Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

19 minuten geleden zei Thierryvane:

Daar ben ik weer mee gekapt, krijg die '10' maar niet aan de praat...

Nu gewoon weer 4-5-1 met een CDM en twee CM's.

AMC als Schaduwspits (A) al eens geprobeerd? Hier nu Azzouzi bij Knokke met 4 goals, 4 assists, 4xG en een behoordeling van 7,26 na dertien wedstrijden. Best aardig in mijn ogen, met name omdat 'ie veel ballen richting de vleugels afspeelt waaruit assists/doelpunten volgen.

5 minuten geleden zei Fantasy:

AMC als Schaduwspits (A) al eens geprobeerd? Hier nu Azzouzi bij Knokke met 4 goals, 4 assists, 4xG en een behoordeling van 7,26 na dertien wedstrijden. Best aardig in mijn ogen, met name omdat 'ie veel ballen richting de vleugels afspeelt waaruit assists/doelpunten volgen.

Heb daar nu Matiás Palacios, denk niet echt een schaduwspits. Denk wel dat hij na dit seizoen vertrekt dus dan misschien maar een SS proberen.

10 minuten geleden zei Abe:

Netjes wel. Welke rollen heb je voor je C(D)Ms? 

Speel nu met een HM (Ve) (Bazoer) die tussen de twee CV's komt, een DYM (On) en MEZ (Aa).

Op 21-12-2020 om 10:19 zei roeliho:

853a649baf1b3885b05a88ecbed4ed86.png

Na vorige seizoen promotie te hebben gemaakt naar de derde divisie mochten we dus instromen in de KNVB beker. In de eerste ronden een competitiegenoot weten te verslaan en vervolgens onze huid duur verkocht tegen de profs van Heracles Almelo. Hoopte er zelfs pingels uit te slepen maar Sleegers was er klaar mee en scoorde vanaf 35m de beslissende.

Potverdorie, wat een mooie clubkeuze! Nog spelers uit het originele team over?

ff0a932a641f9be38283d07129978b5b.png

We winnen gewoon onze twee eerste wedstrijden in de Championship! :D Eerst versloegen we thuis Reading met 3-2, onze kapitein Cullen viel daar jammer genoeg wel uit. Het nieuwe tienerspitsenduo McArdle & Darlington toont even dat leeftijd helemaal niets uitmaakt!

Mooi om met 6/6 te beginnen in de Championship, ik verwacht geen seizoen zonder ups & downs. Met een totaal salarisbudget van €55K p/w voor alle stafleden & spelers was er namelijk niet veel ruimte voor versterkingen. Na het opwaarderen van de lopende contracten en het professionaliseren van de staf was bijna alles al op... ;c 

4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Tell me more...

image.png.b6239729f7754986cf19972edc79791c.png

zo heb ik hem momenteel staan, ik begon de save met een 4-2-2-2 maar sinds ik de omschakeling naar CAM's heb gemaakt merk ik vooral dat het verdedigender veel beter in elkaar zit... Adrian staat momenteel op 15 clean sheets en heeft er slechts 17 tegen in 26 wedstrijden, onze overwinningen zijn vaak een 1-0 of 2-0

28 minuten geleden zei van der Water:

image.png.b6239729f7754986cf19972edc79791c.png

zo heb ik hem momenteel staan, ik begon de save met een 4-2-2-2 maar sinds ik de omschakeling naar CAM's heb gemaakt merk ik vooral dat het verdedigender veel beter in elkaar zit... Adrian staat momenteel op 15 clean sheets en heeft er slechts 17 tegen in 26 wedstrijden, onze overwinningen zijn vaak een 1-0 of 2-0

D'r zit echt een verhaal achter :) Zou je het willen uitwerken?