Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

Meer mensen die last hebben van het feit dat er zo weinig gescoord wordt? Met Ajax na 29 wedstrijden pas 63 keer gescoord. 

Daarnaast ook gedurende sommige wedstrijden echt amper kansen gecreëerd. Het gaat overigens voor de rest heel goed, ongeslagen kampioen, beker finale en kwart finale CL, maar toch voelt t echt heel saai. Krijg het niet aan het swingen....

18 minuten geleden zei AjaciedBart.:

Meer mensen die last hebben van het feit dat er zo weinig gescoord wordt? Met Ajax na 29 wedstrijden pas 63 keer gescoord. 

Daarnaast ook gedurende sommige wedstrijden echt amper kansen gecreëerd. Het gaat overigens voor de rest heel goed, ongeslagen kampioen, beker finale en kwart finale CL, maar toch voelt t echt heel saai. Krijg het niet aan het swingen....

Ik heb er nu 19 gespeeld met Feyenoord seizoen 1 en 54 goals gemaakt in de competitie. In de Europa league 17 gemaakt in 6  wedstrijden. Wellicht je tactiek iets aanpassen? 

2 minuten geleden zei cairo:

Ik heb er nu 19 gespeeld met Feyenoord seizoen 1 en 54 goals gemaakt in de competitie. In de Europa league 17 gemaakt in 6  wedstrijden. Wellicht je tactiek iets aanpassen? 

Prompt maak ik er de volgende wedstrijd 6 haha.... Heb niet zo gek lang geleden m'n tactiek indd aangepast, misschien dat afwachten maar.

image.png.0910888379001f8b6883a743ac547bd6.png

Copa Finale 2040. 

Sowieso spelen we wel een bizar seizoen... Staatkampioenschap (stelt niet veel voor) en beker gewonnen. En in de competitie gaat het zeer redelijk:

Spoiler

image.png.15783b4c6ffa586ef16fa24fd674e1f5.png

En nummer 4 is binnen. Alleen Europa nog. Even de titel ophalen en na de kerst in een grote competitie aan de slag..

image.thumb.png.654bd48e551fcbd3071fbcda5127a9f5.png

Jammer, team stortte helemaal in na de winst in de Copa (en daarvoor ook al een beetje). Uiteindelijk nog 8 punten achterstand en dus 2e geworden ;e 

Nu ontslag en kijken waar ik terecht kom.

Edited by neva

33 minuten geleden zei Satyr:

Hehe, bijna 1 januari, eindelijk een nieuwe verdediger halen, einde.... FUCK, embargo aan de broek. Schiet op zou ik zeggen

Naamloos.thumb.png.5805f3dddb92b3f25837d768a1e498ee.png

Ik ben bang dat je op 31 januari krijgt te horen dat het is afgeketst :D 

3 uur geleden zei RubenS2:

Zijn er in Polen bepaalde selectieregels ivm buitenlandse spelers? Of is er een ander balkanland dat daarin soepeler is?

34c2aa2b3cc50a91e2075641fcb46310.png

Maximaal 17 buitenlanders registreren en in je opstelling geen restricties.

In Bulgarije mag je maximaal 6 non EU spelers opstellen. Dat is ook nog vrij soepel.

Wat is dat met europese wedstrijden die raar worden ingepland? Krijg Chelsea uit met de interland break en Milan thuis op zaterdag.

En zo verlies je kansloos omdat je zonder Bijlow, Berghuis en Bozenik en met een Senesi die moe is ;e 

Edited by lennard95