glennix 652 Gepost January 12 Share Gepost January 12 In de heenronde nog een zware 5-1 pandoering opgelopen tegen Barça, deze keer winnen we verrassend. Quote Link to post Share on other sites
Abe 267 Gepost January 12 Share Gepost January 12 Eerste seizoen met Deportivo La Coruña, tegenwoordig actief op het derde niveau, dan is dit een fijne overwinning. Quote Link to post Share on other sites
Abe 267 Gepost January 13 Share Gepost January 13 10 uur geleden zei Abe: Eerste seizoen met Deportivo La Coruña, tegenwoordig actief op het derde niveau, dan is dit een fijne overwinning. Om vervolgens in de volgende ronde doodleuk Real Madrid te verslaan. Heel chill dit,. Quote Link to post Share on other sites
Thierryvane 578 Gepost January 13 Share Gepost January 13 6 minuten geleden zei Abe: Om vervolgens in de volgende ronde doodleuk Real Madrid te verslaan. Heel chill dit,. 'Cupfighters' Nog bekende namen in de selectie? Was vroeger een heerlijk team man, Deportivo. Cultspits Wálter Pandiani. Quote Link to post Share on other sites
Abe 267 Gepost January 13 Share Gepost January 13 25 minuten geleden zei Thierryvane: 'Cupfighters' Nog bekende namen in de selectie? Was vroeger een heerlijk team man, Deportivo. Cultspits Wálter Pandiani. Ja echt een veel te goede selectie voro het derde niveau met oa. Diego Rolan, Miku, Salva Ruiz (voormalig Valencia-talent) en Celso Borges (die was heerlijk in FM10-12). Mooiste naam is de coach is van het tweede elftal: Juan Carlos Valeron. Quote Link to post Share on other sites
Kyrill 795 Gepost January 13 Share Gepost January 13 9 minuten geleden zei Abe: Ja echt een veel te goede selectie voro het derde niveau met oa. Diego Rolan, Miku, Salva Ruiz (voormalig Valencia-talent) en Celso Borges (die was heerlijk in FM10-12). Mooiste naam is de coach is van het tweede elftal: Juan Carlos Valeron. Deportivo is heerlijk man. Heb ik in FM 20 2 mans estafette mee gedaan. Gelukkig La Liga Smartbank en geen 3e niveau. Uiteindelijk ook CL voetbal gehaald dacht ik. Zelf dit: Alli bedankt Lord Lorenzo Pellegrini is weer eens aan t bazen. Goal en assist, 9 key passes en 13,8 km gelopen. Man of the match ook. Ik kon me oren niet geloven toen zijn zaakwaarnemers zei dat 18 miljoen genoeg was, meestal ben ik 40-60 aan hem kwijt Quote Link to post Share on other sites
Abe 267 Gepost January 13 Share Gepost January 13 @Kyrill- Pellegrini is echt een heerlijke speler, misschien dat ie deze versie iets goedkoper is omdat zijn contract in 2022 afloopt? Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 1,059 Gepost January 13 Share Gepost January 13 Pffff weet niet wat dit was hoor Malen en Ihattaren hadden er zin in, Vanheusden trapt nog even een vrije trap erin en elk foutje van PSG werd genadeloos afgestraft. Een 2-1 zou terechter zijn geweest maar dit is echt heel lekker. Quote Link to post Share on other sites
Kyrill 795 Gepost January 13 Share Gepost January 13 4 uur geleden zei Abe: @Kyrill- Pellegrini is echt een heerlijke speler, misschien dat ie deze versie iets goedkoper is omdat zijn contract in 2022 afloopt? Jaa helemaal mee eens. Ik denk het ja! Maar ik was gewoon verbaasd want ze hadden Cristante ook al voor ''maar'' 15,75 miljoen aan City verkocht. Dus ik had dit echt niet verwacht. 1 uur geleden zei Nummerke10: Pffff weet niet wat dit was hoor Malen en Ihattaren hadden er zin in, Vanheusden trapt nog even een vrije trap erin en elk foutje van PSG werd genadeloos afgestraft. Een 2-1 zou terechter zijn geweest maar dit is echt heel lekker. Heerlijk man! KO fase, zo ja, welke ronde? Of groepsfase? Gefeliciteerd!! Quote Link to post Share on other sites
Thierryvane 578 Gepost January 13 Share Gepost January 13 Uit na 90+3 met 2-3 gewonnen door een penal van Gilmour. Thuis vol d'r overheen. Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 1,059 Gepost January 13 Share Gepost January 13 2 uur geleden zei Kyrill: Jaa helemaal mee eens. Ik denk het ja! Maar ik was gewoon verbaasd want ze hadden Cristante ook al voor ''maar'' 15,75 miljoen aan City verkocht. Dus ik had dit echt niet verwacht. Heerlijk man! KO fase, zo ja, welke ronde? Of groepsfase? Gefeliciteerd!! Finale Quote Link to post Share on other sites
Thierryvane 578 Gepost January 13 Share Gepost January 13 Laatste voor vandaag: met 3-3 de verlenging in, 3-6 winnen. Quote Link to post Share on other sites
glennix 652 Gepost January 13 Share Gepost January 13 Deze was voor de halve finale van de Copa Del Rey, een 3-1 nederlaag in Barça nog goedgemaakt en daardoor gaan we naar de finale. In de vorige ronde hadden we trouwens Real al uitgeschakeld na penalty's. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 698 Gepost January 14 Share Gepost January 14 Na een seizoenstart waarin we minder punten pakten dan we verdienden is deze wel enorm lekker. Onze doelman Beller werd man van de wedstrijd: zegt genoeg. Quote Link to post Share on other sites
Satyr 749 Gepost January 14 Share Gepost January 14 - 4 minuten blessuretijd, check. - 1e goal van het seizoen, check. - niet helemaal terecht, check. Het geluk van de kampioen? Quote Link to post Share on other sites
h.b.t.t.w. 20 Gepost January 14 Share Gepost January 14 @Satyr Heerlijk! Daar ga ik de komende 15 wedstrijden ook op hopen. Hele seizoen op koers naar play-off plekken. Maar na een prima reeks ook voormalig koploper York verslagen. Helemaal lekker na op achterstand te hebben gestaan. Asante is de beste LLM speler die ik ooit in FM heb gehad. 23 goals in 21 competitiewedstrijden. Quote Link to post Share on other sites
Satyr 749 Gepost January 14 Share Gepost January 14 Ik werd 2e, achter Portsmouth. Wel promotie dus. Quote Link to post Share on other sites
Thierryvane 578 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Seizoen 2024/2025 met het debuut van João Pedro. Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,898 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Stolen much? Spoiler Quote Link to post Share on other sites
lennard95 164 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Gewonnen van de nr.3 Quote Link to post Share on other sites
van der Water 641 Gepost January 15 Share Gepost January 15 heerlijk! Quote Link to post Share on other sites
Cicchio 534 Gepost January 16 Share Gepost January 16 Begonnen in Slowakije met degradatiekandidaat Senica. Eerste competitiewedstrijd tegen de regerend landskampioen Slovan Bratislava. Qua verhouding een beetje FC Emmen - Ajax, denk ik. En dan is dit wel heel erg lekker, zeg. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 982 Gepost January 16 Share Gepost January 16 58 minuten geleden zei Cicchio: Begonnen in Slowakije met degradatiekandidaat Senica. Eerste competitiewedstrijd tegen de regerend landskampioen Slovan Bratislava. Qua verhouding een beetje FC Emmen - Ajax, denk ik. En dan is dit wel heel erg lekker, zeg. Tof man, ook in Slowakije begonnen. Senica heeft bij mij echt veel zieke newgens geproduceerd dus dat voorspelt veel goeds voor jou Quote Link to post Share on other sites
Cicchio 534 Gepost January 16 Share Gepost January 16 30 minuten geleden zei Mordurette: Tof man, ook in Slowakije begonnen. Senica heeft bij mij echt veel zieke newgens geproduceerd dus dat voorspelt veel goeds voor jou Ja, we hebben ook een vrije goede jeugdopleiding- en scouting. Qua financiën is het niet heel veel, dus daar zal het de komende jaren wel eerst vandaan moeten komen inderdaad. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts