Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

De Liechtenstein challenge met FC Vaduz heb ik altijd wel leuk gevonden. Zijn in 2020 weer gepromoveerd naar de hoogste divisie van Zwitserland. Wil je lager beginnen dan kan je ook met Eschen/Mauren of FC Balzers beginnen (beide in Tier 4 van Zwitserland)

12 minuten geleden zei Badmuts:

De Liechtenstein challenge met FC Vaduz heb ik altijd wel leuk gevonden. Zijn in 2020 weer gepromoveerd naar de hoogste divisie van Zwitserland. Wil je lager beginnen dan kan je ook met Eschen/Mauren of FC Balzers beginnen (beide in Tier 4 van Zwitserland)

Super coole challenge! Alleen heb ik die in FM18 al 'uitgespeeld'.

1Yn7Erc.png

Edited by JesseNL

12 minuten geleden zei JesseNL:

Na maanden niet aan FM gedacht te hebben gaat het nu weer kriebelen. Dus met welke clubs zou ik dit jaar beginnen. Austria Salzburg, (3e divisie) Belgie, (3e of 2e divisie) Zweden of Portugal? Of hebben jullie nog mooie uitdagingen in geen klassiek A land?

Heb zelf dit jaar leuke games gehad in Noorwegen en met name Schotland. Schotland heeft natuurlijk dezelfde klassieke voetbalcultuur als Engeland, maar dan met veel minder bekende clubs. Inverness op het tweede niveau is bijvoorbeeld een mooie club die imo op het hoogste niveau thuis hoort, al is het alleen al voor het stadion (zie spoiler). Ben zelf met o.a. Dundee FC aan de slag gegaan. Spelen ook op het tweede niveau en staan in de schaduw van Dundee United, leuke taak om daar overheen te klimmen. De rivaliteit is wel verklaarbaar gezien de afstand tussen de clubs (zie spoiler)

Spoiler

G8S9UYW.jpg

H6QCX7j.jpg

Verder heb ik in Polen ook eerder een leuke game gehad. Daar spelen op het tweede niveau ook redelijke clubs zoals bijvoorbeeld Arka Gdynia en Korona Kielce. Het hoogste niveau bestaat daar voor een redelijk deel uit clubs die maar weinig voor elkaar onder doen. Of Polonia Warschau! Spelen nu op het derde niveau, maar werden in 2000 nog kampioen van Polen. Wellicht interessant om op basis van goed beleid grote broer Legia weer eens van de troon te stoten. 

Mocht je wel 1 van je eigen opties kiezen, kan ik Nacional de Madeira en Varzim SC (prachtig klassiek shirt) aanraden. 

20 minuten geleden zei JesseNL:

Super coole challenge! Alleen heb ik die in FM18 al 'uitgespeeld'.

https://imgur.com/Bk8h6uw

Andere challenges waarbij je kan focussen op nationalisering)

- FC Andorra (3e divisie Spanje)

- Derry City (Noord-Ierse club in de Ierse competitie)

- FC Büsingen (Duitse club in Zwitserse competitie)

- The New Saints (Engelse club in de competitie van Wales)

- FK Trepča (Kosovo in Servië)

Je kon eerst ook nog San Marino proberen maar die zijn helaas failliet

Edited by Badmuts

Mijn overview filter bij spelers zoeken is in een helemaal anders en niet meer standaard. Weet iemand hoe je het standaard fm overview filter kan terugkrijgen?

EDIT: ik ben er zelf achtergekomen. Ik was sinds kort manager van Wales en toen ik hier stopte zag alles er weer normaal uit. 

Edited by LeoMessiFM

Zojuist zei Sacioli:

Zit je stadion elke wedstrijd vol? Na 10 seizoenen zit het bij mij bijna nooit 100% vol..

Niet bij elke wedstrijd maar met 100 miljoen op de bank scheelt het wel, om dat te bereiken moest ik wel San Marcos verkopen :cry:

11 minuten geleden zei lennard95:

Niet bij elke wedstrijd maar met 100 miljoen op de bank scheelt het wel, om dat te bereiken moest ik wel San Marcos verkopen :cry:

Oei, aan wie? Hij is bij mij nu 32 en ik ga hem transfervrij laten vertrekken aan het einde van seizoen 29/30

4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

PL HERE WE COME!!!!

Lekker dit man. Totaal onverwacht ook.

Super zuur voor Bristol City: Die hebben tot wedstrijd 37 bovenaan gestaan. Zijn ver weg gegleden. 

Kampioen Championship.png

Come on the Burnden Aces!!!

Fm20 nog zeker?

5 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Yes, Fm20 inderdaad. 2 seizoenen achter elkaar kampioen geworden. Nu begint het grote "zoek de wereld af naar talenten" spel. 

Ik kreeg toen met promotie naar de PL een takeover en die kochten 2 nutteloze spelers voor mn halve budget, wel 10e nog geworden ofzo.

We nemen u even mee naar het onderhandelingsbeleid van FC Groningen op 31 januari als ze een speler van mij willen hebben:

12.45: Groningen biedt 5,5 miljoen, ik wijs af
15:00: Groningen biedt 6,5 miljoen, ik wijs af
17:00: Groningen biedt 8 miljoen, ik wijs af
20:00: Groningen doet laatste bod, 4,5 miljoen, ik tyf Fledderus het Twentekanaal in.