. Nooit meegemaakt ook.  Toch heb ook ik vaak games waar het tegen valt. Vond bij PSG trouwens der stad tegen vallen, dus misschien moet de staf wel slecht zijn.

• 2 weeks later...

Hallo kan je mij soms helpen ik zit met het volgende.

Als ik Football manager 2021 speel krijg ik nooit regens in maart. Hoe kan dit ?

Ik start wel soms maar vanaf de start van de competitie om geen oefenwedstrijden te moeten spelen kan dit daar aan liggen of moet ik iets aan duiden.

Bij de vorige versies nooit problemen gehad met regens.

1 uur geleden zei jordypolfliet99:

Hallo kan je mij soms helpen ik zit met het volgende.

Als ik Football manager 2021 speel krijg ik nooit regens in maart. Hoe kan dit ?

Ik start wel soms maar vanaf de start van de competitie om geen oefenwedstrijden te moeten spelen kan dit daar aan liggen of moet ik iets aan duiden.

Bij de vorige versies nooit problemen gehad met regens.

In welk land/welke club speel je? 

3 minuten geleden zei jordypolfliet99:

België en Club Brugge

Komen er later wel regens bij je club of ben je niet zover gekomen. De regeninstroom is verspreidt over een langere periode. 

En komen er wel regens bij andere clubs op dat moment?

17 minuten geleden zei FMNOOB:

Komen er later wel regens bij je club of ben je niet zover gekomen. De regeninstroom is verspreidt over een langere periode. 

En komen er wel regens bij andere clubs op dat moment?

Ik ben nu begonnen half januari dus zal nog even wachten

16 uur geleden zei jordypolfliet99:

En bij de vorige keren dat ik het zo gedaan heb,heb ik nooit regens gekregen.

Als je echt geen regen instroom krijgt tegen het einde van het seizoen zou ik toch een topic openen op SI bug forum. Heb voor de winterpatch een game met Zulte waregem gedaan en geen problemen met jeugd gehad (wel met scouts, maar dat is een ander issue)