Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Met 10 man komen te staan en er nog zo´n spektakel van maken... Jammergenoeg de laatste wedstrijd en zo komt Porto boven ons op een tweede plek, europa league dan maar..

afbeelding.thumb.png.0c6a53416670676d2696a83d9a9c667e.png

In het go or no go topic kon je zien dat ik een bod kreeg op Deuro, niet geaccepteerd toen. Ik ga kijken of ik hem deze winter kan verkopen. Zou wel realistisch zijn aangezien je technisch gezien je team net de Champions League hebt gekost

Edited by quertius

20 uur geleden zei Kyrill:

Thuis als nummer 7(omdat we 3 duels minder hadden, nu 2) tegen de nummer 20 thuis 0-1 verlies met deze formatie heel de 2e helft en 3 BUITENSPEL goals. Ik ben echt pislink, god wat heb ik gevloekt.

20201124143030_1.jpg

Wanneer een manager van vlees en bloed langskomt, ruikt de robotmanager van de ploeg die laatste staat zijn kans. Dat is de eeuwenoude traditie op FM :D Sheffield lijkt me overigens best kut om mooi voetbal tegen te brengen, ik heb met Seraing ook zo een ploeg in mijn divisie, 2x 0-0 in 1 seizoen en hun komen tot 0 schoten maar breken mijn voetbal af :5

Ondertussen in de Europa League, het avontuur stopt hier... 8 punten in de champions league groepsfase waren niet voldoende om te overwinteren in de CL. Daarna twee rondes overleefd, eerst tegen Fiorentina en vervolgens tegen Wolfsburg. Chelsea was thuis gewoon veel te sterk, op deze manier hebben ze trouwens ook RB Salzburg eruitgekegeld (4-0 en 2-2) dus dit feit verzacht de pijn ietwat.

afbeelding.png.2b187283f8c98be45c7a1349447fb58e.png

Thnx man !! En wordt nog beter:

Die Tuchel janken in de pers conferentie dat ik teveel mind games deed. IK hield me op pers conf juist in over hem, terwijl hij helemaal los ging over mij,. Wat een sukkel , ik heb de laatste lach. Thuis 0-2 achter maken we 2-2 en uit bij hun winnen we 0-2 heerlijk poetic justice!

20201126135656_1.jpg

3 uur geleden zei glennix:

@KyrillGoede prestaties met Arsenal man! Buendia is ook een heerlijke speler, had hem gekocht in FM20 met Wigan. :<

Ja man Buendia is een beest _O_ Bij mij in 20 wou ie nooit komen, blij ik hem nu al wel heb! In CL in 5 duels heeft Emi nu 2 goals en 1 assist bij mij maar komt ie, PL; 5 goals en 17 assists!! <3 :D in 24 duels basis en 5x als invaller . Heb 39,5 miljoen voor hem betaald maar hij is iedere cent waard daarvan.

1 minuut geleden zei Tim':

@Kyrill Nketiah is lekker bezig bij jou, heb je een screentje van hem?

Thnx Tim! Dat is ie zeker! Ben erg blij met hem, blij ie nog tot 2026 vast ligt.

Verloren CL finale na penalty's omdat Elneny en Pavard mistte. Is jammer, zeker omdat United nu CL voor 2e jaar op rij wint en ook al kampioen waren geworden. Maar mag niet klagen, mag al blij zijn gezien kans verhoudingen we uberhaupt penalty reeks haalde.

20201127103034_1.jpg

20201127103202_1.jpg

20201127103208_1.jpg