Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 104
  • Weergaven 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Het is het jaar 2045, na successen bij Reims, Hertha BSC, Arsenal en FC Barcelona was er nog één land over waar ik een landstitel en Champions League wilde pakken, Italië. AC Milan kwam vrij en in 204

• PSV seizoen 2023/24. Een stormachtige transferzomer gehad waarbij het doel was om het team een meer eigen karakter te geven. Hierbij bedoel ik vooral Nederlanders, Belgen en Duitsers, aangezien België

• PSV 2026/27   De kern is grotendeels Nederlands/Belgisch/Duits, daarnaast hebben we twee zeer belangrijke Serviërs, een Spanjaard en Madueke, die al geruime tijd ook een Nederlands paspoort

Geplaatst

Mijn selectie begin seizoen 3 met Ipswich in ons eerste seizoen in de Premier League, voornamelijk een Britse selectie omwille van de harde Brexit in mijn game met zeer strenge werkvergunningen voor niet Britten.

4fe29c807734c3d35b79d86d95c0e4c1.png

01cd5b594006a2eac591a65ecaa9ecf8.png

Geplaatst
49 minuten geleden zei RubenS2:

Schrijvers verkocht? @glennix

Ja, hij kwam echt wel te kort voor de PL ondanks dat hij vorig seizoen heel wat keren mocht invallen wegens een zeer krappe kern. Nu was er wat geld om ook in de breedte te versterken en ik heb nog een mooi bedrag voor hem ontvangen, rond de 12 miljoen wat nog kan oplopen tot 14 miljoen. :classic_smile: Zijn waarde was ook gedaald van 22,5 miljoen naar 14 miljoen op het laatste.

Geplaatst
Op 28-11-2020 om 17:56 zei glennix:

En dit is mijn selectie begin seizoen 4 met Ipswich:

3f9aa06223633778c380ba6a7da4ba09.png

d60d2859a3d0767a665a788f52278d48.png

Mooi team maat _O_

Dit is mijne gesorteerd op goals, waarde en potentie;

Januari 3e seizoen

20201201084954_1.jpg

20201201085006_1.jpg

20201201085019_1.jpg

Geplaatst
Op 28-11-2020 om 17:56 zei glennix:

En dit is mijn selectie begin seizoen 4 met Ipswich:

3f9aa06223633778c380ba6a7da4ba09.png

d60d2859a3d0767a665a788f52278d48.png

Lekker teampje! Is Ipswich een beetje een leuke club om mee te beginnen? Staat, mede door de schitterende tenues, ook op mijn lijstje namelijk.

Geplaatst

@KyrillHeerlijke selectie met Arsenal man! _O_En Nketiah is ook in bloedvorm samen met Gabriel Jesus! Zoveel kwaliteit heb ik helaas bij Ipswich nog niet.

@bingo11Ja, Ipswich is wel een leuk team vind ik, je begint in de League One met een goede selectie die mits wat versterking ook gemakkelijk de Championship aankunnen. Financieel gaat het niet slecht, niet heel veel geld te besteden maar wat belangrijk is is dat er geen lening af te betalen is en er geen schulden zijn. En natuurlijk een paar heerlijke spelers die ook in de PL meekunnen en eigen jeugd zijn namelijk Woolfenden, Downes en Lankester.

Geplaatst
1 uur geleden zei glennix:

@KyrillHeerlijke selectie met Arsenal man! _O_En Nketiah is ook in bloedvorm samen met Gabriel Jesus! Zoveel kwaliteit heb ik helaas bij Ipswich nog niet.

@bingo11Ja, Ipswich is wel een leuk team vind ik, je begint in de League One met een goede selectie die mits wat versterking ook gemakkelijk de Championship aankunnen. Financieel gaat het niet slecht, niet heel veel geld te besteden maar wat belangrijk is is dat er geen lening af te betalen is en er geen schulden zijn. En natuurlijk een paar heerlijke spelers die ook in de PL meekunnen en eigen jeugd zijn namelijk Woolfenden, Downes en Lankester.

Ah oké top! Thanks, heb nog niet echt een goeie club voor me kunnen vinden in die regionen dus dit klinkt wel mooi.

Geplaatst

Tottenham Hotspur seizoen 2023/24

Ondanks dat we helaas deze zomer naast Sancho grepen (hij koos voor Real Madrid, de onnozelaar) heb ik toch weer een mooie transferzomer doorgemaakt. Jude Bellingham kwam over van Dortmund en Camavinga werd weggeplukt bij Stade Rennes.

Keepers.png.bc538e5b0d7cd43b102cc368c2ad24bc.png

In het doel is Donnarumma de eerste keuze, hij kwam in het tweede seizoen gratis over van AC Milan. Roman Bürki is na het vertrek van Lloris de ervaren back-up. Ik dacht even over Henderson als tweede keuze maar een salaris van 7 miljoen per jaar voor een reservegoalie vond ik iets teveel van het goede.

214402665_Centraalachterin.png.af3cdf3fbfd05b1343e50a32af6efbfa.png

Centraal achterin zijn Milenkovic en Dier in principe de eerste keuze. Milenkovic kwam in het tweede seizoen voor 35 miljoen over van Fiorentina en is vanaf het begin onbetwiste basisspeler. Dier speelde een seizoen als verdedigende middenvelder maar is nu vaak basisspeler centraal achterin. Stones is een topback-up en met Normann Williamsen en Phil Jones hebben we nog twee prima centrale verdedigers onder contract staan. Tanganga is onze laatste keuze en zit vooral eigenlijk bij de selectie vanwege zijn veelzijdigheid en omdat hij eigen jeugd is.

wingbacks.png.8d5d7f86f146ca40abf219407e6afdd4.png

Ik speel met wingbacks die de hele flank bestrijken dus hier heb ik echt spelers nodig die snelheid koppelen aan een goede techniek. Op rechts was ik verheugd met de komst van Max Aarons. Hij is daar onze eerste keuze terwijl ook back-up Jack Stacey het prima doet als hij de kans krijgt. Niet gepolijst maar wel erg sterk. Op links hebben we de luxe van twee topbacks. Vanaf het eerste moment is Sergio Reguilón een betrouwbare aanvallende back maar met de komst van Aït-Nouri is zijn basisplaats in het geding. Nouri heeft de toekomst maar ze spelen beide ontzettend veel. 

1648366365_Centralehart.png.ae1ae4b4f04242606d2107fa81ec5c43.png

Centraal op het middenveld is de keuze reuze. Aangezien we met drie tactische varianten spelen hebben we voor ieder wat wils. Winksy is eigenlijk de minste van alle spelers maar hij houdt van de club en speelt altijd degelijk als het moet. Skipp krijgt na een verhuurperiode bij Hoffenheim nu de kans om zich bij ons te bewijzen maar met Camavinga en Ndombele als concurrenten heeft hij een pittige strijd uit te voeren.

De meer aanvallende rollen worden vaak ingevuld door Szoboszlai en Reyna. Die laatste koos voor het Engelse nationale team wat hem natuurlijk nog net iets aantrekkelijker maakte voor ons. Aan Bellingham de kans om te kijken of hij het een van de twee andere talentvolle middenvelders lastig kan maken. Lo Celso mag weg maar houdt zelf de hele tijd vertrekken tegen. Heb ik weer...

goalenmakers.png.e924d399342a49ce73c708c5a05cca75.png

We spelen in drie verschillende formaties maar de drie spelers die het vaakst op het wedstrijdformulier staan zijn Neymar, Haaland en Kane. Alledrie wereldklasse aanvallers die wedstrijden kunnen beslissen. In hun schaduw is Edwards iemand die vanaf achter de spits met zijn dribbels en techniek het verschil kan maken als een van de drie rust krijgt. Parrott speelt elk seizoen zo rond de 20 wedstrijden en doet het dan uitstekend. Harry Kane staat op 211 goals en kan op jacht naar de alltime topscorer Alan Shearer.

Formaties:

Spoiler

1591198798_Formatie3.png.362674e5f57733385ac82978fb96c7f2.png

2095903496_Formatie2.png.5c0d96fedec6ae8f6fb6e6b13ceff6cc.png

2124695498_Formatie1.png.1bcc13364f4601ca447c1ca34196c267.png

Geplaatst

Op 29-12-2020 om 17:23 zei Paul.:

9PADNN.png

We gaan seizoen twee in met deze selectie :classic_biggrin:

Ziet er goed uit!, hoe ontwikkelen Senesi Kokcü en Bijlow zich bij jou?

Ben erg benieuwd omdat ik binnenkort ook een serieuze carriere wil gaan starten met Feyenoord.

En gebruik je ook nog andere tactieken of niet?:classic_wink:

Geplaatst
Op 4-1-2021 om 12:57 zei Abe:

Is Bozenik beter dan Arezo daar?

Bozenik zat in een flow met zijn ontwikkeling dus gaf 'm de voorkeur. En Arezo is eigenlijk zo'n standaardaankoop dat ik baalde dat ik 'm gehaald had haha. 

Geplaatst
36 minuten geleden zei FlyD:

@CocaPepsiMooi dat je oa. Cilessen en Ferdi hebt kunnen terughalen! Dirk Proper moeten verkopen?

Vind het altijd fijn om wat te besteden te hebben. Kon hem doorverkopen aan Blackburn voor 35 miljoen.

Geplaatst

PSV seizoen 2023/24. Een stormachtige transferzomer gehad waarbij het doel was om het team een meer eigen karakter te geven. Hierbij bedoel ik vooral Nederlanders, Belgen en Duitsers, aangezien België en Duitsland niet bepaald ver van Eindhoven liggen.

475306375_Transfersin.png.e215ef58f14270d85ae55bd2c727d153.png

Elliott werd puur gehaald vanwege zijn kwaliteiten en het feit dat hij gratis was. Hij zal binnenkort wel flink gaan opleveren. Isaias is de back-up voor de linksback maar zal ook over enkele jaren voor een mooi bedrag ingeruild worden voor een Duits, Nederlands of Belgisch exemplaar. Uiteindelijk iets meer dan 130 miljoen uitgegeven want ik zie dat Wijndal ontbreekt op dit plaatje, hij kwam voor 28,5 miljoen over van AZ.

1765661159_transfersuit.png.a30a9ce9ddbb57cd803e3abc71402f45.png

Flink gecasht noemen we dit. Zo'n 220 miljoen ontvangen voor spelers die overbodig waren of zijn vervangen deze transferperiode.

160801660_selectiePSV.png.8ac26464a4bf396582116d3a237fe655.png

Blijven we met deze selectie over. Hugo Souza zal uiteindelijk vervangen worden door Vandevoordt, het contract van Badiashile loopt af dus hij zal ook vrij snel vertrekken. Vera en Camavinga mogen bij een mooi bod ook vertrekken, waarbij ik voor Camavinga pas vanaf 80 miljoen praat over een mooi bod. Madueke heeft de Nederlandse nationaliteit gekregen en is een jeugdproduct dus die mag lekker blijven.

Mocht je screentjes willen, laat maar weten :D

bewerkt door Nummerke10

Geplaatst
Op 4-1-2021 om 12:16 zei RivaldoSCF:

Ziet er goed uit!, hoe ontwikkelen Senesi Kokcü en Bijlow zich bij jou?

Ben erg benieuwd omdat ik binnenkort ook een serieuze carriere wil gaan starten met Feyenoord.

En gebruik je ook nog andere tactieken of niet?:classic_wink:

Sorry, zie deze nu pas! Ik speel voornamelijk met deze tactiek, maar ik heb ook een iets meer behoudende variant gemaakt waarin een spits is ingewisseld voor een DM. Bijlow, Senesi en Kokco doen het prima!

bewerkt door Paul.