Jump to content

FM Café

Recommended Posts

Zojuist zei La Pulga:

Wij spelen geen CS meer. Tis Valorant geworden bij ons.

Ziet goed uit. Ik ga eens goed nadenken of wat voor mij is, youtube filmpjes kijken en recensies enzo

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

27 minuten geleden zei Goatruida:

Weet niet of dit de juiste plek is, maar welke skin gebruiken jullie? Weer toe aan een nieuwe na de Priisek dus wel benieuwd wat jullie gebruiken. 

De Dark Base skin + een aantal mods zoals het scorebord, matchtablet en player faces onderaan. 

Helaas geen ongeslagen kampioen, maar toch een zeer mooi eerste seizoen. In ieder geval het recordaantal punten verbroken.

60185fdfe1a86-eindstand_s1.png

Naast het kampioenschap ook de beker gewonnen. In de Champions League helaas wat minder succes, Lazio schakelde ons in de eerst k.o. ronde uit..

6018601e41a31-waldschmidt.png

Maar wat een seizoen van Waldschmidt zeg. :classic_love:

31-10-2025:

Boca Juniors 0-1 River Plate: River Plate naar de finale van de Copa Libertadores, 1-2 over twee wedstrijden. 

03-11-2025: 

Tijd voor revanche.. Koppositie in de competitie versterkt. 

ywKWZfn.png

Edited by Urbeto
6 uur geleden zei Goatruida:

Dit kan je aanpassen. Bij "interfaces" heb je een misc section, staat iets over confirmation dialogues en dan kan je op resort drukken, als ik het goed zeg. 

Ah wat goed, thanks!

Na eerst 2,5 jaar Cambuur en daarna 3 seizoenen FC Groningen, kon ik de stap naar PSV maken. De eerste keer dat ik als Ajacied bij een andere club van de traditionele top 3 zit, maar dat is ook wel eens leuk. De eerste aankoop belooft in elk geval veel goeds, voor slechts 7 miljoen :<

Schermafbeelding 2021-02-02 om 01.41.00.png

4 uur geleden zei Arles:

Na eerst 2,5 jaar Cambuur en daarna 3 seizoenen FC Groningen, kon ik de stap naar PSV maken. De eerste keer dat ik als Ajacied bij een andere club van de traditionele top 3 zit, maar dat is ook wel eens leuk. De eerste aankoop belooft in elk geval veel goeds, voor slechts 7 miljoen :<

Schermafbeelding 2021-02-02 om 01.41.00.png

Lekker bezig!

Ik heb gedurende de jaren zo'n beetje de hele Eredivisie al wel gehad, maar Ajax en PSV heb ik nog niet gedaan als Feyenoorder. Heb regelmatig overwogen te beginnen met Ajax, want dat lijkt me in FM een erg leuke ploeg, maar ik kan het niet over m'n hart verkrijgen:-D

Iemand een uitleg over de kosten/opbrengsten van oefenwedstrijden? Ik dacht het even simpel te zijn bij het organiseren van een oefenwedstrijd zoals bijv.

Ik nodig Schalke '04 uit: kosten; 80K, opbrengsten; 125K. Een simpele 45K winst zou je zeggen.

Nu kijk ik later op mijn balans en blijkt die gezakt te zijn, naast de kosten die je hebt aan Schalke heb je ook nog de kosten die gemaakt worden onder het kopje wedstrijdkosten á 29K (wat zijn dat?) en ik denk dat mijn spelers ook gewoon hun wedstrijdpremie krijgen voor een oefenwedstrijd (?).

Heb er wat Engelstalige stukken over gevonden en sowieso twee ding die ik geleerd heb:

- Schrap alle extra's uit contract-besprekingen (zoals wedstrijdpremie, geen-tegengoal-premie etc.), bied dan het loon wat hij wilt. Dan komt hij met een iets hoger tegenbod en heb je gewoon een vlak loon. Vooral bij LLM clubs die vele wedstrijden spelen levert dit enorm op.

- Speel (als het kan) iedere maandag/dinsdag een oefenwedstrijd tegen een regio team. Kosten zijn laag, opbrengsten relatief hoog. Je kan je B-spelers opstellen zodat ze wedstrijdritme krijgen.

Voor de meeste zal die bekend zijn, voor mij dus niet. Als iemand hier nog uitgebreide documenten dan hou ik mij graag aanbevolen. Heb mij gewoonweg wat later in LLM en dus ook meer in de financiële kant van het spel laten verdiepen.

16 minuten geleden zei Fantasy:

Heeft er al iemand een toffe light skin gevonden mét goedwerkende instant result button? :classic_ninja:

Je zou deze kunnen proberen, volgens mij geen Instant Result:

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2362574497&searchtext=

Thanks voor het meedenken @Markuss. Die had ik inderdaad ook wel al gezien, maar zoek er eentje met een instant result button wel. Speel lang niet alle wedstrijden zelf en knal zo nu en dan aardig door met die instant result knop hehe ;c 

36 minuten geleden zei van der Water:

image.thumb.png.fb817a6effca412bd7653a8f83a8da62.png

promotie naar de PL is een feit, nu nog proberen de titel binnen te slepen! met 10 punten voorpsrong met nog 4 duels moet dat wel lukken.

Als weer eens een NK FM is, maak jij zeker kans(y)

2 uur geleden zei van der Water:

image.thumb.png.fb817a6effca412bd7653a8f83a8da62.png

promotie naar de PL is een feit, nu nog proberen de titel binnen te slepen! met 10 punten voorpsrong met nog 4 duels moet dat wel lukken.

Zo gaat het natuurlijk wel snel haha! Binnen 2 seizoenen Champions League winst? :checkit:

5 uur geleden zei Fantasy:

Thanks voor het meedenken @Markuss. Die had ik inderdaad ook wel al gezien, maar zoek er eentje met een instant result button wel. Speel lang niet alle wedstrijden zelf en knal zo nu en dan aardig door met die instant result knop hehe ;c 

Ik heb het een beetje druk deze periode; als je er ééntje hebt, wil je mij dan even een seintje geven? :shine:

image.thumb.png.14d3c3ef3edc2d54c8e4447ce330b596.png

4/5. Nu de Olympics als bonus pakken en dan de Gold Cup nog. Dan ga ik met pensioen ;c 

EDIT: Blijkbaar  had ik iemand aangesteld voor de -23 en ik kan dat ook niet veranderen. Dan niet ;c. Dan lekker paar jaar on holiday tot de VS/Mexico/Canada vrij komt.

Edited by neva
5 uur geleden zei Fantasy:

Echt belachelijke dat die lichte skin er niet meer standaard bij zit, heb FM21 om die reden ook nog maar amper gespeeld.