Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

29 minuten geleden zei Mordurette:

Prima overwinning hoor. Welk seizoen? Al wat talenten door laten stromen vanuit de jeugd?

Eerste seizoen momenteel. Ivan Šaranić, Tomislav Duvnjak en Niko Janković zijn overgeheveld vanuit de jeugd. Komend seizoen moeten Bulat en Marin ook meer speeltijd gaan krijgen in het eerste elftal.

35 minuten geleden zei JordiW.:

Eerste seizoen momenteel. Ivan Šaranić, Tomislav Duvnjak en Niko Janković zijn overgeheveld vanuit de jeugd. Komend seizoen moeten Bulat en Marin ook meer speeltijd gaan krijgen in het eerste elftal.

Bulat gekocht neem ik aan? Speelt nog bij Sibernik ofzo toch?

20 minuten geleden zei Mordurette:

Bulat gekocht neem ik aan? Speelt nog bij Sibernik ofzo toch?

Bulat is volgens transfermarkt irl gekocht in de winterstop en direct weer terug verhuurd aan Sibernik. Komt dus aan het begin van het tweede seizoen weer bij Dinamo Zagreb.

Geen eigen jeugd, maar wel een jongen met potentie.

1 uur geleden zei Abe:

@Kyrill prijs die je betaald hebt om zonder Haaland te starten? ;) 

Hahaha, klopt vriend ;) Hij had al oranje rest icoontje gekregen van staff. Zelf vindt ie geen rust nodig heeft. Zit nu op 13 goals na 8 Bundesliga duels, nummer 2 in topscorers lijst heeft pas 6. Ik probeer hem 9/10x basis maar letterlijk alles spelen is niet te doen. Vandaar Isak heb teruggekocht en Arezo komt. Alleen Isak is 3 maanden geblesseerd. Had hem iig laten invallen. 

6 minuten geleden zei Emmerich.:

31 juli 2033, speeldag 1.

Beter kunnen wij niet starten :D

image.png.afda6362821707a7275c746da452ecad.png

Hopelijk is dit een voorspelling voor straks :D (Al is het straks wel Anderlecht-Club Brugge, dus 1-7 zou mooi zijn).

88da2ef6891762f6fe6186629cd6e829.png

Echt, ongelooflijk... Zo'n overwinning en de headline gaat over een blessure van de tegenstander..?

Verder leuke wedstrijd natuurlijk, maar altijd jammer van die drie tegendoelpunten. Aanleiding is sowieso een stuk slechtere doelman die ik moest opstellen omdat mijn vaste doelman nog geblesseerd is en ik enkel een doelman uit Qatar mocht opstellen vanwege de buitenlanders regel in de Champions League.

Edited by Mordurette

12 uur geleden zei Mordurette:

88da2ef6891762f6fe6186629cd6e829.png

Echt, ongelooflijk... Zo'n overwinning en de headline gaat over een blessure van de tegenstander..?

Verder leuke wedstrijd natuurlijk, maar altijd jammer van die drie tegendoelpunten. Aanleiding is sowieso een stuk slechtere doelman die ik moest opstellen omdat mijn vaste doelman nog geblesseerd is en ik enkel een doelman uit Qatar mocht opstellen vanwege de buitenlanders regel in de Champions League.

Haha, heerlijke wedstrijd hoor. 

1 minuut geleden zei JesseNL:

Hoe bevalt USL? Beetje kans om door te groeien? 

Prima mogelijk: je merkt dat talentvolle spelers best een jaartje of twee die kant op willen gaan (wel met afkoopclausules uiteraard). Ik heb echter niet de intentie lang bij El Paso te blijven; wil na dit seizoen de MLS in, dus afwachten wat er aan vacatures vrijkomt. 

Mocht je langer in de USL willen managen, dan ligt er een mooie uitdaging in het bekertoernooi, waar je op den duur absoluut niet kansloos bent.