Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

aa85ff7c5325f772e8d44348f03dd059.png

De subtopper stond troosteloos laatste met 3 punten na 7 wedstrijden, het zit echt in de hoek waar de klappen vallen. LOSC verder de put in duwen? Check. Verdiende, maar cheeky overwinning? Check.

Bal afpakken, scoren, bal afpakken, scoren. Getekend, Sedan Ardennes binnen 1 minuut.

Die 4-3-3 PSG is ook wel eigenlijk alleen werkend als je écht al de beste ploeg van het land bent en beter spelersmateriaal hebt dan de tegenstander. Ik zou anders de tactieken van @FlyD of @Rossini' eens proberen. Volgens mij sluiten die instellingen en speelwijzen beter aan bij jouw spelersmateriaal (y) 

44 minuten geleden zei Fantasy:

Die 4-3-3 PSG is ook wel eigenlijk alleen werkend als je écht al de beste ploeg van het land bent en beter spelersmateriaal hebt dan de tegenstander. Ik zou anders de tactieken van @FlyD of @Rossini' eens proberen. Volgens mij sluiten die instellingen en speelwijzen beter aan bij jouw spelersmateriaal (y) 

Duidelijk. Heb ik zkr niet spelersmateriaal voor beste ploeg van 't land. Thnx maat. Ga één van hun nemen (y)

2 minuten geleden zei Tim':

Rebound van de penalty of diezelfde minuut een nieuwe aanval? Wel heerlijk hoe FM speelt met je emoties soms :-D

Ja emoties gingen lekker te keer. De keeper stompt de penalty over de zijlijn, vervolgens wordt die lange inworp erin gekopt. ;c

4 uur geleden zei Tim':

Rebound van de penalty of diezelfde minuut een nieuwe aanval? Wel heerlijk hoe FM speelt met je emoties soms :-D

Letterlijk de wedstrijd daarna....

ZEI JE IETS OVER EMOTIES TIM ;) 

image.png.4325b4468dd0d6291279e8fcc67585bb.png

Edited by Abe

Loopt erg goed met Thes. :classic_smile: Financieel is het wel een kleine ramp aan het worden: voorlopig een negatieve balans van -4 miljoen en sponsoringsinkomsten per seizoen zijn 400k, voor de rest zijn de inkomsten zo goed als nihil. Proberen om in de zomer wat spelers van de hand te doen maar mijn beste speler (die niet gehuurd is) is 1,8 miljoen waard en de rest zit daar veel onder. Veel van de originele ploeg schiet er op het eind van seizoen 3 niet meer over, Heb nog Bammens en de 2 Vermijlen.

Had net voor de match tegen Anderlecht een sollicitatiegesprek bij hun, maar als ze mij een aanbod doen ga ik toch bij Thes blijven denk ik. Zou sportief een stap achteruit zijn, ik sta voorlopig 5de met Thes met 52 punten uit 29 wedstrijden en Anderlecht staat pas 9de. :classic_smile:

f2181349f9c5dc6e9ad8a62807739ffb.jpg

@Glenn08

53 minuten geleden zei Bingbangboem:

@glennix Lekker bezig! 

Je hebt van het oervlaamse Thes wel een vreemdelingenlegioen gemaakt, zo lijkt. Op Abrahams en Vermijl na ken ik niemand :D

Deze klopt wel, speelt irl geen enkele buitenlander volgens mij :D Maar mooie prestaties @glennixhopelijk kan je snel een Europese kwalificatie afdwingen om zo de financiën recht te trekken. Zelf ben ik nu begonnen met City Pirates in 2de amateur.

1 uur geleden zei Glenn08:

Deze klopt wel, speelt irl geen enkele buitenlander volgens mij :D Maar mooie prestaties @glennixhopelijk kan je snel een Europese kwalificatie afdwingen om zo de financiën recht te trekken. Zelf ben ik nu begonnen met City Pirates in 2de amateur.

Nice, City Pirates! Ook ik ben wel benieuwd naar een goede DB voor de lagere klassen in België haha, voor de journeyman save later.

@Bingbangboem @Glenn08

Ik heb inderdaad veel buitenlanders in de kern, maar 'goede' Belgen hun loon kan ik niet betalen. :classic_tongue:

Ik moet het voorlopig hebben van spelers die al een tijdje zonder club zitten en die voor een peulenschil willen komen spelen. :D

Abrahams is trouwens de top verdiener bij uitstek, hij verdiend zowaar 3,5k per week. :classic_laugh:

Ik heb een salarisbudget van 44k per week.

Voor het komende seizoen ga ik wat jeugd doorschuiven naar het eerste , voorlopig is Baeten de enige eigen jeugdspeler die in de A kern zit. Qua talent zit het wel goed bij de jeugdelftallen alleen zijn ze nog niet echt klaar om de overstap te maken naar de A kern, maar nood breekt wet en we moeten bezuinigen.

Dit is mijn kern eind seizoen 3:

1b66245f1798727fbbe6f0ce50b2f944.png

846d940fa9218d491c4e48ac3614c014.png