Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

22 minuten geleden zei Badmuts:

Dan is het niet de NL db van Timo. Of het is gefixt nadat jij je db hebt geladen... 

Had die game al een tijd geleden opgestart, Die laatst op de facebookpagina werd gedeeld gebruik ik nu. Ook gelijk betere jeugdcompetities enzo.

Iemand die overigens enig idee heeft of je de simulatietijd van niet-wedstrijddagen kan verlengen en dat het stopt als er daadwerkelijk wat belangrijks gebeurt? Wordt altijd een beetje moe van het spatiebalk rammen en ga soms gewoon op vakantie tot de volgende wedstrijd. Nadeel ervan is dat je dan belangrijke momenten ook skipt en je terugkomt met een volledig ongelukkige selectie omdat je je reservekeeper genegeerd hebt omdat hij een nieuw contract wil of whatever.

Op 19-1-2021 om 22:13 zei RicoV1989:

Ik heb dit in al de jaren dat ik FM speel ook nog nooit meegemaakt als ik ruim onder het salarisbudget zit. En zelfs als ik op het randje of zelfs daar iets over zat, kon ik altijd nog minimaal het huidige contract evenaren.... Dus ik vind dit wel bijzonder en ik hoop dat ik het op kan lossen..

Ik heb nu opgelost aan het einde van het seizoen toch verlengd. Ik heb wat premies erbij gedaan en een aantal clausules. Het vaste salaris is niet veel veranderd. 

image.thumb.png.cee284c853e30b58759770abeb6d8428.png

Dit wordt een hele spannend slotdag. Doelsaldo is doorslaggevend bij gelijk aantal punten, dus zullen wij móéten winnen op bezoek bij Dortmund (4e) of hopen op puntenverlies van Bayern, die gaan naar Eintracht Frankfurt (10e). Herhaling van 2001? Ik hoop 't niet.

156335017_Schermafbeelding2021-01-24om14_33_48.thumb.png.55e936bfe561a57b4d4d966d56f6af7e.png

29 minuten geleden zei CocaPepsi:

Is het mogelijk om een foto aan je managers profiel toe te voegen? Zo ja, hoe?

Bij mijn kennis niet. Het is wel mogelijk om op basis van een foto je 3D-gameface te maken. 

4 uur geleden zei rich ruzzian:

Wauw. Screentje van de speler?

Is wel FM Touch, dus ziet er niet uit ;c 

Lekkere posities ook, een centrale verdediger/middenvelder/spits/rechtsbuiten :D 

Anyway, prima speler hoor, maar heb er nog 2 en kan nu m'n andere positie versterken waar ik nog geen wereldtopper heb lopen (linkshalf) en dan een nieuwe backup spits halen.

Spoiler

image.png.85943b09a1e2031403eeb9268b120d1b.png