Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Hoi,

ik ben nog op zoek naar een deelnemer voor het 2e seizoen Sign Up Tipico Bundesliga. .

We hebben inmiddels 1 seizoen gespeeld waar Red Bull Salzburg toch weer kampioen werd. 

De opzet was als volgt bij de start (openingspost):

Voor velen zal de Oostenrijkse competitie niet zo bekend zijn. Wie deze competitie volgt weet dat Red Bull Salzburg deze competitie al jaren domineert. 

Om te kijken of we deze hegemonie kunnen doorbreken wil ik een sign-up organiseren. 

Daarom voor jullie de kans om dit te bewerkstelligen. Of ga je de uitdaging aan en neem je RB Salzburg onder je hoede en wil je laten zien dat zij nog steeds de sterkste zijn?

Wat zijn de middelen om dit te bereiken? 

- iedere ploeg kreeg hetzelfde budget als Salzburg 20 miljoen 

Inmiddels is er 1 seizoen gespeeld en heeft je voorganger 20 miljoen geïnvesteerd en daar de spelers voor gehaald waarvan hij dacht dat dit een versterking was. 

Als je mee gaat doen krijgen we nu een transferperiode  en budget waarbij jij de aankopen bepaalt. De vorm moet ik nog even bedenken omdat bij de aanvang iedere speler mogelijk was maar nu zijn we afhankelijk van wie er in het spel zitten. 

Daarnaast mag je zelf de manager aanstellen of de huidige nog een kans geven.  Deze bepaalt de tactiek en de opstelling.

Wat verwachten we van jou als je meedoet?

Activiteit tijdens de twee transferperiodes 

Bij een update een reactie. 

Interesse? Meld je aan in het topic. Bij meerdere aanmeldingen wie het eerst komt is verzekerd van deelname.

1 uur geleden zei Nummerke10:

@Bingbangboem Damn wat een fysiek heeft hij dan! Hoeveel goals heeft ie er al ingeknald voor PSG?

395 voor PSG, 104 voor Frankrijk.

Hij mag fysiek inderdaad beginnen aftakelen :D Zelfde voor de 32-jarige Kulusevski, ook al elf seizoenen aan het shinen in Parijs:

Spoiler

780e89307df89546f3319e8ca356cc80.png

Edited by Bingbangboem

13 minuten geleden zei AntiChrist7:

Gaan slechte relaties (de stippelijn tussen spelers in tactics) ooit weg? kan het een goeie relatie worden?

Staat dat niet deels samen met de resultaten? Als je wellicht goede resultaten boekt zal de relatie ook beter worden?

3 minuten geleden zei Mordurette:

Staat dat niet deels samen met de resultaten? Als je wellicht goede resultaten boekt zal de relatie ook beter worden?

Dat is het rare, de resultaten zijn al goed....Leeuwendeel van de wedstrijden dit seizoen tot nu toe gewonnen

Iemand die toevallig DF11 faces gebruikt? Ik heb iets van panels gedownload en geïnstalleerd om die foto's wat groter te krijgen, alleen kan ik nu nergens meer de leeftijd van een speler vinden. Iemand die weet of ik dit kan aanpassen? De gewone foto's vind ik echt veel te klein anders.

Spoiler

image.png.b623d9ad64dc3a4dc35c05c79f96c8b0.png

Spoiler

image.png.f9fbe88e5db3f8745827705d133c12f7.png

Op 18-2-2021 om 19:16 zei Michiel RAFC:

Game met Antwerp wordt helaas een beetje saai. In de competitie 1 wedstrijd verloren op 2 seizoenen, nu 7 jaar op rij kampioen. Ik doe nu quasi elke competitiewedstrijd instant result, dus dat is het ook niet. Hoewel ik nog veel talenten in de wachtrij heb staan etc. 

Ik had het idee opgevat om kampioen te proberen spelen in elke Europese topcompetitie (Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië en Frankrijk). Ga denk ik met Dortmund beginnen, om eens met Haaland te kunnen spelen, en daarna kijken van welke clubs ik aanbiedingen krijg. Zo heb ik eens een game met alleen belangen op korte termijn, waar ik anders normaal enkel jonge talenten koop. Maar misschien vind ik dit ook helemaal niks en keer ik terug naar mijn game met Antwerp. 

Tussenstand.png.d1beaa208f011b93b686e93d2156593a.png

Belooft nog spannend te worden ;c