Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

6 uur geleden zei Kyrill:

En dan krijg je nu VVV thuis haha geweldig.

Ik had effe trek in nieuwe save met club dat Powerhouse is met transfer mogelijkheden en misschien ''topclub'' in de wording. Die 2 clubs uit Londen iig alvast pakkie slaag gegeven. 3 dagen voor begin van competitie tegen Spurs raakte Alex Telles  3 maanden geblesseerd. Nu Gosens gehad ben nog bezig met Chuckuweze en Tah. Voorin vind ik het wel goedzo met Lord Lingard, Cavani, Rashford, Greenwood en Martial.

20201213160816_1.jpg

20201213162916_1.jpg

Haha ja, dat werd 8-0 tegen VVV en daarna 10-1 tegen Fortuna haha. 

Af en toe zo'n koopclub pakken, is wel lekker he? Had dat ook met Chelsea gedaan. Toen kocht ik ook Gosens. Wat een chille speler is dat met deze FM!

Ben zelf nu iets verder in het seizoen en kijk die goals van Brobbey en Traoré. :classic_love: Ik koop met Ajax alleen spelers van 16 of 17 jaar. Wil met volledig eigen jeugd de Champions League winnen. Heb in de voorgaande seizoenen achtereenvolgend de kwartfinale, halve finale en de finale gehaald. 

omrysfnymfdgm.png 

15 uur geleden zei dvsermelo:

Haha ja, dat werd 8-0 tegen VVV en daarna 10-1 tegen Fortuna haha. 

Af en toe zo'n koopclub pakken, is wel lekker he? Had dat ook met Chelsea gedaan. Toen kocht ik ook Gosens. Wat een chille speler is dat met deze FM!

Ben zelf nu iets verder in het seizoen en kijk die goals van Brobbey en Traoré. :classic_love: Ik koop met Ajax alleen spelers van 16 of 17 jaar. Wil met volledig eigen jeugd de Champions League winnen. Heb in de voorgaande seizoenen achtereenvolgend de kwartfinale, halve finale en de finale gehaald. 

omrysfnymfdgm.png 

Koop nico serrano als die nog te halen is

11 uur geleden zei 007mark:

image.png.50ea1ab95e2f467de2207f66553fb392.png

Lekker hoor :<
Als Jens die pingel er ook nog even had ingeschoten was het billenknijpen op het einde niet meer nodig, maar 3 punten is wel heel lekker.

Krijg jij Sinisterra een beetje aan de praat? Moet zeggen dat zijn (klein) blessures steeds ook niet hielpen in seizoen 1 maar het hield niet over qua prestaties bij mij..

47 minuten geleden zei MarcFR:

Krijg jij Sinisterra een beetje aan de praat? Moet zeggen dat zijn (klein) blessures steeds ook niet hielpen in seizoen 1 maar het hield niet over qua prestaties bij mij..

Bij mij nog te kort om te beoordelen, zit pas in januari van het eerste seizoen. 

@delichris @Rossi @glennix Manchester is RED, litteraly hahaha. Pogba pakt rood in 26e minuut met benen breker , ik dacht oh God daar gaan we..  Maar nee hoor zonder  hem scoren we er vier en winnen 4-0 :-D:mrgy::<

Ik heb 9 spelers in mijn selectie met 3 goals of meer na 19 duels en 15 spelers met 1 goal of meer. Dit is al me zoveelste 4 of 5-0 overwinning waarbij elk doelpunt door iemand anders wordt gemaakt.

20201217204834_1.jpg

1 uur geleden zei Kyrill:

@delichris @Rossi @glennix Manchester is RED, litteraly hahaha. Pogba pakt rood in 26e minuut met benen breker , ik dacht oh God daar gaan we..  Maar nee hoor zonder  hem scoren we er vier en winnen 4-0 :-D:mrgy::<

Ik heb 9 spelers in mijn selectie met 3 goals of meer na 19 duels en 15 spelers met 1 goal of meer. Dit is al me zoveelste 4 of 5-0 overwinning waarbij elk doelpunt door iemand anders wordt gemaakt.

20201217204834_1.jpg

Heb echt zo'n hekel aan die club:-D maar lekker gedaan

9 uur geleden zei Kyrill:

Hahaaha begrijpelijk. Maar na 250x Arsenal ook eens wat anders toe. Spurs is uitgesloten, Liverpool is te makkelijk en City vind ik te gemaakt. 

En United is niet te makkelijk? :classic_wacko:

Paar gerichte aankopen doen en je wordt met twee vingers in de neus kampioen en pak je de CL...