Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei FMNOOB:

359197860_SyriavSaudiArabia_Review.png.e2d3f447b8425dc36749617329df86e0.png

We laten even zijn wie de beste van het Midden-Oosten is . Mijn spits maakt de eerste helft een hattrick en zijn vervanger vond dat het beter kon ;c.

Ben zelf ook begonnen in het Midden-Oosten, namelijk een project met Qatar. Kijken of ik een WK kan winnen met het land met behulp van import spelers die na 5 jaar voor het nationale elftal mogen uitkomen. Zal een hele klus worden icm een club die ik onder m'n hoede genomen heb, maar lijkt me een leuke uitdaging.

Zat eerst te denken aan Gibraltar, maar een keer buiten Europa is weer eens wat anders.

2 minuten geleden zei Abe:

Klinkt vet @Mordurette. Het lijkt mij ook nice om zoiets een keer te doen met Suriname, heb dat hier ook ergens voorbij zien komen. 

Maar zou je dat dan willen combineren met een Nederlandse club of wel echt de Surinaamse competitie? 

Paraguay was ook nog een optie geweest voor mij, maar daar spelen ze 44 wedstrijden in de competitie en dat vind ik wel wat veel van het goede. 

12 minuten geleden zei Mordurette:

Maar zou je dat dan willen combineren met een Nederlandse club of wel echt de Surinaamse competitie? 

Paraguay was ook nog een optie geweest voor mij, maar daar spelen ze 44 wedstrijden in de competitie en dat vind ik wel wat veel van het goede. 

Twijfel daar nog een beetje over. Misschien dat het wel doenlijker is vanuit een Nederlandse club. 

Sowieso @Nom de Guerre!

Edited by Abe

28 minuten geleden zei Nom de Guerre:

@Mordurette @Abe

Zouden jullie me willen taggen in updates van deze projecten? Dit vind ik wel gaaf. Ik heb zoiets met Indonesië en Liechtenstein gedaan :) 

Ga ik zeker doen 👌🏻

Hoe pakte dat uit bij Liechtenstein? Na hoeveel jaar kregen ze een paspoort? Heb ik namelijk ook wel aan gedacht maar door die regels met Europese plekken enzo niet verder gekeken.

Edited by Mordurette

18 minuten geleden zei Abe:

Twijfel daar nog een beetje over. Misschien dat het wel doenlijker is vanuit een Nederlandse club. 

Sowieso @Nom de Guerre!

Dat denk ik ook wel, maar dan ben je wel gebonden aan spelers die de Surinaamse roots hebben, spelers kunnen het paspoort niet krijgen en ben je dus wel iets beperkter.

35 minuten geleden zei Mordurette:

Ga ik zeker doen 👌🏻

Hoe pakte dat uit bij Liechtenstein? Na hoeveel jaar kregen ze een paspoort? Heb ik namelijk ook wel aan gedacht maar door die regels met Europese plekken enzo niet verder gekeken.

Vijf jaartjes. Omdat Vaduz in Zwitserland speelt, had ik een redelijke competitie. Plus ik was altijd verzekerd van Europees voetbal. Alleen jammer dat ik nooit CL kon spelen met Vaduz. Na drie pogingen overigens ook WK gepakt met Liechtenstein, maar dat was dus een selectie vol genaturaliseerde Spanjaarden, Italianen en Duitsers.

22 minuten geleden zei Kyrill:

Hoe goed is en hoe goed doet Everton bij jou het? Vroeger vaak gehad met Arsenal, heerlijk speler zeg... 

Doet het heel goed hier, fijne speler inderdaad! Vorig seizoen 17x gescoord in 32 competitiewedstrijden als rechtsbuiten.

60292bc49871d-everton.png

Zojuist zei JordiW.:

Doet het heel goed hier, fijne speler inderdaad! Vorig seizoen 17x gescoord in 32 competitiewedstrijden als rechtsbuiten.

60292bc49871d-everton.png

Ziet goed uit maat, mooi man. Hopelijk voor jou gaat z'n marktwaarde nog toenemen. 

4 uur geleden zei Nummerke10:

monsters.png.3309b0d65aa20fff8b3518fe7955d1db.png

Nog niet vaak zo'n hoge xG gehaald en logischerwijs ook niet zo'n monsterscore :< Zitten nu eind november al op 96 goals in officiële wedstrijden en dat terwijl we er pas 19 hebben gespeeld.

Heerlijk maatje, gefeliciteerd!! _O_ Alleen hoelang langzaam speel jij per wedstrijd met de snelheids balkjes?:mrgy:

1 minuut geleden zei Nummerke10:

Hoe bedoel je?

Was een geintje maar ik bedoel je kan de balkjes van de speelsnelheid aanpassen. Als ik achtersta/achterkom ga ik vaak langzamer spelen en zet ik het soms op extended highlights of key highlights. Als ik tegen een goed team speel als underdog dan zet ik het vaak hoger in hoop geen afstraffing wordt. Jij had 14 goals gemaakt dan dacht ik dat speelsnelheid iig niet op zn aller snelst staat?

1 minuut geleden zei Nummerke10:

@Kyrill Haha ik dacht zie ik iets over het hoofd? Maar ik speel hem eigenlijk altijd op vol tempo tussen hoogtepunten door en hoogtepunten op ongeveer 1,5* normale snelheid. Sommige wedstrijden doe ik met insta result. Deze match duurde wel even haha.

Ik neem je ook niks kwalijk ofzo hoor haha. Het is een geniaal resultaat en dik verdiend, maar moest gewoon aan denken. Zoals ik zelf zei pas zelf ook regelmatig aan. Dus is ook niet alsof cheaten is, in verste verte niet. Ik vind altijd leuk jouw games/saves te volgen. Ooit aan novelle gedacht in verhalen :)?

8 uur geleden zei Kyrill:

Was een geintje maar ik bedoel je kan de balkjes van de speelsnelheid aanpassen. Als ik achtersta/achterkom ga ik vaak langzamer spelen en zet ik het soms op extended highlights of key highlights. Als ik tegen een goed team speel als underdog dan zet ik het vaak hoger in hoop geen afstraffing wordt. Jij had 14 goals gemaakt dan dacht ik dat speelsnelheid iig niet op zn aller snelst staat?

Bedoel je hiermee dat er meer doelpunten zouden vallen als je op lagere snelheid speelt?

Zo heb ik dat nooit bekeken iig...