Jump to content

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

NYCFC staat afgetekend aan kop, wij komen van de 11e positie de laatste wedstrijden opgestoomd richting de play-off plekken. Tijd voor de derby waarin het dus David tegen Goliath lijkt te worden. Iedereen helemaal fit en gemotiveerd voor de wedstrijd, totdat Lorenzo Di Bella een Jeremiah St.Juste'tje deed door in de 3e minuut met gestrekt been ter hoogte van het middenveld hun rechtshalf te torpederen. Die mocht douchen dus. Kleine spoiler voor m'n novelle, maar soit. Toen nog na een kwartier op achterstand gekomen en ik zag de bui al weer hangen. Dit gaat 'm niet worden. Tot ik met waterflesjes ging gooien in de rust :D Bazen.

image.png.795befea26341a46441885f28a51985a.png

• Replies 836
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Een gelijkspel was voldoende voor ons eerste kampioenschap. Dat heet dan kampioen worden in de laatste minuut.

Ik zou de tactiek nemen, niet hunzelf. Weet niet of ze daar op zitten te wachten      

Posted Images

1 uur geleden zei Fantasy:

NYCFC staat afgetekend aan kop, wij komen van de 11e positie de laatste wedstrijden opgestoomd richting de play-off plekken. Tijd voor de derby waarin het dus David tegen Goliath lijkt te worden. Iedereen helemaal fit en gemotiveerd voor de wedstrijd, totdat Lorenzo Di Bella een Jeremiah St.Juste'tje deed door in de 3e minuut met gestrekt been ter hoogte van het middenveld hun rechtshalf te torpederen. Die mocht douchen dus. Kleine spoiler voor m'n novelle, maar soit. Toen nog na een kwartier op achterstand gekomen en ik zag de bui al weer hangen. Dit gaat 'm niet worden. Tot ik met waterflesjes ging gooien in de rust :D Bazen.

image.png.795befea26341a46441885f28a51985a.png

Netjes hoor! Heb je naast Kean nog mooie namen rondlopen?

14 minuten geleden zei JesseNL:

Netjes hoor! Heb je naast Kean nog mooie namen rondlopen?

Zit er net een paar wedstrijdjes pas, dus heb nog geen transfers echt zelf gedaan. Naast kean zijn er weinig bekende en aansprekende namen. Jake Clarke-Salter (ex-Vitesse) loopt hier rond en Remsey van der Linden (ex-Feyenoord) sindskort ook. Maar dat schaar ik niet onder 'mooie namen' ;c 

10 minuten geleden zei Bingbangboem:

spacer.png

Doei, Bayern! Na hen twee seizoenen geleden verrassend genoeg uit te schakelen, doen we het gewoon nog eens... Özkan (ons nieuwste wonderkind) laat meer en meer van z'n talent zien.

Dat die speler zelfs genoegen neemt met 5k/week :<

24 minuten geleden zei RubenS2:

Dat die speler zelfs genoegen neemt met 5k/week :<

Hehe, is gewoon deugdelijk financieel beleid van mijn kant. Ik bied talentjes altijd langst mogelijk contract aan (dat pas ingaat aan het einde van het seizoen waarna ze instromen) met een optie voor 3 jaar extra. Die is bij Özkan al gelicht.

Krijg elke week quasi 10 jankende spelers omdat ze een beter contract willen, maar mijn kapitein houdt de kindjes in toom. Verlengen gebeurt pas als het echt niet anders kan :D  En dan zijn de bedragen ook wel immens hoog voor een club die eigenlijk net komt piepen:

Spoiler

489be785de1da4b52a934278586865f2.png

Toch geld genoeg.

Edited by Bingbangboem
4 minuten geleden zei Bingbangboem:

Hehe, is gewoon deugdelijk financieel beleid van mijn kant. Ik bied talentjes altijd langst mogelijk contract aan (dat pas ingaat aan het einde van het seizoen waarna ze instromen) met een optie voor 3 jaar extra. Die is bij Özkan al gelicht.

Krijg elke week quasi 10 jankende spelers omdat ze een beter contract willen, maar mijn kapitein houdt de kindjes in toom. Verlengen gebeurt pas als het echt niet anders kan :D  En dan zijn de bedragen ook wel immens hoog voor een club die eigenlijk net komt piepen:

Inhoud verbergen

489be785de1da4b52a934278586865f2.png

Toch geld genoeg.

Prima beleid inderdaad! Voor 55k/week wil ik gerust ook in Frankrijk gaan voetballen trouwens ;c 

3 uur geleden zei Nummerke10:

image.png.b3bed0e10cfe65ff83322f911d9050c2.png

:< Heerlijk dit soort dominante wedstrijden.

Die Esposito is ook gewoon zo'n geweldenaar he. Echt één van m'n favo spelers al 2 edities.

Deze zag ik echt niet meer aankomen. Uit 2-1 verloren, thuis 0-2 achtergekomen, met 4 basisspelers geblesseerd waardoor onder andere oude getrouwde Klich moest optreden.

1787904756_Leeds-PSG.png.bc3fd4f49d017e393ce99407f705d65a.png

8 uur geleden zei Mordurette:

Heb serieus ook overwogen om eens met hen te spelen, zeker nu ze zo zijn afgegleden. Bevalt het voor jou?

Hoorde deze in de podcast en dacht laat ik eens kijken. Had natuurlijk wel van de club gehoord, maar niet dat ze ondertussen op het derde niveau speelden. 

Het bevalt me prima, nu 1,5 seizoen bezig. Eerste seizoen gepromoveerd en dit jaar tegen de top aan. Met een beetje geluk kan ik de playoffs voor promotie nog halen. 

En veel talent, dat is altijd fijn om mee te werken. Geef zelf altijd veel jeugd de kans en dat kan hier perfect. 

45 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Hoorde deze in de podcast en dacht laat ik eens kijken. Had natuurlijk wel van de club gehoord, maar niet dat ze ondertussen op het derde niveau speelden. 

Het bevalt me prima, nu 1,5 seizoen bezig. Eerste seizoen gepromoveerd en dit jaar tegen de top aan. Met een beetje geluk kan ik de playoffs voor promotie nog halen. 

En veel talent, dat is altijd fijn om mee te werken. Geef zelf altijd veel jeugd de kans en dat kan hier perfect. 

Als ik mijn save met Qatar zat ben of voltooid heb ga ik daar ook wel even kijken.

7 uur geleden zei Mordurette:

Als ik mijn save met Qatar zat ben of voltooid heb ga ik daar ook wel even kijken.

Hoe gaat het met die save? Ik heb nog een save met Al Ahli, maar daar gaat het zo makkelijk dat ik moeite heb om ermee door te gaan. Waar haal jij het plezier uit?

36 minuten geleden zei MNie:

Hoe gaat het met die save? Ik heb nog een save met Al Ahli, maar daar gaat het zo makkelijk dat ik moeite heb om ermee door te gaan. Waar haal jij het plezier uit?

Mijn save draait niet om de club maar om het land. Eigenlijk een project of ik een WK kan 'kopen' door Europese spelers te halen en hen te naturaliseren (3 jaar voor een paspoort, 5 jaar voordat ze mogen uitkomen voor het land). Dat ik de competitie met speelsgemak win maakt me niet zoveel uit, alles draait om het winnen van een WK met Qatar en dat ik zoveel mogelijk buitenlanders kan naturaliseren. 

Heb ondertussen paar Franse, Duitse, Portugese en Braziliaanse talenten gehaald die hopelijk nooit goed genoeg zijn voor hun eigen land. 

Na komend seizoen zal ik een evaluatie maken en kijken welke spelers mogen blijven en welke verkocht zullen worden.