Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

2 minuten geleden zei RubenS2:

De lijst die de toegangstickets tot de Europese tornooien (CL, EL, EC2) bepaalt bedoel ik :classic_smile:

Wereldbolletje naast de zoekbalk --> Europa --> Clubcoëfficiënten per land vind je je punten, daar kun je ook het aantal tickets bekijken

3 uur geleden zei RicoV1989:

Zelfs met de ingame editor niet? Dat het van te voren niet kon had ik al wel verwacht, maar dit is wel heel jammer...

Maar goed, dan houden we het lekker bij de geboortedatum en -plaats. Dank je!

Zou een toevoeging zijn aan het spel als je een bestaande speler of coach inclusief volledige geschiedenis kan overnemen om een manager te worden en dus ook als deze te spelen. Wil je bijvoorbeeld met Pep spelen, dat je ook echt zijn volledige profiel (en club) kan kiezen. Of bijvoorbeeld iemand als Pürrel Frankel en dan de Graafschap naar de Champions League leiden.

Voor hun ontwikkeling moeten spelers minuten maken in het eerste elftal vanaf hun 18 jaar dacht ik? Dus dan best verhuren als ze niet in aanmerking komen voor het eerste, ook als het trainingscomplex en de staf van de hurende club minder goed is?

Ik ben inmiddels maar begonnen met Almere City. De manager is Patrick Paauwe. Kwam vorige week toevallig nog een filmpje tegen met hem, dat ie uit de voetballerij was gestapt en hij nu hovenier is. Snel gezocht in een lopende game die ik heb, aangezien ik dacht dat hij jeugdtrainer van PSV zat. Bleek inderdaad dat hij niet in het spel zit, opgezocht waar ie geboren is (Dronten) en gekeken welke voetbalclubs daar dichtbij liggen. Dat waren alleen PEC Zwolle en Almere City en daarvan leek Almere mij de leukste keuze.

Zat eerst nog te denken aan De Graafschap aangezien hij daar nog gevoetbald heeft, maar Almere leek me een leukere uitdaging. Ben benieuwd wat ik ervan ga brouwen!

10 uur geleden zei RicoV1989:

Ik ben inmiddels maar begonnen met Almere City. De manager is Patrick Paauwe. Kwam vorige week toevallig nog een filmpje tegen met hem, dat ie uit de voetballerij was gestapt en hij nu hovenier is. Snel gezocht in een lopende game die ik heb, aangezien ik dacht dat hij jeugdtrainer van PSV zat. Bleek inderdaad dat hij niet in het spel zit, opgezocht waar ie geboren is (Dronten) en gekeken welke voetbalclubs daar dichtbij liggen. Dat waren alleen PEC Zwolle en Almere City en daarvan leek Almere mij de leukste keuze.

Zat eerst nog te denken aan De Graafschap aangezien hij daar nog gevoetbald heeft, maar Almere leek me een leukere uitdaging. Ben benieuwd wat ik ervan ga brouwen!

Almere City is dan zeker een leukere club in mijn ogen. Succes!

Prima handel! Gratis overgenomen, na 6 maanden voor 10 miljoen verkocht. Adrian Gonzalez. Nu Alena gekocht voor 4 miljoen, ik ben Valencia in het eerste seizoen. Belmonte gratis aangetrokken, Gagliardini speelt de sterren van de hemel en koste slechts 16 miljoen. Even een einde maken aan de financiële malaise in de Sinaasappelstad. 

171470737_Schermafbeelding2021-01-31om09_33_42.png.d8af2b7b1355a2a8aabe5f4b790ba5a3.png

1e seizoen PL gaat tot nu toe prima.

We zitten erg dicht tegen de europese plekken aan. 

We hebben wel een kwalitatief smalle selectie, dus hopen dat er niet al teveel spelers geblesseerd raken.

Balogun is echt een aanradertje. Geen idee hoe hij er in FM 21 uit ziet, maar in 20 is het echt een heldje.

Pakt net ook de Golden Boy trofee.

PL.png

Een vraagje, ik wil eens een game starten met de gemaakte World Super League van FMscout maar bij de insturucties staat er dat je de file `World Super League - FM21.fmf`in de editor data map moet zetten maar er staat nergens vermeld waar ik de overige bestanden zoals de 'World Super League - FM21 - Rebalance Transfer Values', 'World Super League - FM21 - Rebalance Youth Ratings' enz moet komen, iemand een idee?

Lekker debuut op Kiribati :classic_love:  Allemaal gastjes van 17-18 op het veld, heel veel spelers uit positie maar wel met de juiste skills voor die posities (links back als middenvelder, spits als wing-back) en dan gewoon je tegenstander van kastje naar de muur spelen :) 

En ja... we spelen ook echt op zo'n veld :mrgy:

debut.jpg.8d9c1148882fb80d0b3d3fbe7b8e8d02.jpg

Ik moet bijna elke keer als ik FM opstart opnieuw aangeven dat ik het in een venster wil spelen.. Ligt dat aan mij?

En daarbij nog een vraag trouwens. Ik heb een speler die zijn contract niet wil verlengen, dus die wil ik verkopen. Is ook enorm veel interesse voor. Hij is 100k waard en ik bied hem aan voor 250k (staat in van die nieuwsberichten ook dat mensen rond dat bedrag willen bieden), maar ik krijg dan geen biedingen bieden en er staat bij "om meer aanbiedingen te krijgen kan je hem op de transferlijst plaatsen".

Nou zie ik bij sommige clubs spelers die op de lijst staan en dat staat er als reden bij "club heeft deze speler op de lijst geplaatst omdat hij zijn contract niet wil verlengen". Kan ik dat ook doen? Want als ik hem zomaar op de lijst zet ben ik bang dat andere clubs denken dat hij overbodig is en dat de verkoopprijs omlaag gaat..

Edited by RicoV1989

@RicoV1989 Ik had hetzelfde na het herladen van mijn skin als ik geen wijzigingen door had gevoerd. Bij mijn instellingen stond bij voorkeur Scherminstellingen niet in een venster, misschien heeft het daarmee te maken.

1730134877_nieuwerol.thumb.png.b95556ea973595949088102ac35c2a7b.png

Fijn als de nieuwe rol van de rechtsbuiten zich lijkt uit te betalen. Meer belangrijke passes, en in de eerste 4 wedstrijden bij 7 goals betrokken :D

2 uur geleden zei RicoV1989:

En daarbij nog een vraag trouwens. Ik heb een speler die zijn contract niet wil verlengen, dus die wil ik verkopen. Is ook enorm veel interesse voor. Hij is 100k waard en ik bied hem aan voor 250k (staat in van die nieuwsberichten ook dat mensen rond dat bedrag willen bieden), maar ik krijg dan geen biedingen bieden en er staat bij "om meer aanbiedingen te krijgen kan je hem op de transferlijst plaatsen".

Nou zie ik bij sommige clubs spelers die op de lijst staan en dat staat er als reden bij "club heeft deze speler op de lijst geplaatst omdat hij zijn contract niet wil verlengen". Kan ik dat ook doen? Want als ik hem zomaar op de lijst zet ben ik bang dat andere clubs denken dat hij overbodig is en dat de verkoopprijs omlaag gaat..

Zou hem aanbieden zonder vraagprijs. 

In een gesprek kan je hem waarschuwen dat hebben op de TL plaatst als hij niet verlengd. Weet niet of je daardoor de optie krijgt om hem daadwerkelijk met vermelding van deze reden op de TL te zetten..?

1 uur geleden zei neva:

Zou hem aanbieden zonder vraagprijs. 

In een gesprek kan je hem waarschuwen dat hebben op de TL plaatst als hij niet verlengd. Weet niet of je daardoor de optie krijgt om hem daadwerkelijk met vermelding van deze reden op de TL te zetten..?

Aanbieden zonder vraagprijs hielp inderdaad. Inmiddels is betreffende spelers voor het bedrag dat ik wilde vertrokken naar RKC (die overigens interesse hebben in mijn halve selectie bij Almere City ;e ).