Jump to content

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

• Replies 625
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Een gelijkspel was voldoende voor ons eerste kampioenschap. Dat heet dan kampioen worden in de laatste minuut.

Ik zou de tactiek nemen, niet hunzelf. Weet niet of ze daar op zitten te wachten      

Posted Images

Stuntje zat niet in helaas maar begrijpelijk. Onze meest waardevolle speler is 16 miljoen waard. Zij hebben 17 spelers die 60 miljoen of meer waard zijn, iig nog redelijk stand gehouden in de 1e helft.

20210118104117_1.jpg

Speel ronde 5 uit naar Vitesse die stijf onderaan staan met 0 punten.  Diemers, Linssen en Pratto behouden hun basis plaats omdat ze onverwachts heel goed presteren.  Ganvoula mag zijn debut maken.  Eerste 10 min spelen we Vitesse helemaal weg. Penalty discutabel gegeven na VAR beslissing. 

image.png

Edited by cairo
31 minuten geleden zei cairo:

Ganvoula had de klassieker al in de 13e min kunnen beslissen. Meneer ging de penalty nemen terwijl hij nummer 6 op de lijst is...  

image.png.2cd22819a98229e88391bba170e19b39.png

Ja da's het nadeel van de 'mag de penalty nemen als 'ie al 2 goals heeft' optie (of hoe het dan ook precies mag heten haha)

1 minuut geleden zei sherwin92:

Ja da's het nadeel van de 'mag de penalty nemen als 'ie al 2 goals heeft' optie (of hoe het dan ook precies mag heten haha)

Kan je dat ergens aanpassen?

2 minuten geleden zei cairo:

Kan je dat ergens aanpassen?

Als het goed is op het moment zelf. Dan komt een melding in beeld te staan dat die speler de penalty gaat nemen en dan kun je er nog snel voor kiezen om dat niet te laten gebeuren volgens mij.

2 minuten geleden zei Tim':

Als het goed is op het moment zelf. Dan komt een melding in beeld te staan dat die speler de penalty gaat nemen en dan kun je er nog snel voor kiezen om dat niet te laten gebeuren volgens mij.

waarschijnlijk 3 seconden dan haha.