Jump to content

FM Café

Recommended Posts

Ik merk dat de clubs in de Eredivisie zich veel op Nederlandse spelers richten. Hierdoor vallen Ajax en PSV een beetje af.

Als ik dan zie wat voor leuke Zuid-Amerikaanse spelers Club Brugge haalt..

Is dat iets wat ik met de ingame Editor kan veranderen? Dat Ajax en PSV wat verder kijken dan alleen NL spelers?

• Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

21 uur geleden zei Michiel RAFC:

Idem hier. Ondanks maximale faciliteiten, krijg ik nauwelijks iets in m'n jeugd. En dan moet je 15 miljoen gaan betalen voor 16 jarige kereltjes bij andere Belgische teams :cab:  Al gaat deze ook wel een goede worden denk ik. Heb em nog een jaartje bij Lommel gelaten, speelt daar al in de basis in de Pro League.

Is er trouwens al een makkelijkere manier ondertussen om real life regen faces te krijgen? 

Toon verborgen inhoud

381149222_WardGoossens_Attributen.thumb.png.3059c151c0b344a9df628803e200f7e1.png[/spoiler]

Ik heb die van Chilled moose op twitter, maar die moet je handmatig aan een speler geven

Nou, eindelijk een lekker spelertje in de jeugd gekregen; na 6 maanden weg! Contract aangeboden, ontsnappingsclausule van 8 miljoen (ruim genoeg dacht ik, meer kon niet). Direct doorgeschoven naar het 1e omdat ik een 2e spits nodig had, Atletico geeft doodleuk 8 miljoen uit. Hopelijk scheurt hij alles af. 

709198990_Schermafbeelding2021-02-07om17_45_00.thumb.png.200aabec185d93b3fb571a9d78b3e78c.png

Heb net mijn eerste instroom van jeugdspelers binnen van deze editie, en krijg gewoon een Argentijn met een PA van 191. Is het in deze editie makkelijker of zo om talenten te krijgen? 

Nieuwe game gestart met Thes Sport in de Belgische 3de klasse ook wel gekend als 1 Nationale tegenwoordig. Het is al een aantal FM versies geleden dat ik nog eens met een 3de klasser gestart was en Thes is toevallig de club van het dorp hiernaast.  Heb er zin in om ze z.s.m. naar 1ste klasse te brengen. :classic_smile:

5 uur geleden zei ElPrincipito:

Nou, eindelijk een lekker spelertje in de jeugd gekregen; na 6 maanden weg! Contract aangeboden, ontsnappingsclausule van 8 miljoen (ruim genoeg dacht ik, meer kon niet). Direct doorgeschoven naar het 1e omdat ik een 2e spits nodig had, Atletico geeft doodleuk 8 miljoen uit. Hopelijk scheurt hij alles af. 

709198990_Schermafbeelding2021-02-07om17_45_00.thumb.png.200aabec185d93b3fb571a9d78b3e78c.png

Strenge scout heb je daar

7 uur geleden zei glennix:

Nieuwe game gestart met Thes Sport in de Belgische 3de klasse ook wel gekend als 1 Nationale tegenwoordig. Het is al een aantal FM versies geleden dat ik nog eens met een 3de klasser gestart was en Thes is toevallig de club van het dorp hiernaast.  Heb er zin in om ze z.s.m. naar 1ste klasse te brengen. :classic_smile:

Succes man, heb et een paar jaar geleden ook met THES een game gehad, maar niet verder geraakt als degradatievoetbal in 1ste.

10 uur geleden zei dC':

Heb net mijn eerste instroom van jeugdspelers binnen van deze editie, en krijg gewoon een Argentijn met een PA van 191. Is het in deze editie makkelijker of zo om talenten te krijgen? 

Nee, je zult wel veel geluk hebben gehad.

Demir of Kudus? Ik wil de speler gaan gebruiken als vooruitgeschoven spelmaker. Geld is niet echt een issue want heb net Tonali verkocht voor 102 miljoen. Demir is jonger en goedkoper, Kudus is duurder maar ook al beter. Voor wie zouden jullie gaan?

image.png.b058862de151696fa9ef79e1f68fb2b0.png

59 minuten geleden zei LeoMessiFM:

Demir of Kudus? Ik wil de speler gaan gebruiken als vooruitgeschoven spelmaker. Geld is niet echt een issue want heb net Tonali verkocht voor 102 miljoen. Demir is jonger en goedkoper, Kudus is duurder maar ook al beter. Voor wie zouden jullie gaan?

image.png.b058862de151696fa9ef79e1f68fb2b0.png

Welke club ben jij? In principe is Kudus wel stukken beter en als geld is kwestie is zou ik hem lekker kopen.

23 uur geleden zei MarcFR:

Ik merk dat de clubs in de Eredivisie zich veel op Nederlandse spelers richten. Hierdoor vallen Ajax en PSV een beetje af.

Als ik dan zie wat voor leuke Zuid-Amerikaanse spelers Club Brugge haalt..

Is dat iets wat ik met de ingame Editor kan veranderen? Dat Ajax en PSV wat verder kijken dan alleen NL spelers?

Volgens mij zit er in de pre-game editor wel een foreign player bias dingetje, waarmee je dus kunt bepalen hoe groot de kans is dat een club in het buitenland gaat shoppen. In het verleden was het vaker andersom, dat veel Nederlandse clubs vooral derderangs buitenlanders kochten in plaats van eigen spelers op te leiden.

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Volgens mij zit er in de pre-game editor wel een foreign player bias dingetje, waarmee je dus kunt bepalen hoe groot de kans is dat een club in het buitenland gaat shoppen. In het verleden was het vaker andersom, dat veel Nederlandse clubs vooral derderangs buitenlanders kochten in plaats van eigen spelers op te leiden.

Klopt inderdaad, daar werd ik ook niet vrolijk van destijds.

Nu zie ik Club Brugge echt leuke Zuid-Amerikaanse talenten kopen.

Jammer als ik er in-game niks meer aan kan doen.