Jump to content

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

Gepost (edited)

Heerlijke uitslagen zeg om te zien! 

Ik ben inmiddels al een tijdje bezig met de 'geef de jeugd een kans' challenge en dat gaat de goede kant op! Afgelopen seizoen (2033) de Europa League gewonnen met FC United :classic_biggrin:.

image.png.97ae7cb01cc71580b38eb96cea6a62a1.png

Edited by jordy_aswhb1
  • Replies 831
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Een gelijkspel was voldoende voor ons eerste kampioenschap. Dat heet dan kampioen worden in de laatste minuut.

Ik zou de tactiek nemen, niet hunzelf. Weet niet of ze daar op zitten te wachten      

Posted Images

O8m19t8.png

Waar vorig jaar uitgerekend River Plate in de halve finale te sterk was, is de Copa Libertadores nu wel voor ons! Corinthians had geen kans vandaag. 

Altijd leuk als je oud speler twee keer tegen je scoort, inmiddels is hij de beste speler van de wereld.

Assistent manager Lex Immers mocht de wedstrijd leiden.

Naamloos.png.bad3e5d5da7271a80e295ed0e7835e7c.png

Voor de lezers van mijn novelle, het is maar een oefenpot ;c

1 uur geleden zei MNie:

Altijd leuk als je oud speler twee keer tegen je scoort, inmiddels is hij de beste speler van de wereld.

Assistent manager Lex Immers mocht de wedstrijd leiden.

Naamloos.png.bad3e5d5da7271a80e295ed0e7835e7c.png

Voor de lezers van mijn novelle, het is maar een oefenpot ;c

Mooi man, wat is zijn marktwaarde nu?

1379196130_LeondeKogel_Inbox-413.thumb.png.ecbd7f3aa3bf7326ff581fb8da17dbce.png

De tijgers tegen de jaguars. Veel clubs in Singapore hebben dierennamen als geuzennaam.  Er zijn namelijk ook herten, cheeta's, aderlaars en wilde zwanen (blijkbaar eenhoorns in FM ;c). 

Vind het zelf altijd wel interessant hoe de voetbalcultuur in een ander land is. 

Penalty tegen voor sliding totaal geen overtreding was dan goal in 96e minuut tegen krijgen terwijl maar 5 minuten bij zou komen en dan nog je 2e goal maken met 10 man in de 97e minuut. Wtf:-D

20210514230424_1.jpg

image.png.e2c1eb45c6990f056462c79f9b12b76d.png

3-1 voor, niets aan het handje.. Geef je het nog helemaal weg in het laatste kwartier én maak je in blessuretijd de winnende. Niet goed voor je hart zulke potjes :D 

11 minuten geleden zei 19CH98:

Wedstrijd moest kennelijk even op gang komen maar wat een slotkwartier, ben benieuwd hoe de halve finale is gegaan met al die schorsingen

Ga 'm zo spelen, maar proberen verdedigend het goed dicht te zetten en er misschien af en toe met een counter uit proberen te komen. Gaat totaal tegen mijn filosofie in, maar het doel heiligt de middelen.

Zojuist zei JordiW.:

Ga 'm zo spelen, maar proberen verdedigend het goed dicht te zetten en er misschien af en toe met een counter uit proberen te komen. Gaat totaal tegen mijn filosofie in, maar het doel het doel heiligt de middelen.

Succes in ieder geval, ben met je eens dat doel alle middelen heiligt in zo'n situatie

60a50de7dc9e1-engeland.png

Helaas mocht het niet zo zijn. De spelers die het moesten laten zien zoals Jonjic en Glamocak speelden verstoppertje in de finale. Ondanks dat toch ongelofelijk trots op dit elftal, want de doelstelling was het bereiken van de derde ronde. 

60a50f11cfbb6-kroatie_wk.png

7 uur geleden zei JordiW.:

60a50de7dc9e1-engeland.png

Helaas mocht het niet zo zijn. De spelers die het moesten laten zien zoals Jonjic en Glamocak speelden verstoppertje in de finale. Ondanks dat toch ongelofelijk trots op dit elftal, want de doelstelling was het bereiken van de derde ronde. 

60a50f11cfbb6-kroatie_wk.png

Denk dat je toch mag terugkijken op een heerlijk toernooi hoor!