Jump to content

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

• Replies 831
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Een gelijkspel was voldoende voor ons eerste kampioenschap. Dat heet dan kampioen worden in de laatste minuut.

Ik zou de tactiek nemen, niet hunzelf. Weet niet of ze daar op zitten te wachten      

Posted Images

image.thumb.png.ab7a435924752881372fb089a5b7c96e.png

image.thumb.png.3608b23d85083f2470195be4b687f8a5.png

DAG MOEDER :classic_love: Wat een Europees debuutseizoen, nu al! Ik mikte op een derde plek, maar op de laatste speeldag hebben we zowaar de groepswinst weten te pakken. Hadden we verloren of gelijk gespeeld, waren we derde geëindigd. Stiekem wou ik liever derde worden en in de EC2 wat proberen klaarspelen, maar nu zal het gewoon verliezen worden in de 2e KO-ronde van de EL ;c 

image.thumb.png.bf75882af09aa7743f8dc70671f307cb.pngIn de eerste wedstrijd bij Levante stortten we na rust volledig in en mochten we nog blij zijn met 1-1. In onze eerste thuiswedstrijd konden we het na rust wel doorzetten waarmee concurrent Valladolid flinke plat walsten.

50 minuten geleden zei bingo11:

Wel een spektakelstuk zeg jezus

Ja, eerste helft was belabberd. Na de 1-0 wilde ik het anders neerzetten. Druk op bevestigen en op dat moment valt op de achtergrond de 2-0. Tweede helft heer en meester, al bleven zij op  de counter gevaarlijk. Wij kregen de bal er niet in, tot blessuretijd.  
Toen was ik wel even blij. Maar toen die geblesseerde speler uitviel en ik niet meer mocht wisselen, voelde ik de bui al aankomen. Helaas pindakaas. 

52 minuten geleden zei neva:

Ja, eerste helft was belabberd. Na de 1-0 wilde ik het anders neerzetten. Druk op bevestigen en op dat moment valt op de achtergrond de 2-0. 

Altijd vervelend dit.

Zelf nu een zeer enerverende slotfase:

image.thumb.png.fcc770ba139983741889fce00844d1c8.png

Edited by bingo11
2 uur geleden zei RubenS2:

image.thumb.png.ab7a435924752881372fb089a5b7c96e.png

image.thumb.png.3608b23d85083f2470195be4b687f8a5.png

DAG MOEDER :classic_love: Wat een Europees debuutseizoen, nu al! Ik mikte op een derde plek, maar op de laatste speeldag hebben we zowaar de groepswinst weten te pakken. Hadden we verloren of gelijk gespeeld, waren we derde geëindigd. Stiekem wou ik liever derde worden en in de EC2 wat proberen klaarspelen, maar nu zal het gewoon verliezen worden in de 2e KO-ronde van de EL ;c 

Deze is wel lekker hoor, goed voor de kas, eindelijk hopelijk uit die rode cijfers.

3 minuten geleden zei neva:

Deze is wel lekker hoor, goed voor de kas, eindelijk hopelijk uit die rode cijfers.

Voorlopig 2 miljoen in het groen door al het prijzengeld (y) Heb intussen het budget voor de jeugdwerving en de jeugdopleiding verhoogd en een Italiaanse satellietclub genomen (in de hoop leuke Italiaanse newgens te krijgen). De vooruitblik op de jeugdinstroom was wel al geweest en die zag er maar belabberd uit.

3 minuten geleden zei van der Water:

image.png.c5fa18257af151b05700b36183012d70.png

heerlijke start van het seizoen, om zo meteen middlesbrough uit te schakelen!

Goed bezig met een mooie club. Hoe staat het er financieel voor? En in welk seizoen zit je nu? 

4 minuten geleden zei Urbeto:

Goed bezig met een mooie club. Hoe staat het er financieel voor? En in welk seizoen zit je nu? 

ben net begonnen aan mijn 3e seizoen, in de national league en de league 2 direct kampioen geworden... Financiën zijn stabiel en het stadion is ondertussen ook gekocht. 

9 minuten geleden zei van der Water:

ben net begonnen aan mijn 3e seizoen, in de national league en de league 2 direct kampioen geworden... Financiën zijn stabiel en het stadion is ondertussen ook gekocht. 

Netjes, met Meadow Lane heb je al een mooie ground natuurlijk. Ben benieuwd hoe snel je Forest voorbij gaat ;)

12 minuten geleden zei Urbeto:

Netjes, met Meadow Lane heb je al een mooie ground natuurlijk. Ben benieuwd hoe snel je Forest voorbij gaat ;)

zijn toevallig afgelopen seizoen weer gedegradeerd uit de PL, hopelijk dat het bij de volgende promotie al tegen ze op kunnen nemen! al zou een overwinning op ze in een bekertoernooi ook wel heerlijk zijn!

37 minuten geleden zei Kyrill:

Als een van je beste spelers met smerige tackle na 10 minuten al rood pakt, dan is 1-1 gewoon in feite overwinning thuis tegen Liverpool :)

Zeer blij mee.

Snap ik! Is Pope je eerste keuze onder de lat?

1 uur geleden zei Nummerke10:

Jambers.thumb.png.f3f2c34de7ba046f12fc9b6f66627961.png

United heeft weer eens een gruwelijk team samengesteld hoor... Verdediging was wel het zwakst maar zonder Ihattaren misten we net wat teveel klasse.

Jeetje vriend. Je bent ook nog gewoon de betere qua statistieken/kansen. Dem feels, dat heb ik ALTIJD tegen United. Betere ploeg en toch verliezen, zo vervelend!

Zelf ook gespeeld:

Evenveel punten als City met 2 duels minder, prima!

Op ''papier'' een steal uit bij RB Leipzig... Maar ik ging vanaf minuut 66 spelen met een 3232 ofwel extreem aanvallend. En toen had ik nog steeds tot minuut 80 geen schoten op doel, ging ik cautious spelen viel de 0-1 en later de 0-2. Thuis winnen van Sociedad wat niet makkelijk gaat worden en dan als nummer 2 door in poule met Juve, Leipzig en Sociedad.

20210127164757_1.thumb.jpg.8fd14995f3d389213c56a864ea5c36a1.jpg

20210127211706_1.jpg

Zojuist zei Urbeto:

Geen onaardig competitiedebuut tegen de nummer 2 van het afgelopen seizoen Independiente :P

N6wPVAb.png

Zeballos nog bij Boca? Daar heb je een leuke speler aan.