Jump to content

Ik speel nu tegen...

Recommended Posts

• Replies 612
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Een gelijkspel was voldoende voor ons eerste kampioenschap. Dat heet dan kampioen worden in de laatste minuut.

Ik zou de tactiek nemen, niet hunzelf. Weet niet of ze daar op zitten te wachten      

Posted Images

10 uur geleden zei Abe:

cdrlevante.png.7d742512edd7751254e5cdef9254a5a6.png

Eerste seizoen met Deportivo La Coruña, tegenwoordig actief op het derde niveau, dan is dit een fijne overwinning. :D 

cdrmadrid.png.b91ce52768abbc36210c10f4a361c3ec.png

Om vervolgens in de volgende ronde doodleuk Real Madrid te verslaan. Heel chill dit,. 

6 minuten geleden zei Abe:

cdrmadrid.png.b91ce52768abbc36210c10f4a361c3ec.png

Om vervolgens in de volgende ronde doodleuk Real Madrid te verslaan. Heel chill dit,. 

'Cupfighters'

Nog bekende namen in de selectie? Was vroeger een heerlijk team man, Deportivo. Cultspits Wálter Pandiani.

25 minuten geleden zei Thierryvane:

'Cupfighters'

Nog bekende namen in de selectie? Was vroeger een heerlijk team man, Deportivo. Cultspits Wálter Pandiani.

Ja echt een veel te goede selectie voro het derde niveau met oa. Diego Rolan, Miku, Salva Ruiz (voormalig Valencia-talent) en Celso Borges (die was heerlijk in FM10-12). Mooiste naam is de coach is van het tweede elftal: Juan Carlos Valeron. 

9 minuten geleden zei Abe:

Ja echt een veel te goede selectie voro het derde niveau met oa. Diego Rolan, Miku, Salva Ruiz (voormalig Valencia-talent) en Celso Borges (die was heerlijk in FM10-12). Mooiste naam is de coach is van het tweede elftal: Juan Carlos Valeron. 

Deportivo is heerlijk man. Heb ik in FM 20 2 mans estafette mee gedaan. Gelukkig La Liga Smartbank en geen 3e niveau. Uiteindelijk ook CL voetbal gehaald dacht ik.

Zelf dit:

Alli bedankt:mrgy:

Lord Lorenzo Pellegrini is weer eens aan t bazen. Goal en assist, 9 key passes en 13,8 km gelopen. Man of the match ook. Ik kon me oren niet geloven toen zijn zaakwaarnemers zei dat 18 miljoen genoeg was, meestal ben ik 40-60 aan hem kwijt:<

20210113104122_1.jpg

1121238996_watisdit.png.ed11d7e001467362e8b6c126898ff4e3.png

Pffff weet niet wat dit was hoor :classic_love: Malen en Ihattaren hadden er zin in, Vanheusden trapt nog even een vrije trap erin en elk foutje van PSG werd genadeloos afgestraft. Een 2-1 zou terechter zijn geweest maar dit is echt heel lekker.

4 uur geleden zei Abe:

@Kyrill- Pellegrini is echt een heerlijke speler, misschien dat ie deze versie iets goedkoper is omdat zijn contract in 2022 afloopt? 

Jaa helemaal mee eens. Ik denk het ja! Maar ik was gewoon verbaasd want ze hadden Cristante ook al voor ''maar'' 15,75 miljoen aan City verkocht. Dus ik had dit echt niet verwacht.

1 uur geleden zei Nummerke10:

1121238996_watisdit.png.ed11d7e001467362e8b6c126898ff4e3.png

Pffff weet niet wat dit was hoor :classic_love: Malen en Ihattaren hadden er zin in, Vanheusden trapt nog even een vrije trap erin en elk foutje van PSG werd genadeloos afgestraft. Een 2-1 zou terechter zijn geweest maar dit is echt heel lekker.

Heerlijk man! KO fase, zo ja, welke ronde? Of groepsfase? Gefeliciteerd!!

2 uur geleden zei Kyrill:

Jaa helemaal mee eens. Ik denk het ja! Maar ik was gewoon verbaasd want ze hadden Cristante ook al voor ''maar'' 15,75 miljoen aan City verkocht. Dus ik had dit echt niet verwacht.

Heerlijk man! KO fase, zo ja, welke ronde? Of groepsfase? Gefeliciteerd!!

Finale :D

Deze was voor de halve finale van de Copa Del Rey, een 3-1 nederlaag in Barça nog goedgemaakt en daardoor gaan we naar de finale. :) In de vorige ronde hadden we trouwens Real al uitgeschakeld na penalty's.

d7bb88eddc29b65ae163a84d72da65f6.jpg

@Satyr Heerlijk! Daar ga ik de komende 15 wedstrijden ook op hopen.

image.thumb.png.2a779994d067cd0a738950cb7e6dc7e3.png

Hele seizoen op koers naar play-off plekken. Maar na een prima reeks ook voormalig koploper York verslagen. Helemaal lekker na op achterstand te hebben gestaan.

Asante is de beste LLM speler die ik ooit in FM heb gehad. 23 goals in 21 competitiewedstrijden.

Begonnen in Slowakije met degradatiekandidaat Senica. Eerste competitiewedstrijd tegen de regerend landskampioen Slovan Bratislava. Qua verhouding een beetje FC Emmen - Ajax, denk ik. En dan is dit wel heel erg lekker, zeg.

1111196616_Schermafbeelding2021-01-16om12_02_28.thumb.png.04873a9c36b91f1827bbab1c0919bd35.png

58 minuten geleden zei Cicchio:

Begonnen in Slowakije met degradatiekandidaat Senica. Eerste competitiewedstrijd tegen de regerend landskampioen Slovan Bratislava. Qua verhouding een beetje FC Emmen - Ajax, denk ik. En dan is dit wel heel erg lekker, zeg.

1111196616_Schermafbeelding2021-01-16om12_02_28.thumb.png.04873a9c36b91f1827bbab1c0919bd35.png

Tof man, ook in Slowakije begonnen. Senica heeft bij mij echt veel zieke newgens geproduceerd dus dat voorspelt veel goeds voor jou ;)

30 minuten geleden zei Mordurette:

Tof man, ook in Slowakije begonnen. Senica heeft bij mij echt veel zieke newgens geproduceerd dus dat voorspelt veel goeds voor jou ;)

Ja, we hebben ook een vrije goede jeugdopleiding- en scouting. Qua financiën is het niet heel veel, dus daar zal het de komende jaren wel eerst vandaan moeten komen inderdaad.