Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Bessel87:

Bedoel je hiermee dat er meer doelpunten zouden vallen als je op lagere snelheid speelt?

Zo heb ik dat nooit bekeken iig...

Ik heb 0 feiten of bewijs voor maar misschien heel misschien in theorie, dat mogelijk is. 

3 minuten geleden zei Bingbangboem:

32e89c265425f6f10612ae1054b3e3f0.png

Ja hoor, eerste kans op Europees voetbal en we halen de groepsfases van de Conference League :classic_love: Die Fofana een aardige speler geworden trouwens, al 10 jaar bij PSV gebleven. 

Prima, je gaat de goede kant uit! :mrgy:

21 minuten geleden zei Nummerke10:

Je gaat toch wel expres verliezen van Nederland mag ik hopen?! @Titan

Had het ze van harte gegund. Heb die gasten al genoeg dwars gezeten in deze game :D Maar ja, strafschoppen...

image.thumb.png.5757d4ddfeff8be5f374983799f8d3bf.png

Spoiler

En dan in de competitie een koekje van eigen deeg krijgen ;e 

image.png.6a3ae89eed46f36c1c3f0a790b652c00.png

Edited by Titan

Nadat ik de Copa Total in het eerste seizoen met Godoy Cruz won en daarnaast ook nog de Supercopa won mocht ik meedoen aan de Copa Libertadores! Niet slecht als de prognose 16e is. Niks te zoeken daar dacht ik. 

Badaloni had er zin in! 1418678071_Schermafbeelding2021-02-17om17_09_33.png.d4d2c04c6464d2eeb45bdbe71707df2f.png

Edited by ElPrincipito

Tot de 1-0 was ons balbezit 12%, bij rust 19%. Had best voor een antirecord kunnen gaan, maar de Japanners besloten in de tweede helft toch iets meer naar voren te denken en de bal te vaak aan ons te gunnen :D 

image.png.5a95f71f09489daf2dc4ded092b43acd.png

44 minuten geleden zei Titan:

Tot de 1-0 was ons balbezit 12%, bij rust 19%. Had best voor een antirecord kunnen gaan, maar de Japanners besloten in de tweede helft toch iets meer naar voren te denken en de bal te vaak aan ons te gunnen :D 

image.png.5a95f71f09489daf2dc4ded092b43acd.png

Schitterend zeg, 2075. :D

Zojuist de eerste twee interlands gespeeld met Qatar en deze ook winnend afgesloten (3-0 en 5-1). Tegenstanders waren Tunesië en Brunei, natuurlijk niet de beste tegenstanders, maar ben tot op heden tevreden. Volgende uitdaging en de oefenwedstrijd tegen Mexico, dan kan ik zien hoe we ervoor staan als land.

De 39-jarige Rodrigo Tabata scoorde zijn eerste doelpunt voor het nationale elftal terwijl hij van oorsprong uit Brazilië komt. Dat is eigenlijk mijn doel op 2e of 3e rang spelers te halen en hen te overtuigen uit te komen voor Qatar (zodra ze 5 jaar in dit land gespeeld hebben komen ze in aanmerking). Betekent dus eigenlijk op zeer jonge leeftijd scouten en kopen en hen zolang mogelijk in het land te laten voetballen.

Zojuist ook Nathan Ribeiro teruggehaald uit Brazilië zodat hij hopelijk uit wilt komen voor het land. Heeft in het verleden al langer dan 5 jaar in Qatar gespeeld en heeft een paspoort. Enkel vind hij nu nog dat ze te laag staan op de FIFA ranglijst, dus hopen dat ik hem nog kan overhalen voordat hij kruipend over het veld moet.

@Nom de Guerre jij wilde een tag :)

8 uur geleden zei Mordurette:

Zojuist de eerste twee interlands gespeeld met Qatar en deze ook winnend afgesloten (3-0 en 5-1). Tegenstanders waren Tunesië en Brunei, natuurlijk niet de beste tegenstanders, maar ben tot op heden tevreden. Volgende uitdaging en de oefenwedstrijd tegen Mexico, dan kan ik zien hoe we ervoor staan als land.

De 39-jarige Rodrigo Tabata scoorde zijn eerste doelpunt voor het nationale elftal terwijl hij van oorsprong uit Brazilië komt. Dat is eigenlijk mijn doel op 2e of 3e rang spelers te halen en hen te overtuigen uit te komen voor Qatar (zodra ze 5 jaar in dit land gespeeld hebben komen ze in aanmerking). Betekent dus eigenlijk op zeer jonge leeftijd scouten en kopen en hen zolang mogelijk in het land te laten voetballen.

Zojuist ook Nathan Ribeiro teruggehaald uit Brazilië zodat hij hopelijk uit wilt komen voor het land. Heeft in het verleden al langer dan 5 jaar in Qatar gespeeld en heeft een paspoort. Enkel vind hij nu nog dat ze te laag staan op de FIFA ranglijst, dus hopen dat ik hem nog kan overhalen voordat hij kruipend over het veld moet.

@Nom de Guerre jij wilde een tag :)

Lastige uitdaging maar bovenal wel een erg interessante!