Jump to content

FM Café

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Stefanos:

Toch een mooi stukje wraak op bepaalde spelers. 

Heel het jaar lopen ze te klagen dat ze weg willen omdat ze de CL willen winnen. Prima, dan mogen ze weg voor een goed zak geld. 

Half jaar later, 

d7d239725cdcdd29a102469c896179a0.png

Vraag me dan toch af waar ze beter hadden kunnen blijven. 

Wel mooi om ook te zien dat Ajax de Europa Cup 2 weet te winnen. Goed voor het Nederlands Voetbal 

Lekker man! Gefeliciteerd!!

Weet iemand hoe je contract status van speler veranderd? Ik heb nu 13 Important players bij mijn Arsenal...:cab:

• Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

28 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Zo 1e seizoen FM 2021 zit er op. Kampioenschap en de beker werden vrij makkelijk binnen gehaald. CL groepsfase doorgekomen, maar helaas direct daarna door City er uit  getikt. 

Welke club ben jij vriend :)? Ajax?

11 uur geleden zei Kyrill:

Weet iemand hoe je contract status van speler veranderd? Ik heb nu 13 Important players bij mijn Arsenal...:cab:

Bij tevredenheid van de speler, maar pas op, de spelers worden er meestal niet blij van als je de selectiestatus veranderd...

2 minuten geleden zei jevedeve:

Bij tevredenheid van de speler, maar pas op, de spelers worden er meestal niet blij van als je de selectiestatus veranderd...

Thnx!!!

Zowaar uitgeschakeld in de achtste finales van de CL tegen Chelsea. En om het nog wat erger te maken weer een slechte nieuwe lichting bij PSV terwijl de randvoorwaarden uitstekend zijn. Dan maar op zijn Ajax maar wat talentjes weggehaald bij andere clubs :D Vooral Holtz van Feyenoord kan wel een ster worden lijkt me.

Holtz.thumb.png.0815e05f1036c365ead92daa3968b75d.png

Heyvaerts.thumb.png.8afb7c964689d1e7513caa545db7b407.png

1 uur geleden zei Nummerke10:

Zowaar uitgeschakeld in de achtste finales van de CL tegen Chelsea. En om het nog wat erger te maken weer een slechte nieuwe lichting bij PSV terwijl de randvoorwaarden uitstekend zijn. Dan maar op zijn Ajax maar wat talentjes weggehaald bij andere clubs :D Vooral Holtz van Feyenoord kan wel een ster worden lijkt me.

Idem hier. Ondanks maximale faciliteiten, krijg ik nauwelijks iets in m'n jeugd. En dan moet je 15 miljoen gaan betalen voor 16 jarige kereltjes bij andere Belgische teams :cab:  Al gaat deze ook wel een goede worden denk ik. Heb em nog een jaartje bij Lommel gelaten, speelt daar al in de basis in de Pro League.

Is er trouwens al een makkelijkere manier ondertussen om real life regen faces te krijgen? 

381149222_WardGoossens_Attributen.thumb.png.3059c151c0b344a9df628803e200f7e1.png[/spoiler]

Edited by Michiel RAFC

@Michiel RAFC Pfoe dat is wel een talentje! Ik struin de spelers echt af in maart om ze indien mogelijk gratis op te pikken, anders gaat het al snel om belachelijke bedragen inderdaad.

Het facepack van Zealand is in het begin een beetje tricky maar daarna ben je er per seizoen 2 minuutjes aan kwijt om alles te regelen.

We zijn het seizoen weer prima begonnen. Nico en Neres hebben voor 110 miljoen een transfer gemaakt naar Arsenal en Dortmund. Angelino als vervanger gehaald voor 15 mil. Prima deal lijkt me. 

Excelsior.png

Edited by Elsjorro1990

Wel het eerste seizoen terug in de Eredivisie was... ongewoon...

Had nog tweede  kunnen worden, maar laatste speeldag onverdiend verloren van Excelsior, die het ook goed deden. Nuja, ik ben zelf een paar keer goed weggekomen, dus kan ik niet over klagen. Vind het mooie vooral dat dit maar met 200k aan uitgaven is gebeurd in de 2 seizoenen. Enkel Hamalainen heb ik voor betaald voor ervaring op de linksachter. Sellouf en Van Rooij waren briljant, voor de rest geen zware blessures voor mijn belangrijke spelers hielp ook, want mijn bank is maar matig

Jack Vale op huur was ook wel een schot in de roos, 20 doelpunten in 30 matchen. Enige minpunt is dat zijn waarde *10 is gegaan en voor volgend seizoen heb ik maar 4M gekregen, dus hopelijk kan ik hem nog eens lenen.

20210206162702_1.jpg

20210206162715_1.jpg

20210206162825_1.jpg

1 uur geleden zei La Pulga:

Ik ben eindelijk weg bij Spurs en heb de overstap gemaakt naar FC Barcelona waar Koeman 12 jaar trainer was totdat hij van zijn pensioen ging genieten.

Veel plezier en succes bij Barcelona! 

2 uur geleden zei Abe:

Hoe doet Proper het? :D 

Nog best ok voor een net 20jarige, maar nog geen consistentie. Ben wel op zoek om de AMC positie te verbeteren,, heb de extra mankracht nodig met europa league.

Heb wel een extra jaartje Vale binnen :)

Dest had ik gehaald als vervanger voor Chambers die 3/4e keus RB was. Maar sinds vertrek van Bellerin voor 51 naar Barcelona is Dest 1e RB en doet het geweldig. Hij gaat nu al heerlijk bij ons, is pas 22 en Bellerin bij Barcelona is inmiddels 27. 14,5 betaald aan Barcelona voor Dest, uitstekende deal!

20210207001216_1.jpg

20210207001228_1.jpg

20210207001244_1.jpg

20210207001252_1.jpg