Jump to content

Ik speel nu tegen...

Fantasy
 Share

Recommended Posts

3 minuten geleden zei FlyD:

Zeballos nog bij Boca? Daar heb je een leuke speler aan.

Zeker! Hij scoorde nu direct 2x + een assist, terwijl hij hiervoor blijkbaar twintig wedstrijden droog stond :D

Is vooral fijn dat hij zowel op links als in de punt feilloos uit de voeten kan, want merk wel dat er veel blessures zijn steeds. Zie een screen van hem in de spoiler, het jaar is 2025. 

Spoiler

6YKJUjA.png

Porto gaat ook even over  de knie.

601434d858d5b-benfica_porto.png

En het hoogst haalbare resultaat tegen Real Madrid behaald, meer dan een gelijkspel zat er nooit in.

6014351ac0ab6-real_madrid_benfica.png

@FlyD je 4-2-3-1 werkt prima tot nu toe met Benfica! 

Edited by JordiW.

Op 29-1-2021 om 00:01 zei Urbeto:

Netjes hoor, die efficiëntie. Hoe is Shiloh 't Zand?

Hij is goed gestart maar ik heb hem pas sinds dit seizoen gekocht en hij heeft er nu 2 wedstrijden op zitten en heeft 2 assists gegeven.

23190232d93ba5e43f95c6a1dd12cbb0.png

Edited by glennix

Kleine spoiler m.b.t. m'n novelle met FK Vojvodina maar moest deze even delen :mmm::

In de derde kwalificatieronde van de EL schakelden we LASK uit door met 1-0 te winnen, in de vierde - en laatste kwalificatieronde - werden we gekoppeld aan Spurs, een vrijwel onmogelijke opdracht. 

Spoiler

image.png.dbc6186d4dc2de64e1ca4c749b31035d.png

2FEVI0R.png

The perfect win doesn't exi....

Op bezoek bij nummer 4 Vélez Sarsfield krijgen we na 6 minuten al rood en dan zie ik de bui al hangen. We komen op slag van rust 2-0 achter en ik bereid de welbekende donderspeech voor, terwijl mijn spits er uit een lange inworp nog wel 2-1 van maakt. Wat er na rust gebeurde kan ik echt niet bevatten, wauw. 

Bij mijn aanstelling bij PSV werd me gevraagd of ik niet bang was dat de fans me niet zouden accepteren door mijn Ajax-achtergrond, ik denk dat ik me daarover geen zorgen hoef te maken na de eerste thuiswedstrijd (en tevens mijn eerste Europese wedstrijd van de save).

Schermafbeelding 2021-02-02 om 18.23.57.png