Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Toch mijn oude game maar overgezet naar de nieuwe laptop. Gaat een stuk sneller nu, dat is wel heel erg fijn. 

Seizoen 5 inmiddels met Go Ahead Eagles zonder aankopen. Na een redelijk snelle rode kaart toch nog een hele fijne overwinning geboekt. 

c91025e11d9bc706ad99558773dfaa0b.png

Spits eruit gehaald, mijn snelle buitenspelers naar binnengehaald en als schaduwspits en aanvallende middenvelder aanvallend neergezet. Dit werkte in deze wedstrijd geweldig doordat er veel ruimte achter de verdediging van Willem II kwam te liggen en Maxwell Rodrigues en Bruno van den Dungen daardoor hun kwaliteit konden benutten. 

Op 18-2-2021 om 21:14 zei Christian.:

1d54ec28fb7a467793ce8c3248518134.png

Ben weer eventjes klassiek gefmd. In de competitie was ik zes wedstrijden voor het eind nog koploper, maar eindig ik uiteindelijk als vierde op 8 punten van Olympiakos. En als klap op de vuurpijl deze bekerfinale :D Heb nog een contract voor 1 seizoen bij Aris en denk dat ik daarna eens rustig verder ga kijken. 

Bij Aris begonnen? Ik ben er half december eerste seizoen ingerold :)

4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ja niet verwacht dat dit zo snel zou komen al. Moet wel zeggen dat er een prima selectie staat in FM met een paar prima talenten ook. 

De Bundesliga is ook wel een heerlijke competitie om snel goede stappen te kunnen zetten, de prijzengelden waren eerder altijd sky high. Geen idee of dit nog steeds zo is? 

1 minuut geleden zei Emmerich.:

De Bundesliga is ook wel een heerlijke competitie om snel goede stappen te kunnen zetten, de prijzengelden waren eerder altijd sky high. Geen idee of dit nog steeds zo is? 

Ja beetje PL idee. Ik dacht dat ik 83 mil kreeg voor mijn 3e plek. Mag ook wel want ik maak maandelijks minimaal 3 mil verlies. Financiële situatie van HSV is niet heel erg rooskleurig. Volgens mij had ik 57 mil aan leningen staan in seizoen 1. 

16 minuten geleden zei Mordurette:

Hopen dat je wat transfergeld hebt om je gericht te kunnen versterken.

Ik heb een kleine 40 mil gekregen begin seizoen 3. Heb me daar aardig mee kunnen versterken, maar echt is het niet nodig. Spelers als Vagnoman, Onana en Ambrosius zijn gewoon echt hele goede spelers.

Ik ben ontslagen bij Godoy Cruz, hoe dan? 

Prognose was 16, ik ben 3e geworden in de Superliga, tot de kwartfinale gekomen van de Copa Libertadores en de Copa Nacional gewonnen. 

Nieuwe voorzitter die dus niet wilde investeren, toen ik in het gesprek aangaf anders te gaan werd er ook niet op ingegaan. Verlies de eerste 3 wedstrijden, en nu ontslagen? What the fuck. Hoe dan. Uit woede bijna mijn laptop tegen de muur gegooid. Ook al een keer gebeurd met FC Porto het 1e seizoen, stijf bovenaan in de competitie maar in de 1/8e finale tegen City eruit in de CL. Dat viel dus tegen... 

4 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik ben ontslagen bij Godoy Cruz, hoe dan? 

Prognose was 16, ik ben 3e geworden in de Superliga, tot de kwartfinale gekomen van de Copa Libertadores en de Copa Nacional gewonnen. 

Nieuwe voorzitter die dus niet wilde investeren, toen ik in het gesprek aangaf anders te gaan werd er ook niet op ingegaan. Verlies de eerste 3 wedstrijden, en nu ontslagen? What the fuck. Hoe dan. Uit woede bijna mijn laptop tegen de muur gegooid. Ook al een keer gebeurd met FC Porto het 1e seizoen, stijf bovenaan in de competitie maar in de 1/8e finale tegen City eruit in de CL. Dat viel dus tegen... 

Dit is zwaar klote man. Voor FM begrippen best wel realistisch maar voor jou balen. Wat ga je nu doen?

Zojuist zei Mordurette:

Volgend seizoen de CL winnen en je hebt de game alweer uitgespeeld..! Kan je mooi weer terug beginnen met de Youth Challenge ;c

Haha ik denk niet dat ik die op korte termijn weer op ga pakken. Ik moet dan iets van 7 seizoenen overspelen. Als het dan tegenzit ga ik te snel het bijltje er bij neer gooien denk ik. 

1 uur geleden zei JesseNL:

Dit is zwaar klote man. Voor FM begrippen best wel realistisch maar voor jou balen. Wat ga je nu doen?

Ja, totaal buiten alle proporties natuurlijk. Prijs gewonnen, prognose was 16e, maar enfin! 

Boca Juniors it is, al eens een leuke game mee gehad. Wil nu de grootste Argentijnse talenten opleiden en naar Europa laten gaan. 

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Ja, totaal buiten alle proporties natuurlijk. Prijs gewonnen, prognose was 16e, maar enfin! 

Boca Juniors it is, al eens een leuke game mee gehad. Wil nu de grootste Argentijnse talenten opleiden en naar Europa laten gaan. 

Eerste transfer gelijk Almada?

1 uur geleden zei Mordurette:

Eerste transfer gelijk Almada?

0 transfers! Enkel veel verkocht. Financieel echt een gedrocht daar, slechts 2 miljoen en -12 als vooruitzicht. Talenten dus direct door laten stromen (zoals gewoonlijk), maar dat gaat goed! Obando, Brandon Cortes, Capaldo, Almendra en Villa groeien echt exceptioneel. Hoe zijn die in FM21? Welke game heb jij nu lopen @Mordurette

Edited by ElPrincipito

11 minuten geleden zei ElPrincipito:

0 transfers! Enkel veel verkocht. Financieel echt een gedrocht daar, slechts 2 miljoen en -12 als vooruitzicht. Talenten dus direct door laten stromen (zoals gewoonlijk), maar dat gaat goed! Obando, Brandon Cortes, Capaldo, Almendra en Villa groeien echt exceptioneel. Hoe zijn die in FM21? Welke game heb jij nu lopen @Mordurette

Wist niet dat de financiën bij Boca zo slecht waren. Mooi dat er dan genoeg talenten in eigen opleiding rondlopen. Ik zou niet weten hoe ze in FM21 zijn, speel te vaak met ploegen die talenten uit Zuid-Amerika niet zo snel kunnen halen en betalen.

Op dit moment heb ik een project lopen in Qatar. Proberen om met het land het WK te winnen. Heb een dubbelfunctie bij Al-Sadd om buitenlandse jonge spelers te kopen en hen 5 jaar bij de club te houden zodat ze een paspoort kunnen bemachtigen om het nationale team dus sterker te maken. Zit nu nog in het eerste seizoen dus kan er nog weinig over zeggen of dit gaat lukken, sowieso niet in 2022 😬

13 minuten geleden zei Mordurette:

Wist niet dat de financiën bij Boca zo slecht waren. Mooi dat er dan genoeg talenten in eigen opleiding rondlopen. Ik zou niet weten hoe ze in FM21 zijn, speel te vaak met ploegen die talenten uit Zuid-Amerika niet zo snel kunnen halen en betalen.

Op dit moment heb ik een project lopen in Qatar. Proberen om met het land het WK te winnen. Heb een dubbelfunctie bij Al-Sadd om buitenlandse jonge spelers te kopen en hen 5 jaar bij de club te houden zodat ze een paspoort kunnen bemachtigen om het nationale team dus sterker te maken. Zit nu nog in het eerste seizoen dus kan er nog weinig over zeggen of dit gaat lukken, sowieso niet in 2022 😬

Das een mooi project. Op de SI forums is er iemand die met Saoeidi Arabie bezig is. Guido heeft dit eens gedaan met Vaduz en Liechtenstein. 

Tof om te volgen hoe ver je gaat komen. 

4 minuten geleden zei rich ruzzian:

Das een mooi project. Op de SI forums is er iemand die met Saoeidi Arabie bezig is. Guido heeft dit eens gedaan met Vaduz en Liechtenstein. 

Tof om te volgen hoe ver je gaat komen. 

Klopt dat topic heb ik ook als inspiratiebron en volg hem ook dagelijks 😁