van der Water 645 Gepost January 21 Share Gepost January 21 ben in ieder geval prima gestart aan de competitie. Quote Link to post Share on other sites
neva 865 Gepost January 21 Share Gepost January 21 Lekker maandje zo. Ben dicht bij CL nummer 4 Quote Link to post Share on other sites
Bessel87 31 Gepost January 21 Share Gepost January 21 Gewoon blijven proberen Quote Link to post Share on other sites
Michiel RAFC 183 Gepost January 21 Share Gepost January 21 Eindstand van de reguliere competitie. Wat enorm zuur van een gelijkspel tegen Zulte Waregem. Tegendoelpunt in de 95e minuut. Hebben we wel in ieder geval in de competitie nog een doelstelling over volgend seizoen Quote Link to post Share on other sites
AjaciedBart. 9 Gepost January 21 Share Gepost January 21 Meer mensen die last hebben van het feit dat er zo weinig gescoord wordt? Met Ajax na 29 wedstrijden pas 63 keer gescoord. Daarnaast ook gedurende sommige wedstrijden echt amper kansen gecreëerd. Het gaat overigens voor de rest heel goed, ongeslagen kampioen, beker finale en kwart finale CL, maar toch voelt t echt heel saai. Krijg het niet aan het swingen.... Quote Link to post Share on other sites
cairo 35 Gepost January 21 Share Gepost January 21 18 minuten geleden zei AjaciedBart.: Meer mensen die last hebben van het feit dat er zo weinig gescoord wordt? Met Ajax na 29 wedstrijden pas 63 keer gescoord. Daarnaast ook gedurende sommige wedstrijden echt amper kansen gecreëerd. Het gaat overigens voor de rest heel goed, ongeslagen kampioen, beker finale en kwart finale CL, maar toch voelt t echt heel saai. Krijg het niet aan het swingen.... Ik heb er nu 19 gespeeld met Feyenoord seizoen 1 en 54 goals gemaakt in de competitie. In de Europa league 17 gemaakt in 6 wedstrijden. Wellicht je tactiek iets aanpassen? Quote Link to post Share on other sites
AjaciedBart. 9 Gepost January 21 Share Gepost January 21 2 minuten geleden zei cairo: Ik heb er nu 19 gespeeld met Feyenoord seizoen 1 en 54 goals gemaakt in de competitie. In de Europa league 17 gemaakt in 6 wedstrijden. Wellicht je tactiek iets aanpassen? Prompt maak ik er de volgende wedstrijd 6 haha.... Heb niet zo gek lang geleden m'n tactiek indd aangepast, misschien dat afwachten maar. Quote Link to post Share on other sites
neva 865 Gepost January 21 Share Gepost January 21 (edited) Copa Finale 2040. Sowieso spelen we wel een bizar seizoen... Staatkampioenschap (stelt niet veel voor) en beker gewonnen. En in de competitie gaat het zeer redelijk: Spoiler En nummer 4 is binnen. Alleen Europa nog. Even de titel ophalen en na de kerst in een grote competitie aan de slag.. Jammer, team stortte helemaal in na de winst in de Copa (en daarvoor ook al een beetje). Uiteindelijk nog 8 punten achterstand en dus 2e geworden Nu ontslag en kijken waar ik terecht kom. Edited January 21 by neva Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 716 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Zijn er in Polen bepaalde selectieregels ivm buitenlandse spelers? Of is er een ander balkanland dat daarin soepeler is? Quote Link to post Share on other sites
neva 865 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Sorry Antoine, there's a new kid in town. Quote Link to post Share on other sites
Satyr 764 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Hehe, bijna 1 januari, eindelijk een nieuwe verdediger halen, einde.... FUCK, embargo aan de broek. Schiet op zou ik zeggen Quote Link to post Share on other sites
neva 865 Gepost January 22 Share Gepost January 22 33 minuten geleden zei Satyr: Hehe, bijna 1 januari, eindelijk een nieuwe verdediger halen, einde.... FUCK, embargo aan de broek. Schiet op zou ik zeggen Ik ben bang dat je op 31 januari krijgt te horen dat het is afgeketst Quote Link to post Share on other sites
Satyr 764 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Is niet erg, heb geld zat. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 987 Gepost January 22 Share Gepost January 22 3 uur geleden zei RubenS2: Zijn er in Polen bepaalde selectieregels ivm buitenlandse spelers? Of is er een ander balkanland dat daarin soepeler is? Maximaal 17 buitenlanders registreren en in je opstelling geen restricties. In Bulgarije mag je maximaal 6 non EU spelers opstellen. Dat is ook nog vrij soepel. Quote Link to post Share on other sites
bingo11 58 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Is in Spanje na het eerste seizoen de Segunda nog steeds speelbaar? Die wordt in seizoen 2 namelijk het vierde niveau dus vraag me af of-ie er dan wel in blijft. Quote Link to post Share on other sites
van der Water 645 Gepost January 22 Share Gepost January 22 eerste prijs met Notts County is een feit! 3 wedstrijden voor het eind de titel weten binnen te halen. Quote Link to post Share on other sites
TomFsoccer 106 Gepost January 22 Share Gepost January 22 4 minuten geleden zei van der Water: eerste prijs met Notts County is een feit! 3 wedstrijden voor het eind de titel weten binnen te halen. Je voelt het zo komen: dit wordt een geweldige save! Quote Link to post Share on other sites
van der Water 645 Gepost January 22 Share Gepost January 22 18 minuten geleden zei TomFsoccer: Je voelt het zo komen: dit wordt een geweldige save! ik hoop het! maar het is in ieder geval al een lekker begin! Quote Link to post Share on other sites
lennard95 164 Gepost January 22 Share Gepost January 22 (edited) Wat is dat met europese wedstrijden die raar worden ingepland? Krijg Chelsea uit met de interland break en Milan thuis op zaterdag. En zo verlies je kansloos omdat je zonder Bijlow, Berghuis en Bozenik en met een Senesi die moe is Edited January 22 by lennard95 Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 987 Gepost January 22 Share Gepost January 22 14 minuten geleden zei lennard95: Wat is dat met europese wedstrijden die raar worden ingepland? Krijg Chelsea uit met de interland break en Milan thuis op zaterdag. Laat me raden? Seizoen 2022? Quote Link to post Share on other sites
lennard95 164 Gepost January 22 Share Gepost January 22 1 minuut geleden zei Mordurette: Laat me raden? Seizoen 2022? 21-22 Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 987 Gepost January 22 Share Gepost January 22 8 minuten geleden zei lennard95: 21-22 Hmm, had verwacht dat het door het WK zou komen, maar dan zou ik niet weten waarom je een Champions League wedstrijd op zaterdag moet spelen... Quote Link to post Share on other sites
Michiel RAFC 183 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Eindelijk Vorig jaar de finale nog verloren, maar dit jaar is ie oververdiend voor ons. Quote Link to post Share on other sites
neva 865 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Ik denk niet dat de eerste poging om de CL te winnen met Inter gaat lukken Quote Link to post Share on other sites
Stefanos 52 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Mag niet klagen over afgelopen seizoen, voor het eerst Kampioen in 24/25. Met een elftal vol met tieners. Ook prima transfers gedaan dit jaar met dan aan een een Chinese club Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts