Paul. 46 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 Begin van seizoen 2 met Atalanta. Een paar lekkere transfers gedaan. Milik transfervrij binnengehengeld en daarnaast Castrovilli, Felipe, Vanheusden, Tonali, Salcedo en Colombo aangetrokken Quote Link to post Share on other sites
Tim' 693 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 17 minuten geleden zei Paul.: Begin van seizoen 2 met Atalanta. Een paar lekkere transfers gedaan. Milik transfervrij binnengehengeld en daarnaast Castrovilli, Felipe, Vanheusden, Tonali, Salcedo en Colombo aangetrokken Heb je een screenshot van je opstelling nu? Ben benieuwd hoe je het hebt neergezet. Quote Link to post Share on other sites
royholman 9 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 1 uur geleden zei Fantasy: @Richarð. will fix this in the MU/FMI Data Update Enig idee wanneer wij deze kunnen verwachten? Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,085 Gepost November 18, 2020 Author Share Gepost November 18, 2020 Zojuist zei royholman: Enig idee wanneer wij deze kunnen verwachten? Sowieso waarschijnlijk pas na de officiële release, omdat dan ook de editor pas beschikbaar is om wijzigingen aan te brengen. Maar hierover kan @Richarð. zelf denk ik het beste een indicatie geven Quote Link to post Share on other sites
Richarð. 848 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 Yes, editor is pas beschikbaar bij de officiële full release, dus op dit moment kan ik niks doen. Het doel is elk jaar om hem binnen 24 uur/de dag erna te releasen, al hangt dat ook weer af welk moment van de dag de full release is. Quote Link to post Share on other sites
royholman 9 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 (edited) 4 minuten geleden zei Richarð.: Yes, editor is pas beschikbaar bij de officiële full release, dus op dit moment kan ik niks doen. Het doel is elk jaar om hem binnen 24 uur/de dag erna te releasen, al hangt dat ook weer af welk moment van de dag de full release is. Nou, ik vind het knap zo snel! Dank voor jullie antwoorden! Edited November 18, 2020 by royholman Quote Link to post Share on other sites
Paul. 46 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 20 minuten geleden zei Tim': Heb je een screenshot van je opstelling nu? Ben benieuwd hoe je het hebt neergezet. Beetje afhankelijk van welke ploeg ik tref en uit of thuis speel. Spitsen en AM gaan veel rouleren, want Zapata, Ilicic en Gomez komen wel op leeftijd. Quote Link to post Share on other sites
marcelp 23 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 Ken je dat schaf je de nieuwe FM aan maar je save in Fm 20 is nog te fijn om los te laten. Quote Link to post Share on other sites
Arie Gold 3 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 16 minuten geleden zei marcelp: Ken je dat schaf je de nieuwe FM aan maar je save in Fm 20 is nog te fijn om los te laten. Elk jaar hetzelfde probleem... haha Quote Link to post Share on other sites
bingo11 58 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 38 minuten geleden zei marcelp: Ken je dat schaf je de nieuwe FM aan maar je save in Fm 20 is nog te fijn om los te laten. Heb in FM20 nog een hele leuke game met Venezia en ga FM21 ook pas halen als ik daar over een paar weekjes klaar mee ben. Quote Link to post Share on other sites
Brozai 37 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 Misschien dat ik nu mijn andere regens een beetje verwaarloos, maar als ik er zo naar kijk is dit de beste regen die ik in 15 jaar FM in m'n club heb gehad. 16 jaar en 50 dagen, wat een complete speler! Waar eindigt dit? Messi/Ronaldo of toch categorie eronder? Quote Link to post Share on other sites
quertius 58 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 @BrozaiIk ben niet een superster in het beter maken van spelers op een andere positie dan hun natuurlijke, maar misschien is het interessant om hem om te trainen naar een defensievere rol op het middenveld? Zijn tackelen is niet te hoog maar dat is nog wel te trainen. Felheid lijkt me van alle posities, voor AM het minst belangrijke, of heb ik het hier mis? Weet iemand trouwens wanneer je de kans krijgt om een extra assistent manager onder contract te nemen? Ik zie het niet staan bij verzoeken voor het bestuur.. Is dit net als een clubarts hardcoded of vraagt het bestuur je hier uiteindelijk zelf naar als je een bepaalde status bereikt hebt? Quote Link to post Share on other sites
Brozai 37 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 @quertius Nee lijkt me zonde, sowieso in mijn tactiek. Speel met twee aanvallende en hij is fantastisch Ik ga hem ook gewoon elke wedstrijd opstellen vanaf nu Quote Link to post Share on other sites
quertius 58 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 Zojuist zei Brozai: @quertius Nee lijkt me zonde, sowieso in mijn tactiek. Speel met twee aanvallende en hij is fantastisch Ik ga hem ook gewoon elke wedstrijd opstellen vanaf nu Ik doe nu ook hetzelfde met een jonge spits van me, lijkt me in ieder geval een heerlijk talent! De Nederlandse Kevin de Bruyne? Quote Link to post Share on other sites
Brozai 37 Gepost November 18, 2020 Share Gepost November 18, 2020 Daar gaan we voor @quertius Zal over een aantal seizoenen wel weer een update posten Leggen we ze naast elkaar Quote Link to post Share on other sites
Vlonkie 178 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 Weet iemand waarvoor de "L" staat? Quote Link to post Share on other sites
Krabby 45 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 38 minuten geleden zei Vlonkie: Weet iemand waarvoor de "L" staat? Dat betekent dat de wedstrijd nog steeds gaande is. Als je erop gaat staan met je cursor zie je de beschrijving. Quote Link to post Share on other sites
Paul. 46 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 15 uur geleden zei quertius: @BrozaiIk ben niet een superster in het beter maken van spelers op een andere positie dan hun natuurlijke, maar misschien is het interessant om hem om te trainen naar een defensievere rol op het middenveld? Zijn tackelen is niet te hoog maar dat is nog wel te trainen. Felheid lijkt me van alle posities, voor AM het minst belangrijke, of heb ik het hier mis? Weet iemand trouwens wanneer je de kans krijgt om een extra assistent manager onder contract te nemen? Ik zie het niet staan bij verzoeken voor het bestuur.. Is dit net als een clubarts hardcoded of vraagt het bestuur je hier uiteindelijk zelf naar als je een bepaalde status bereikt hebt? Ik hoefde daar niet speciaal om te vragen, het kon gewoon Ik wilde Seppo Eichkorn als vervanging van mijn huidige assistent aantrekken. Meestal krijg je dan zo'n berichtje dat je de huidige moet ontslaan voordat je de nieuwe aan kan nemen, maar ik had plots twee assistenten Quote Link to post Share on other sites
sennid 387 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 Even voor de mensen die wel eens bondscoaches zijn van een land. Wat zijn jullie voorwaarden om een speler aan het spelersbestand toe te voegen? Quote Link to post Share on other sites
Tim' 693 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 2 minuten geleden zei sennid: Even voor de mensen die wel eens bondscoaches zijn van een land. Wat zijn jullie voorwaarden om een speler aan het spelersbestand toe te voegen? Voor mij eigenlijk alle spelers die enigszins in aanmerking komen voor een oproep. Dus per positie een man of vijf (op doel iets meer), zodat je qua statistieken in de competitie snel kan kijken wie het ook verdient. Want ik kijk toch niet alleen naar kwaliteiten als bondscoach, maar ook naar prestaties bij hun clubs. Quote Link to post Share on other sites
Thierryvane 581 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 17 uur geleden zei Brozai: Misschien dat ik nu mijn andere regens een beetje verwaarloos, maar als ik er zo naar kijk is dit de beste regen die ik in 15 jaar FM in m'n club heb gehad. 16 jaar en 50 dagen, wat een complete speler! Waar eindigt dit? Messi/Ronaldo of toch categorie eronder? Wat een heerlijke koppies van de nieuwe regens. Quote Link to post Share on other sites
FlyD 477 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 Mijn spits legde net de bal af op een meegelopen teamgenoot toen hij alleen op de keeper af ging. Eindelijk hebben ze dat er goed in verwerkt! Quote Link to post Share on other sites
quertius 58 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 2 uur geleden zei Paul.: Ik hoefde daar niet speciaal om te vragen, het kon gewoon Ik wilde Seppo Eichkorn als vervanging van mijn huidige assistent aantrekken. Meestal krijg je dan zo'n berichtje dat je de huidige moet ontslaan voordat je de nieuwe aan kan nemen, maar ik had plots twee assistenten Is dat voor Feyenoord? Ik heb wel gelezen op Twitter dat 2 assistenten toegestaan is bij ploegen waar het in het echt ook is, leek me alleen ook dat ik dit zelf kon aanvragen maar heb er geen optie voor hahaha. Nu moet ik misschien eerst een team zijn die elk seizoen minstens de laatste 16 kan halen van de CL vooraleer het bestuur het aan me vraagt. Kan echter ook hardcoded zijn net als met een clubarts, die kan je ook achteraf niet meer aanvragen.. Quote Link to post Share on other sites
Paul. 46 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 7 minuten geleden zei quertius: Is dat voor Feyenoord? Ik heb wel gelezen op Twitter dat 2 assistenten toegestaan is bij ploegen waar het in het echt ook is, leek me alleen ook dat ik dit zelf kon aanvragen maar heb er geen optie voor hahaha. Nu moet ik misschien eerst een team zijn die elk seizoen minstens de laatste 16 kan halen van de CL vooraleer het bestuur het aan me vraagt. Kan echter ook hardcoded zijn net als met een clubarts, die kan je ook achteraf niet meer aanvragen.. Hmm nee dit was bij Atalanta.. Hoe het zit bij Feyenoord weet ik niet. Misschien is het idd hardcoded. Quote Link to post Share on other sites
lennard95 164 Gepost November 19, 2020 Share Gepost November 19, 2020 Ben een test game met Feyenoord begonnen, Berghuis ging voor zijn afkoopsom weg en Moberg-Karlsson van Sparta Praag Als vervanging gehaald en ook nog Mendes van Lorient als rechtsback extra erbij, In de winter wilde Botta weg dus ik zocht een goeie vervanger voor hem en vond die in Juan Cruz Komar Echt een tip als je een verdediger zoekt want hij is in 2 wedstrijden beide keren Motm geweest. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts