Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Gepost (edited)

Halve finale van de beker, dit is wel lekker hoor :mrgy: De beker winnen in het eerste seizoen zou niet mis zijn.

1402c1b421ad6b065036b26ba0d01a64.png

edit: Beker is binnen, Mainz echt helemaal kapot gemaakt :D Nu de 2. Bundesliga nog even winnen ;c

7d8c3bc677960642265b2f85e28b0bd8.png

Edited by TheRealOne

21 uur geleden zei TheRealOne:

Halve finale van de beker, dit is wel lekker hoor :mrgy: De beker winnen in het eerste seizoen zou niet mis zijn.

edit: Beker is binnen, Mainz echt helemaal kapot gemaakt :D Nu de 2. Bundesliga nog even winnen ;c

Potverdorie, gewoon iemand die met de mooiste club van de wereld speelt :classic_love: Heb je nog leuke transfers gedaan?

11 minuten geleden zei SLeePo:

Ruud van Nistelrooy, is die weer gaan voetballen _O_ Hadden we IRL misschien ook terug moeten halen. 

Ik gebruik de 03/04 database, zo is alles teruggezet van Championship Manager 2003/04, toch wel mijn favorietje.

1 minuut geleden zei La Pulga:

Ik gebruik de 03/04 database, zo is alles teruggezet van Championship Manager 2003/04, toch wel mijn favorietje.

Is de eredivisie daar compleet? Heb zelf de 01-02 db gedownload, maar deze heeft maar 4 clubs compleet in NL. Dus eredivisie win je verder alles met 9-0, minimaal.

1 minuut geleden zei neva:

Is de eredivisie daar compleet? Heb zelf de 01-02 db gedownload, maar deze heeft maar 4 clubs compleet in NL. Dus eredivisie win je verder alles met 9-0, minimaal.

Yes, zitten wel een paar bugs in zoals Ramzi dubbel en zag er nog eentje dubbel maar dat mag de pret niet bederven. 

En het laden van een nieuwe game duurt best wel lang (2 uurtjes ongeveer)

2 uur geleden zei Tim':

Potverdorie, gewoon iemand die met de mooiste club van de wereld speelt :classic_love: Heb je nog leuke transfers gedaan?

In de basiself staan op dit moment Linton Maina (voor 3.5 oplopend tot 6.5 mil + Kristupas Kersys van Hannover 96 gekocht) en Sarpreet Singh (voor 4.7 oplopend tot 6.5 mil van Bayern). Omdat de financiën best slecht waren en er een aantal veel te hoge salarissen tussen zaten heb ik Füllkrug, Veljkovic en Möhwald samen voor 11.5 mil verkocht. In de winterstop helaas Pavlenka en Augustinsson moeten verkopen, kon de contracten niet verlengen vanwege een (op dat moment) te hoge salariseis. Contract liep af in 2022 en ze raakte ontevreden door interesse van andere clubs. Wou het risico niet nemen dat ze gratis weggingen dus voor allebei nog wat gevangen. Von Ballmoos is de nieuwe keeper en Van de Ven is ook gehaald, zo kon ik Friedl doorschuiven naar links en Van de Ven centraal zetten. Bayern had blijkbaar een terugkoopclausule van 8 mil op Friedl die ze activeerde, maar hij koos gelukkig voor Everton die een paar miljoen meer betaalde. Günter haalde ik van de transferlijst als vervanger van Friedl. Ook nog Burak Ince die in de wintertransferperiode overkomt als mijn nieuwe CAM. Als iedereen fit is, is dit de standaard basis. Verder nog wel wat meer gratis of goedkope breedte versterkingen gedaan.

46 minuten geleden zei TheRealOne:

Nu 2 goals in 3 wedstrijden (verder ben ik nog niet), maar dit waren zijn statistieken van vorig seizoen.

Kijk, dat zijn geen verkeerde cijfers! Hopelijk lukt hem dat in het echt ook :D 

8 uur geleden zei La Pulga:

Yes, zitten wel een paar bugs in zoals Ramzi dubbel en zag er nog eentje dubbel maar dat mag de pret niet bederven. 

En het laden van een nieuwe game duurt best wel lang (2 uurtjes ongeveer)

Volgens mij is ie beter dan de versie van vorig jaar, want kan me niet herinneren dat de eerste divisie toen ook voorzien was van spelers. Gaaf man, begonnen met PSV. Ooijer, Vogel, Van Bommel, Bouma, Kezman, Robben... Overpowered elftal zeg :D

Na vorig jaar net niet de groepsfase te hebben gehaald dit jaar wel de groepsfase gehaald. Eerste wedstrijd 1-1 tegen Leicester en vervolgens enigszins onterecht verloren van Borussia verloren we op bezoek in Camp Nou kansloos van Barcelona met 5-1. In de return stond het defensief wat beter waardoor in blessuretijd een corner de ervaren Salamon de winnende binnen kon koppen.

image.thumb.png.c39b99ed45b546d4c6ae50abc8c707ea.png

3 uur geleden zei neva:

Volgens mij is ie beter dan de versie van vorig jaar, want kan me niet herinneren dat de eerste divisie toen ook voorzien was van spelers. Gaaf man, begonnen met PSV. Ooijer, Vogel, Van Bommel, Bouma, Kezman, Robben... Overpowered elftal zeg :D

Haha die werden bij mij ook helaas ez kampioen. Die Kezman is veelste goed..