Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

3 minuten geleden zei RubenS2:

Naar wat zouden jullie hem omtrainen? Ik speel nl zonder VM. Het gaat tussen voetballende verdediger (verdedigen), dynamische middenvelder of spelmaker voor de defensie (verdedigen). Ik neig persoonlijk naar het eerste. Zijn gestalte kan beter, maar dat is niet aan zijn koppen te zien.

EDIT: heb via gsm afbeelding toegevoegd, hopelijk werkt dit.

received_3971383142892433.webp 62 kB · 0 downloads

Ruben.thumb.png.c7cf50765ee39dc831b09af057a66c85.png

Zo dit bespaart wat klikjes. Kan prima VC worden, zou er dan wel een langer exemplaar naast zetten :D

13 minuten geleden zei RubenS2:

Naar wat zouden jullie hem omtrainen? Ik speel nl zonder VM. Het gaat tussen voetballende verdediger (verdedigen), dynamische middenvelder of spelmaker voor de defensie (verdedigen). Ik neig persoonlijk naar het eerste. Zijn gestalte kan beter, maar dat is niet aan zijn koppen te zien.

received_3971383142892433.webp 62 kB · 1 download

Ik zou hem als spelmaker voor defensie omtrainen. Als verdediger komt hij wel echt zwaar tekort in mijn ogen, zowel fysiek als technisch.

2 uur geleden zei RubenS2:

Ik volg @Mordurettehierin. Een SVD (V) lijkt me het beste

Hmm oke, bedankt voor de tips heren! Hij is het toptalent van de lichting volgens ons hoofd jeugdopleiding, maar zal toch nog stevig moeten groeien. Hij zal daar op de best mogelijke manier in begeleid worden en dan zien we wel verder. De keuze van positie maak ik morgen. Op SVD is de concurrentie wel moordend, aangezien ik nu drie potentiële basisspelers voor die positie heb uitgeleend omdat er al een paar jaar een absolute sterkhouder staat (en dan zit er nog een talentje op de bank). Al kan het natuurlijk snel gaan als je kijkt naar de vorige transferperiode (helaas).

Ben ik ineens een tactisch meesterbrein of heb ik mazzel?

image.png.19a7475bed0f4da30848a54121d97b07.png

Ik zag dat mijn backs ondermaats presteerden en heb ze van "aanvallend ingestelde vleugelverdediger" naar "vleugelverdediger" gezet, met de gedachte dat de taken wellicht te moeilijk zijn voor beperkte spelers.

Verder "geduld opbrengen" uitgezet.

Ik ben elke wedstrijd volgens de media "torenhoog favoriet".

Tis natuurlijk ook maar 1 wedstrijd, maar goed....

5 uur geleden zei RubenS2:

16 koppen met weinig sprongkracht, en 174cm, met 5 strength. Maak daar maar een spelverdelende middenvelder van.  Anders wordt het een verdediger die veel gras gaat eten zodra die er een semi stevige spits tegenover staat

Vraagje, de projectie houdt geen rekening met prijzen en tv geld he? anders zit ik binnen 2 jaar flink in de penarie

Edited by AntiChrist7

9 uur geleden zei RubenS2:

Hmm oke, bedankt voor de tips heren! Hij is het toptalent van de lichting volgens ons hoofd jeugdopleiding, maar zal toch nog stevig moeten groeien. Hij zal daar op de best mogelijke manier in begeleid worden en dan zien we wel verder. De keuze van positie maak ik morgen. Op SVD is de concurrentie wel moordend, aangezien ik nu drie potentiële basisspelers voor die positie heb uitgeleend omdat er al een paar jaar een absolute sterkhouder staat (en dan zit er nog een talentje op de bank). Al kan het natuurlijk snel gaan als je kijkt naar de vorige transferperiode (helaas).

De issues van de youth challenge hè? Die posities. Ik heb in totaal 5 rechtsbacks met hetzelfde potentieel. En maar 1 deftige spits. 

Zo halverwege staan we er erg goed voor om in ieder geval de PO te halen voor promotie.872364497_Tussenstandhalverwege.thumb.png.70ce118a2f3cf679d169e45fee3160ab.png

Edited by Elsjorro1990

10 uur geleden zei glennix:

@Karlo Weet jij of het ook mogelijk is om de faces toe te voegen aan de opstelling van de tegenstander in het tablet zijlijn gedeelte tijdens een wedstrijd? :)

4af3d638f72c0a5f73fd40f58a83f087.jpg

Die heb ik nog niet voorbij zien komen, wellicht zou het dan echt geïntegreerd moeten zijn in een custom skin.

Staat je natuurlijk altijd vrij om de vraag zelf te stellen in het topic van de Player Faces bar.

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Geen idee, ik heb alleen een model professional Head of Youth Department aangenomen.

Zal eens een aannemen om te testen. Hoe zet ik meteen al zijn bevoegdheden uit zodat hij niks doet wat ik niet wil?

2 uur geleden zei RubenS2:

Op minuut 4 zegt hij dat director of football ook een invloed zou hebben? Dat is het eerste wat ik ervan hoor.

Ook nog nooit van gehoord, terwijl ik best wel up-to-date ben wat betreft deze zaken. Ik wist wel dat de jeugdcoaches enige invloed hebben met hun karakter en JPP én dat de HoYD vooral zijn karakter afspiegelt op 3/4/5 spelers uit de intake. De invloed van de HoYD (of diegene die je hebt aangewezen voor de intakes) is ruim 2x zo groot maar alle kleine beetjes helpen natuurlijk. Zijn coaching stijl heeft vooral invloed op de zeldzame 'freak-newgens'. Dat zijn de spelers die gelijk doorkunnen naar het eerste, zeg maar. 

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Geen idee, ik heb alleen een model professional Head of Youth Department aangenomen.

Kijk je alleen naar het karakter van de HoYD of zijn de eigenschappen ook nog van belang voor jouw? And if so, welke vind jij de belangrijkste?

1 uur geleden zei Daniell:

Kijk je alleen naar het karakter van de HoYD of zijn de eigenschappen ook nog van belang voor jouw? And if so, welke vind jij de belangrijkste?

Normaliter kijk ik vooral naar de attributes en liefst een professioneel karakter. Nu heb ik puur een model professional gepakt met redelijke atts (13+).