Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

14 uur geleden zei GAE EAGLES:

2cefb1719b7883267f7aea16162f284a.png

Niet zoals het normaal gaat, maar uiteindelijk maakt het niet uit hoe je wint. Toch lekker dat ze in de eindfase nog even aanzetten. 

Blijf wel "onrealistisch" vinden van FM niks ten nadelen van jou, zo n Dortmund jeugd kind ooit voor Schalke zou tekenen... 

9 uur geleden zei Kyrill:

Blijf wel "onrealistisch" vinden van FM niks ten nadelen van jou, zo n Dortmund jeugd kind ooit voor Schalke zou tekenen... 

Tja, zo gaat dat nu eenmaal. Maar hij kwam niet rechtstreeks van Dortmund. Eerst nog een tussenjaar in Gladbach gehad.

11 uur geleden zei GAE EAGLES:

Tja, zo gaat dat nu eenmaal. Maar hij kwam niet rechtstreeks van Dortmund. Eerst nog een tussenjaar in Gladbach gehad.

Ja snap ik vriend en gun het je 100% but still. Ik drop dit voor nu :)

Internet ligt er af ze hier bezig zijn met glas vezel. Maar even zo:

@MNie @RubenS2 @Rossi

Wraak genomen op Liverpool voor 7-0 en 0-4 van vorig seizoen!! _O_:classic_love:

IMG_20210908_093826.jpg

Op 6-9-2021 om 10:19 zei Arezo:

Zeker, onterechte penalty. Het is een heerlijk elftal vol (standaard) topaankopen. Dan te bedenken dat Camavinga nog geschorst is en Bellingham en Reyna op de bank zitten. (omdat ik nooit standaard aankopen doe mocht dit een keer van mezelf, speel het meest met kleine clubjes en dan haal je deze spelers niet zo vaak).

Haha lekker he, toevallig heb ik eenzelfde game met Borussia lopen. Naast de Youth en San Marino Challenge. Gewoon af en toe een half seizoentje knallen met de toppers. Ik moest wel seizoen 3 Sancho verkopen voor 118 miljoen, die wou echt niet meer bijtekenen. Maar verder wel toppers als Esposito, Tziolis, Depay, Hakimi, Donnarumma, Moriba etc gehaald. Niet normaal.