Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Niet gek, de EL-finale wordt natuurlijk in z'n favoriete periode gespeeld!  

Accuraat

Posted Images

17 minuten geleden zei Paul.:

Begin van seizoen 2 met Atalanta. Een paar lekkere transfers gedaan. Milik transfervrij binnengehengeld en daarnaast Castrovilli, Felipe, Vanheusden, Tonali, Salcedo en Colombo aangetrokken :)

Heb je een screenshot van je opstelling nu? Ben benieuwd hoe je het hebt neergezet.

4 minuten geleden zei Richarð.:

Yes, editor is pas beschikbaar bij de officiële full release, dus op dit moment kan ik niks doen. Het doel is elk jaar om hem binnen 24 uur/de dag erna te releasen, al hangt dat ook weer af welk moment van de dag de full release is.

Nou, ik vind het knap zo snel! Dank voor jullie antwoorden!

Edited by royholman
20 minuten geleden zei Tim':

Heb je een screenshot van je opstelling nu? Ben benieuwd hoe je het hebt neergezet.

16zqi05i5.22.36.png

r4k0vaf3glmnk.21.21.png

Beetje afhankelijk van welke ploeg ik tref en uit of thuis speel. Spitsen en AM gaan veel rouleren, want Zapata, Ilicic en Gomez komen wel op leeftijd. 

image.thumb.png.3667b3d3439012c53ff978ea9d7f2db8.pngMisschien dat ik nu mijn andere regens een beetje verwaarloos, maar als ik er zo naar kijk is dit de beste regen die ik in 15 jaar FM in m'n club heb gehad.

16 jaar en 50 dagen, wat een complete speler! Waar eindigt dit? Messi/Ronaldo of toch categorie eronder?

@BrozaiIk ben niet een superster in het beter maken van spelers op een andere positie dan hun natuurlijke, maar misschien is het interessant om hem om te trainen naar een defensievere rol op het middenveld? Zijn tackelen is niet te hoog maar dat is nog wel te trainen. Felheid lijkt me van alle posities, voor AM het minst belangrijke, of heb ik het hier mis?

Weet iemand trouwens wanneer je de kans krijgt om een extra assistent manager onder contract te nemen? Ik zie het niet staan bij verzoeken voor het bestuur.. Is dit net als een clubarts hardcoded of vraagt het bestuur je hier uiteindelijk zelf naar als je een bepaalde status bereikt hebt?

Zojuist zei Brozai:

@quertius Nee lijkt me zonde, sowieso in mijn tactiek. Speel met twee aanvallende en hij is fantastisch :) Ik ga hem ook gewoon elke wedstrijd opstellen vanaf nu 

Ik doe nu ook hetzelfde met een jonge spits van me, lijkt me in ieder geval een heerlijk talent! De Nederlandse Kevin de Bruyne?

15 uur geleden zei quertius:

@BrozaiIk ben niet een superster in het beter maken van spelers op een andere positie dan hun natuurlijke, maar misschien is het interessant om hem om te trainen naar een defensievere rol op het middenveld? Zijn tackelen is niet te hoog maar dat is nog wel te trainen. Felheid lijkt me van alle posities, voor AM het minst belangrijke, of heb ik het hier mis?

Weet iemand trouwens wanneer je de kans krijgt om een extra assistent manager onder contract te nemen? Ik zie het niet staan bij verzoeken voor het bestuur.. Is dit net als een clubarts hardcoded of vraagt het bestuur je hier uiteindelijk zelf naar als je een bepaalde status bereikt hebt?

Ik hoefde daar niet speciaal om te vragen, het kon gewoon :) Ik wilde Seppo Eichkorn als vervanging van mijn huidige assistent aantrekken. Meestal krijg je dan zo'n berichtje dat je de huidige moet ontslaan voordat je de nieuwe aan kan nemen, maar ik had plots twee assistenten :) 

2 minuten geleden zei sennid:

Even voor de mensen die wel eens bondscoaches zijn van een land. Wat zijn jullie voorwaarden om een speler aan het spelersbestand toe te voegen?

Voor mij eigenlijk alle spelers die enigszins in aanmerking komen voor een oproep. Dus per positie een man of vijf (op doel iets meer), zodat je qua statistieken in de competitie snel kan kijken wie het ook verdient. Want ik kijk toch niet alleen naar kwaliteiten als bondscoach, maar ook naar prestaties bij hun clubs.

17 uur geleden zei Brozai:

image.thumb.png.3667b3d3439012c53ff978ea9d7f2db8.pngMisschien dat ik nu mijn andere regens een beetje verwaarloos, maar als ik er zo naar kijk is dit de beste regen die ik in 15 jaar FM in m'n club heb gehad.

16 jaar en 50 dagen, wat een complete speler! Waar eindigt dit? Messi/Ronaldo of toch categorie eronder?

Wat een heerlijke koppies van de nieuwe regens. :< 

2 uur geleden zei Paul.:

Ik hoefde daar niet speciaal om te vragen, het kon gewoon :) Ik wilde Seppo Eichkorn als vervanging van mijn huidige assistent aantrekken. Meestal krijg je dan zo'n berichtje dat je de huidige moet ontslaan voordat je de nieuwe aan kan nemen, maar ik had plots twee assistenten :) 

Is dat voor Feyenoord? Ik heb wel gelezen op Twitter dat 2 assistenten toegestaan is bij ploegen waar het in het echt ook is, leek me alleen ook dat ik dit zelf kon aanvragen maar heb er geen optie voor hahaha. Nu moet ik misschien eerst een team zijn die elk seizoen minstens de laatste 16 kan halen van de CL vooraleer het bestuur het aan me vraagt. Kan echter ook hardcoded zijn net als met een clubarts, die kan je ook achteraf niet meer aanvragen..

7 minuten geleden zei quertius:

Is dat voor Feyenoord? Ik heb wel gelezen op Twitter dat 2 assistenten toegestaan is bij ploegen waar het in het echt ook is, leek me alleen ook dat ik dit zelf kon aanvragen maar heb er geen optie voor hahaha. Nu moet ik misschien eerst een team zijn die elk seizoen minstens de laatste 16 kan halen van de CL vooraleer het bestuur het aan me vraagt. Kan echter ook hardcoded zijn net als met een clubarts, die kan je ook achteraf niet meer aanvragen..

Hmm nee dit was bij Atalanta.. Hoe het zit bij Feyenoord weet ik niet. Misschien is het idd hardcoded. 

Ben een test game met Feyenoord begonnen, Berghuis ging voor zijn afkoopsom weg en Moberg-Karlsson van Sparta Praag Als vervanging gehaald en ook nog Mendes van Lorient als rechtsback extra erbij, In de winter wilde Botta weg dus ik zocht een goeie vervanger voor hem en vond die in Juan Cruz Komar :< Echt een tip als je een verdediger zoekt want hij is in 2 wedstrijden beide keren Motm geweest.