Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

5 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Hij is derde keeper :D Donnarumma is mijn man, hij was een goedkoop alternatief voor Nevistic, die weg wilde.

Geintje joh, ik doe alles om die Raatsie op te hemelen omdat ik em toevallig één potje in de basis had gezet en Stefan mij dat nog steeds kwalijk neemt. Het blijft Stefan achtervolgen.

36 minuten geleden zei Fantasy:

Heel vet. In welke jaren met wie gewonnen? Ben benieuwd hoe je loopbaan gegaan is met alle clubs en prijzen :< 

2035 - Central Coast Mariners (Azië)

2037 - Portland Timbers (N-Amerika)

2039 - Cape Town Spurs (Afrika)

2041 - Cruzeiro (Z-Amerika)

2044 - FC Barcelona (Europa)

In deze topic een compleet overzicht van de carrière:

Enige kleine nadeel is dat het in Touch is, wat het wel iets makkelijker maakt. Maar op mijn PC een volledige carrière van 20+ seizoenen is bijna niet te doen..

Zojuist zei Fantasy:

Tijd voor een nieuwe pc dan dus en op naar een nieuwe uitdaging :D Schitterende prestatie wel, FMT of niet!

Dank u, inderdaad tijd voor een nieuwe pc. Als ik eindelijk een keer ga verhuizen koop ik een game-laptop. 

Ga nu nog even alle continentale prijzen pakken met nationale teams. Had tussendoor al Azië Cup gewonnen met Australië ;c . Dus ga toch nog maar even door :D 

Continent 2/5 afgestreept.

image.thumb.png.7397090aa0cc630da840a5d71542fbcb.png

Eerst met Marokko de Africa Cup geprobeerd, maar dat was kansloos. Nu kijken wat er vrij is, Africa Cup is ook weer over een half jaar, dat wordt deze keer een poging met Ivoorkust.

EDIT: 2048 trouwens.

Update:

Zo, werd gek in die finale, haha :D eerste 3 goals waren penalties.

image.thumb.png.e71f167227c9b87b57b52392e5912d3d.png

Lekker tempooooo en dooorrrrrr naar The Americas. Even kijken wat daar binnenkort vrijkomt.

Lekker even op vakantie..

Edited by neva

Iemand enig idee waarom ze in de EFL Trophy poule fases van die rare puntentellingen gebruiken? Zo krijg je bijvoorbeeld bij winst na strafschoppen 2 punten en bij een nederlaag na strafschoppen alsnog 1 punt :p

Je moet het zo zien dat ze bij een gelijkspel allebei een punt krijgen, maar dat de winnaar van de penaltyserie nog een extra punt krijgt. Volgens mij verkleint het de kans op gelijke standen. 

3 uur geleden zei Jotew:

Iemand enig idee waarom ze in de EFL Trophy poule fases van die rare puntentellingen gebruiken? Zo krijg je bijvoorbeeld bij winst na strafschoppen 2 punten en bij een nederlaag na strafschoppen alsnog 1 punt :p

Zo werkt de puntentelling in de vierde ronde van de Russische beker ook (dan wordt er een groepsfase met drie teams gespeeld). Maar de reden waarom is door Abe al aangegeven.

Edited by JordiW.