Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

26 minuten geleden zei RubenS2:

image.png.a1f0399c52ddecdde6116cc44d3031cb.png

Knap gestolen is ook niet lelijk :mrgy:

Lekker gedaan! Had al een 'vermoeden' dat je (doel)punten ging maken maar Kosovo is niet de ploeg waartegen ik het verwacht had. Had het tegen een Luxemburg, Faroer oid verwacht

14 minuten geleden zei 19CH98:

Lekker gedaan! Had al een 'vermoeden' dat je (doel)punten ging maken maar Kosovo is niet de ploeg waartegen ik het verwacht had. Had het tegen een Luxemburg, Faroer oid verwacht

Ik zit nog steeds in de laagste pot bij de loting, dus dat soort landen kan ik nog niet treffen. De groep bestaat uit Engeland, Bulgarije, Zweden, Kosovo, Noord-Ierland en San Marino. Ik hoop nog wat te sprokkelen tegen Noord-Ierland (en de return tegen Kosovo), maar verder valt hier niks te halen.

Zojuist zei RubenS2:

Ik zit nog steeds in de laagste pot bij de loting, dus dat soort landen kan ik nog niet treffen. De groep bestaat uit Engeland, Bulgarije, Zweden, Kosovo, Noord-Ierland en San Marino. Ik hoop nog wat te sprokkelen tegen Noord-Ierland (en de return tegen Kosovo), maar verder valt hier niks te halen.

Oo dat verklaart een hoop. Ik had verwacht dat je door de Nations League wel in pot 5 zou zitten en dus een zwakke tegenstander zou krijgen. Dan moet het inderdaad gebeuren tegen Kosovo, heb je wel pech met de loting want in pot 5 zitten zwakkere ploegen dan hen. 

56 minuten geleden zei Pascal...:

1ste wedstrijd Europa League met Sochaux in seizoen 3, Strikerless _O_

FCSM :classic_love: heerlijke youth-only save mee gehad in FM20. Komt er al wat leuks door uit de opleiding? Heb je Virginius nog? Pellissard is ook een held! Twee van zijn jongere broertjes zitten tegenwoordig ook in de opleiding, echter nog niet in FM21 geloof ik. 

pell.png.04041066220c06de9829cf6e0f252cb7.png

Gepost (edited)
47 minuten geleden zei Daniell:

FCSM :classic_love: heerlijke youth-only save mee gehad in FM20. Komt er al wat leuks door uit de opleiding? Heb je Virginius nog? Pellissard is ook een held! Twee van zijn jongere broertjes zitten tegenwoordig ook in de opleiding, echter nog niet in FM21 geloof ik. 

Pellissard is een held bij mij. In 65 wedstrijden & 31 doelpunten tot nu toe. Virginius moest ik helaas verkopen aan Porto voor 4 miljoen. Bij mij zijn Galves en Nebodon ook toppers aan het worden. :classic_biggrin:

Heb nu 5 spelers met een 5 sterren potentie. Elk jaar zit er wel wat leuks bij! Heerlijke talenten komen bij Sochaux vandaan! :classic_love:

Edited by Pascal...

Hele seizoen al met PSG in een strijd waarbij het verschil max 2 punten mijn of hun kant op is geweest. Met nog drie wedstrijden te gaan kwamen ze op bezoek met één puntje achterstand.

image.png.551079e0e5c86995355caa39518d5086.png

Na drie jaar op rij tweede te zijn geworden achter PSG(16,9 en 21 punten achterstand) lijkt dit eindelijk het jaar te worden dat het eerste kampioenschap voor SC Lyon gehaald word.

1ELE9kc.png

Altijd lekker dit zo vroeg in het seizoen. :< totale chaos. Spel defensief nog lang niet zo stabiel als dat het normaal gesproken is. Maar als je er dan 7 in het mandje legt is dat dikke prima. 

Mijn allerlaatste Dortmund wedstrijd ooit, 8 seizoenen zitten er op. Word bijna sentimenteel van haha, normaal mag al blij zijn als ik ergens in het 4e seizoen nog niet ben uitgegooid.

20210526183641_1.jpg

Gepost (edited)

Deed even een instant result omdat ik de eerste pot toch simpel won. Krijg je dit :-D Wat een spektakelstuk joh. Misschien toch maar even de goals terugkijken.   Imgur werkt niet meer goed bij mij. Nog een andere zelfde soort website waar je foto's kan uploaden voor fora?

Schermafbeelding 2021-05-28 om 20.30.37.png

Edited by Regis

Op 22-5-2021 om 09:16 zei Emmerich.:

Oh, oh, deze is zo lekker :<. Nadat wij vorig jaar City uit de CL wisten te kegelen, pakken wij nu de winst door een 0-3 overwinning op Manchester United. 

image.thumb.png.bdc7195421c2681d1402d2f0409281fc.png

Inmiddels is CL nummero 3 ook binnen! Seizoen 2039/2040. Na een 1-5 overwinning op PSG mogen wij de beker wederom de lucht in houden.