Jump to content

FM Café

Recommended Posts

Ik heb het idee dat er iemand in Madrid te diep in het glaasje gekeken heeft. Hoe kom je anders op onderstaande plan om de heer Janssen, na 18x scoren in Mexico, naar het grote Real te halen.

a1f91e7f3eed47c2a0c3505304791f52.png

• Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

5 uur geleden zei van der Water:

Ben nog aan het zoeken... Wellicht llm in Engeland, maar suggesties zijn welkom

Zuur van je Almeria save zeg.. 

LLM in Engeland: Notts County is daarbij zeker een mooie optie, evenals bijvoorbeeld FC Halifax (The Shay is een zeer aardig stadion). Ook zijn er wellicht mogelijkheden om het failliet verklaarde Macclesfield of Bury nieuw leven in te blazen. 

6 uur geleden zei sherwin92:

Dit heb ik echt nog nooit eerder meegemaakt, een speler die een gesprek aanvraagt om aan te geven dat 'ie zichzelf niet goed genoeg meer acht :classic_blink:

Naamloos.jpg

Zelf nu ook twee keer meegemaakt. M'n keeper die voorbij gestreefd is kwam ook naar me toe om aan te geven dat hij naar een andere club wilt omdat hij vindt dat hij niet goed genoeg is om eerste doelman te zijn bij de club.

14 uur geleden zei van der Water:

Helaas komt aan al het moois een eind

image.png.022dec6b67832cfe7ac1e43aef37e193.png

Save game met Almeria is helaas overleden, blijf deze melding op dezelfde datum krijgen

1 dag op vakantie gaat deed bij mij wonderen, kon daarna weer rustig verder!

edit; oh heb je al geprobeerd zie ik nu. Dan weet ik het ook niet :( 

Edited by Fantasy
16 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Voor het eerst ook dat ik een coach tref die een strikerless formatie aanhangt.

wel de eerste editie dat ik strikerless gebruik, na wat experimentjes werkt dit het effectiefst, tenminste in deze versie van fm

1 minuut geleden zei van der Water:

wel de eerste editie dat ik strikerless gebruik, na wat experimentjes werkt dit het effectiefst, tenminste in deze versie van fm

Heb je nog zin om d'r wat over te schrijven? Geef ik je een podium ;) 

7 minuten geleden zei Thierryvane:

Dit zal wel weer het Vitesse Stadion worden? Tijd om de ingame editor te gebruiken...

2095303988_Schermafbeelding2021-01-21om10_34_01.thumb.png.15445094d3f9f15f8bb2399fbe2343ea.png

Ben je al een clublegende, Thierry? Ik heb wel enige ervaring met stadions naar mezelf te laten vernoemen namelijk.

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ben je al een clublegende, Thierry? Ik heb wel enige ervaring met stadions naar mezelf te laten vernoemen namelijk.

Sta wel bij favoriet personeel samen met Thiago Almada, telt dat ook?

Legendes (natuurlijk) Theo Bos en Henk Bosveld.

12 uur geleden zei roeliho:

Ik heb het idee dat er iemand in Madrid te diep in het glaasje gekeken heeft. Hoe kom je anders op onderstaande plan om de heer Janssen, na 18x scoren in Mexico, naar het grote Real te halen.

a1f91e7f3eed47c2a0c3505304791f52.png

Hahahaha hoe dan? Ben zelf met een carrière bezig bij Monterrey en dat gaat retegoed, maar Janssen komt totaal niet aan de bak. 

58 minuten geleden zei Thierryvane:

Dit zal wel weer het Vitesse Stadion worden? Tijd om de ingame editor te gebruiken...

2095303988_Schermafbeelding2021-01-21om10_34_01.thumb.png.15445094d3f9f15f8bb2399fbe2343ea.png

Zijn twee opties, of het wordt de Haim Megrelishvili Arena, of de Dejan Curovic Dome, hehe. 

Zit inmiddels in 2030 met mijn Journeymangame. Maar altijd zo'n discutabele beslissing om verder te gaan. Het rijke Hertha bood mij een baan aan, maar ik heb zoveel plezier met mijn Darmstadt-team dat ik eigenlijk niet weg wil. Met Darmstadt gaat het vrij lang duren voordat ik echt al die punten bij elkaar sprokkel, maar blijft gewoon te leuk. Dit keer dus wederom gebleven, eigenlijk tegen de challenge in. Dat terwijl de beste Duitse teams zoveel meer geld en kwaliteit hebben.

1 uur geleden zei Juca:

Zit inmiddels in 2030 met mijn Journeymangame. Maar altijd zo'n discutabele beslissing om verder te gaan. Het rijke Hertha bood mij een baan aan, maar ik heb zoveel plezier met mijn Darmstadt-team dat ik eigenlijk niet weg wil. Met Darmstadt gaat het vrij lang duren voordat ik echt al die punten bij elkaar sprokkel, maar blijft gewoon te leuk. Dit keer dus wederom gebleven, eigenlijk tegen de challenge in. Dat terwijl de beste Duitse teams zoveel meer geld en kwaliteit hebben.

Zo lang je plezier in de game hebt maakt het toch helemaal niks uit. Die challenges zijn gewoon als kickstarter om leuke saves te hebben. We maken onze eigen regels 😀