Jump to content

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Titan:

Prima mogelijk: je merkt dat talentvolle spelers best een jaartje of twee die kant op willen gaan (wel met afkoopclausules uiteraard). Ik heb echter niet de intentie lang bij El Paso te blijven; wil na dit seizoen de MLS in, dus afwachten wat er aan vacatures vrijkomt. 

Mocht je langer in de USL willen managen, dan ligt er een mooie uitdaging in het bekertoernooi, waar je op den duur absoluut niet kansloos bent.

USL blijft altijd een leuke competitie met mooie clubs. Alleen vind ik de kans op het winnen van het bekertoernooi echt miniem.

Op weke club hoop je in de MLS?

• Replies 833
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Een gelijkspel was voldoende voor ons eerste kampioenschap. Dat heet dan kampioen worden in de laatste minuut.

Ik zou de tactiek nemen, niet hunzelf. Weet niet of ze daar op zitten te wachten      

Posted Images

553a00d204bfcbd88c9a18307ecbf0a3.png

Wat een heerlijke overwinning, en die 2e goal... Wat een beauty. Een volley van 48 meter. Kan hem helaas niet uploaden.

We staan na 4 wedstrijden op een 2e plaats, wellicht zit er nog iets moois in. 

8e2971d4536459b2c3388827b0a94a04.png

Ik had deze wedstrijd al gespeeld met 11vs11 en toen 6-0 of 7-1 verloren. Toen crashte laptop en net opnieuw gespeeld paar dagen later. Rood vanaf minuut 6 en dan tot minuut 70 nog op 1-1 weten houden ook. Ik had ook niet verwacht door te gaan maar hadden best nog wel wat kansjes op 1-2 met man minder. Nu focus op top 4 halen in Duitsland, wordt al moeilijk genoeg, Leverkusen, Leipzig en Frankfurt doen allemaal erg goed.

20210418172734_1.jpg

Deze zag ik niet aankomen :<. Aan het eind van mijn tweede seizoen in Valencia (zit inmiddels in 2031) en door puntverlies van Atletico nu een gat geslagen van vier punten waardoor CL-voetbal ons bijna niet meer kan ontgaan. Vind het tot nu toe behoorlijk lastig om aansluiting te vinden bij Real en Barca, maar misschien is dit het begin van mooie dingen.

Schermafbeelding 2021-04-18 om 20.35.21.png

Tja als je Bayern al in de 2e ronde van beker uitschakeld, dan krijg je 2e  Bundesliga clubs als Hannover in halve finale en Heidenheim in de finale van de beker. Eerlijk is eerlijk, ze hebben mij de nummer 5 van de Bundesliga wel enorm lastig gemaakt!! Wat slijtage slag, deze finale!

20210419105520_1.jpg

Na de gewonnen beker finale, de belangrijkste wedstrijd van het seizoen! Laatste speeldag nummer  5 Dortmund(wij) thuis tegen nummer 4 Leverkusen 60 om 61 punten. Wij winnen en kwalificeren via plek 4 voor de CL. Arezo met de winnende en Haaland met de assist voor de 1-1 van Bellingham. Assists zijn ook belangrijk en Haaland heeft 44 ingeschoten dit seizoen waarvan 30 in de bundesliga dus dikke prima. Ik verwacht een biedings oorlogen maar ga pas over nadenken bij 150 miljoen of 120-140 miljoen met 50% van volgende verkoop, minder gaat prullenbak in.

20210421101704_1.jpg

Altijd lekker om tegen je naaste concurrenti in eigen huis, vlak voor het einde het kampioenschap binnen te halen. Spel was, wellicht door de zenuwen, verre van goed, maar wat geeft het. Nu nog de FA cup winnen en de CL finale winnen en dan win ik alles wat er te winnen valt in 1 seizoen. Vorig seizoen ook al alles gewonnen wat er te winnen viel met Arsenal. 

image.png.9dad1804cc87158233abe8c0a51b6423.png

7 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.png.5786bec4a3253cf8180a44741bb03552.png

De eerste prijs in de clubhistorie is een feit. We winnen de Caraboa Cup van 2027/2028. :D:D:D

Gefeliciteerd ik zie andere prijzen komen voor 2030! Mark my words!:mrgy:

Ik win de supercup heel vies en smerig van Bayern. xG of niet hoe ik in competitie zo laat verlies bij Bayern is ook vies. Ik rekende al op een nederlaag, knap van jongens ze Bayern zo lastig hebben gemaakt, bij de rust had Bayern nog 0 schoten op doel.

20210422182351_1.jpg

20210422183828_1.jpg

20210422194743_1.jpg

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.png.2f9c2604378b95274e68a541c4a6d0c8.png

Het was een mooie finale van het EK. :D

netjes, gefeliciteerd!! :)

na gezapige nederlaag bij Inter 1-0, als voor de wedstrijd nummer 5 thuis tegen de nummer 4, even oorwassing gegeven. Staan nu tijdelijk 1e , zolang 1 Fc Koln zijn aankomende wedstrijd verliest :) Seizoen is nog heellang uiteraard

20210423124940_1.jpg

Vorig seizoen hakken over sloot laatste speeldag plek 4 gepakt tov Leverkusen. nu vroege uitschakeling in cl met poule met City en Inter, wel door naar EL. Ja hoor 2e in competitie met 32 punten na 15 duels, 2 minder dan koploper Schalke :)

20210424203727_1.jpg

1 uur geleden zei Jeroen.:

Eerste seizoen in de Champions League met SC Lyon (seizoen 2025/2026).

image.thumb.png.b9b7169d5e968b67aa727ff24d0b149b.png

Dan zijn dit soort wedstrijden wel lekker.

Originele formatie! En weinig franse namen in die opstelling :D

58 minuten geleden zei FlyD:

Originele formatie! En weinig franse namen in die opstelling :D

Zijn er 3 met Teixeira(gehuurd), D'Oriano en Roman. Maar is wel een flink vreemdenlingenlegioen omdat vooral financieel tot dit jaar er niet heel veel mogelijk was en eigenlijk vooral doordat mijn keeper deze zomer naar Man U ging nu wat budget om ook wat meer Franse talenten te halen.

Formatie is beetje zo onstaan. Al vanaf begin met een 5 mans verdediging en nu overschot aan aanvallende middenvelders.

Edited by Jeroen.