Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei van der Water:

image.png.d3fea0395b3f8fc454275ab31bff63a2.png 

1e ronde was iig al een eitje deze CL campagne

Benieuwd hoelang je Lautaro nog kan houden voor PL club met megabod komt en je onrust in je hele selectie hebt wanneer je het afwijst ;)   ?

Door dit soort enorme steals ga ik nu zo mijn baan verliezen met Betis...

Moeiteloos door in EL poule met PSV, Rostov en Familicao maar in La Liga helaas 2 winst 1 gelijk en 11 verlies alweer :'(

20210609110633_1.jpg

6 minuten geleden zei Kyrill:

Benieuwd hoelang je Lautaro nog kan houden voor PL club met megabod komt en je onrust in je hele selectie hebt wanneer je het afwijst ;)   ?

Door dit soort enorme steals ga ik nu zo mijn baan verliezen met Betis...

Moeiteloos door in EL poule met PSV, Rostov en Familicao maar in La Liga helaas 2 winst 1 gelijk en 11 verlies alweer :'(

20210609110633_1.jpg

Voor Martinez is al flink wat interesse, maar ik heb hem nog niet horen klagen dat ie weg wil :D

Eerste officiele wedstrijd met deze nieuwe uitdagin: FC Kaiserslautern terug naar de gloriejaren, terug naar de Bundesliga. 

Voor nu wordt het de 3. Bundesliga. Daarbij is het wel leuk om de eerste beker wedstrijd tegen Eintracht Frankfurt te winnen. 

image.png.c3e05adfd16d715e4f5999c427c7c6fc.png

Voorbereiding op het seizoen in de 2. Bundesliga even een toertje door Nederland maken, met als afsluiting een wedstrijd tegen het grote PSV. Qua kansen verhouding ben ik zeker niet ontevreden, jammer dat de spanning de trefzekerheid heeft aangetast. Al met al een aardige wedstrijd vanuit onze zijde.

image.png.bfc1546658625358cddec042f80b9976.png

Sta je met PSG in de kwartfinale van de CL. Loot je Red Bull Salzburg. Helemaal tevreden, want de kans dat die gewonnen wordt is aanzienlijk. Dat is ook gebeurd, maar het had zomaar anders kunnen zijn, wauw.

1.png.76e3c2f93aa2556cc032333e71fb2f08.png

Elk team dat Wöber penalties laat nemen verdient het om te verliezen.

In derde seizoen eerste CL-finale met Arsenal. Ondanks dat ik beter was gaf individuele kwaliteit van Barça de doorslag. Dan maar volgend seizoen...

image.png.11c8f87ddb5b187492105e23e9e91c79.png

Screen van rechtsbuiten en beste speler in de game Myers

image.thumb.png.6cda46e4a38798e76876e5bd15750bef.png

44 minuten geleden zei MNie:

Snap ik, die moet lekker voelen. Moraal zal hoog zijn in de ploeg 

Die was hoog, maar als je vervolgens kansloos met 4-1 ten onder gaat tegen Lugano in de competitie zakt de moed je wel in de schoenen... Was de eerste wedstrijd in de competitie ook, dus dat belooft wat voor de rest van het seizoen.

Tot dat je zag dat Promes tegenover je stond en dan durf je niet meer boos te zijn:classic_ninja:

Nee maar blijft wel geweldig al die screens te zien met namen uit een ver veleden. Leuk dat je ze deelt!