Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

Wat blijft het heerlijke game

Spelers is boos dat ik hem probeer te verkopen
Ik doe belofte hem niet te verkopen
Ik zet hem even later alsnog op transferlijst en bied hem aan bij andere clubs.

Speler is boos en pissig,
Ik doe belofte hem te verkopen
Speler is akkoord.

Is het normaal in lagere divisies dat er zoveel aanbiedingen voor spelers komen?

Ik krijg elke dag tientallen aanbiedingen op verschillende spelers. Was bang alles kwijt te raken omdat het amateurcontracten betreft, maar alle spelers "opteren voor een langer verblijf" bij mijn club...

image.png.49310c3180ea928b00bbd07fa13e54b7.png

Leuke pot. Halve finale play offs. Thuis dus 2-1 gewonnen. In deze wedstrijd van normale tactiek, naar super verdedigend, dan een vrije trap randje 16 in de kruising gedraaid zien worden, naar super aanvallend, rechtsback die als aanvallende middenvelder een 2 tegen 1 counter afrondt, terug naar super verdedigend 😄

Nog altijd strikerless @van der Water?

Ja, veel Engelse clubs hebben best wel wat talent @Elsjorro1990, beetje jammer dat ze er vaak voor kiezen om dan tweederangs buitenlanders kopen. Of ja, vroegâh kon je dan die Engelse talenten voor een prikkie kopen en na twee of drie jaar voor kapitalen terugverkopen, maar tegenwoordig telt Engeland als non-EU en dat is in veel landen wel een dingetje. Wel een prima strategie verder, Engelse talenten opkopen en ontwikkelen en dan met winst terugverkopen, omdat ze daar met HG-rules zitten. Alleen moet je zelf in een competitie spelen zonder restricties qua buitenlanders.

39 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ja, veel Engelse clubs hebben best wel wat talent @Elsjorro1990, beetje jammer dat ze er vaak voor kiezen om dan tweederangs buitenlanders kopen. Of ja, vroegâh kon je dan die Engelse talenten voor een prikkie kopen en na twee of drie jaar voor kapitalen terugverkopen, maar tegenwoordig telt Engeland als non-EU en dat is in veel landen wel een dingetje. Wel een prima strategie verder, Engelse talenten opkopen en ontwikkelen en dan met winst terugverkopen, omdat ze daar met HG-rules zitten. Alleen moet je zelf in een competitie spelen zonder restricties qua buitenlanders.

Dat laatste is tegenwoordig ook al lastig. We gaan zien waar het schip strand. Voorbereiding loopt in elk geval redelijk, moet toch een -12 achterstand goed maken. 

Nadeel wel: Ik moet zorgen dat ik z.s.m. de contracten van die gasten verleng. Bij Bolton staat er zowiezo een maandelijkse aflossing van 6 ton ofzo, dus ik ga dik in de min eindigen. Dan kan ik maar beter alvast de contracten verlengen. 

52 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Yess nog altijd strikerless

13 uur geleden zei van der Water:

Studie is volledig online momenteel, dus lekker veel tijd voor fm. 

Nou dat heb ik ook maar ik wordt wel zo volgestopt met opdrachten enzo dat ik echt niet heel veel kan spelen helaas hahahaha

Ik heb eigenlijk altijd alleen maar club carrières gehad. Nu leek het mij wel een keer tijd voor een challenge naast mijn spel met Almería. Ik zat te denken aan de Glory Hunter challenge van Benjy. Iemand hier enige ervaring mee?

Heb mijn start met Bolton niet gemist.

Na 5 wedstrijden hadden we de minpunten al ingelopen en inmiddels staan we na 10 wedstrijden netjes op een 13e plek met 12 punten. Als ik de 12 minpunten er bij tel hadden we gewoon dik bovenaan gestaan.

Kijken of we voor promotie kunnen gaan dit jaar direct.

16 uur geleden zei Kelvin:

Wat blijft het heerlijke game

Spelers is boos dat ik hem probeer te verkopen
Ik doe belofte hem niet te verkopen
Ik zet hem even later alsnog op transferlijst en bied hem aan bij andere clubs.

Speler is boos en pissig,
Ik doe belofte hem te verkopen
Speler is akkoord.

Beste manier om dit op te lossen. Ze niet in te schrijven op deadline day. Dan is deadline window voorbij, zijn ze niet ingeschreven. Verkoop je ze intussen maar zitten ze nog halfjaar bij de club zonder te spelen of iig weinig:classic_cool::-D

Deze knul (rechtsbuiten/spits) is voor €12,5 miljoen (koopje!) op te halen in Brazilië. Ik maakte al een vreugdedansje, want echt een speler die ik bij Schalke goed kan gebruiken. Wil hij niet naar Schalke komen omdat de selectie niet sterk genoeg is. Een paar weken later zit de complete Europese top achter hem aan. Benieuwd of hij daar aan spelen toe gaat komen...

1513124904_Schermafbeelding2021-01-27om16_37_25.thumb.png.8ca91c5ee4a6a360de56525fba9faf82.png

Keertje begonnen zonder diploma's en ervaring, om te kijken hoe dat was. Seizoen 1 4e geworden, bijna ontslagen (op de laatste dag van mijn belofte gewonnen waardoor het bestuur toch genoeg aanknopingspunten zag) en dit seizoen loopt het eindelijk lekker. Spelers hebben er ook vertrouwen in gekregen. 

1868668950_Schermafbeelding2021-01-27om16_54_39.png.bb549879f0e2d088b56cdc83e3cf9075.png

Edited by Goatruida
20 uur geleden zei Stefan.:

image.png.49310c3180ea928b00bbd07fa13e54b7.png

Leuke pot. Halve finale play offs. Thuis dus 2-1 gewonnen. In deze wedstrijd van normale tactiek, naar super verdedigend, dan een vrije trap randje 16 in de kruising gedraaid zien worden, naar super aanvallend, rechtsback die als aanvallende middenvelder een 2 tegen 1 counter afrondt, terug naar super verdedigend 😄

Heyyyy nog iemand die met Stoke speelt? 

56 minuten geleden zei sherwin92:

Heyyyy nog iemand die met Stoke speelt? 

Doe een journeyman 🙂 Play offs finale 1-0 gewonnen, nu lekker aankopen doen in de zomer. Opeens wil iedereen komen. 

1 uur geleden zei Nummerke10:

Die drie weken rust tussen het einde van de competitie en de Champions League-finale blijven irritant. Had oefenduels ingepland nu en drie keer raden, grote ster Ihattaren raakt geblesseerd ;c

Als ik iemand wel niet aanzie voor een  1 speler team, dan ben jij het wel. Je zal vast wel meer sterren hebben!:classic_love::checkit:

9 minuten geleden zei Kyrill:

Als ik iemand wel niet aanzie voor een  1 speler team, dan ben jij het wel. Je zal vast wel meer sterren hebben!:classic_love::checkit:

Justin Kluivert heeft alles in zijn knie afgescheurd. Heb nog steeds wel voldoende klasse normaal gesproken maar tegen een United met Greenwood, Kane, Bruno Fernandes, De Jong en Rashford was Ihattaren wel iemand die nog wat extra's had kunnen brengen. Is ook een van de meer ervaren spelers.

Zojuist zei Nummerke10:

Justin Kluivert heeft alles in zijn knie afgescheurd. Heb nog steeds wel voldoende klasse normaal gesproken maar tegen een United met Greenwood, Kane, Bruno Fernandes, De Jong en Rashford was Ihattaren wel iemand die nog wat extra's had kunnen brengen. Is ook een van de meer ervaren spelers.

Jij bent welke club? Ja begrijpelijk idd!