Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Oké, het is tegen de nummer laatst en hebben sinds twee weken mijn derde keeper onder contract staan als 'eerste doelman', maar toch... Het is en blijft een mooie uitslag! :<

f75eca4d65b983e9320cdac5cb4d18d8.png

Matchwinner met drie doelpunten overigens een jeugdspeler die zijn eerste basisplek had. Ook altijd leuke feitjes.

Na 20 minuten dacht ik dat ik afgeslacht zou worden, maar de derde werd gelukkig afgekeurd. Daarna nog wel genoeg kansen weggegeven, maar zonder doelpunt tot gevolg. Na de rust hebben we orde op zaken gesteld en de winst kunnen behalen. De laatste goal kwam gelukkig tot stand doordat de keeper van City de bal tegen Armstrong aanschoot en toen de goal in ging. Toch wel fijn deze overwinning.

01d5d02976d49171ac683b258ba7d6ce.png

22 uur geleden zei dvsermelo:

Je zou kunnen stellen dat ik goed ben begonnen aan het seizoen. :D  

4s7vp97.png

En dan krijg je nu VVV thuis haha geweldig.

Ik had effe trek in nieuwe save met club dat Powerhouse is met transfer mogelijkheden en misschien ''topclub'' in de wording. Die 2 clubs uit Londen iig alvast pakkie slaag gegeven. 3 dagen voor begin van competitie tegen Spurs raakte Alex Telles  3 maanden geblesseerd. Nu Gosens gehad ben nog bezig met Chuckuweze en Tah. Voorin vind ik het wel goedzo met Lord Lingard, Cavani, Rashford, Greenwood en Martial.

20201213160816_1.jpg

20201213162916_1.jpg