Jump to content

FM Café

Fantasy
 Share

Recommended Posts

1-1 gespeeld bij AZ. Toen ik 0-1 voor stond keurde de VAR nog een goal van Teixeira af. Dat was een verkeerd geraakte voorzet die er in 1 keer in vloog, maar werd afgekeurd omdat Bozenik ergens in de 16 een blok zette bij Koopmeiners. Leek me niet echt een geldige reden, maar de VAR draaide ook een penalty voor AZ terug, dus laten we dat maar tegen elkaar wegstrepen. Gelijkspel was ook wel een goede afspiegeling van de wedstrijd. In diezelfde speelronde speelde Ajax 0-0 bij RKC, dus die zijn ook tegen hun eerste puntverlies aangelopen. Nu de winterstop in met deze tussenstand. Had gehoopt iets dichterbij te staan, maar behalve een 1-1 thuis tegen Willem II heb ik alleen puntverlies geleden tegen mijn directe concurrenten. Ben in ieder geval tevreden dat ik van de laagvlieger vrij eenvoudig lijk te winnen.

Ik moet dus nog een wedstrijd tegen PEC Zwolle inhalen, die is uitgesteld wegens mijn Europese verplichtingen.

ea555e870b171a496b559a893f752c99.png

29 minuten geleden zei TomFsoccer:

Nadat het niet liep bij Portsmouth in de PL kwam Newcastle met een bod om daar coach te worden, op ingegaan en beter niet gegaan. Heb ook geen back up meer van de save maar goed.

Net een nieuwe game opgestart en voor Sassuolo gegaan!

Zonde dat de overstap niet geworden is wat je ervan gehoopt hebt. Succes met Sassuolo. Heb niet zoveel met die ploeg, maar volgens mij hebben ze wel paar leuke spelers rondlopen. 

15 minuten geleden zei Mordurette:

Zonde dat de overstap niet geworden is wat je ervan gehoopt hebt. Succes met Sassuolo. Heb niet zoveel met die ploeg, maar volgens mij hebben ze wel paar leuke spelers rondlopen. 

Ik op zich ook niet, maar vind het vaak wel fijn om een club zo te leren kennen!

Ik heb een beetje een rare situatie nu. Ik probeer het contract van Berghuis te verlengen. Hij verdient momenteel 2 miljoen per jaar en wil een verhoging tot 2,8 miljoen. Op zich heb ik het wel voor hem over, zeker omdat er nu een clausule van 8 miljoen in zijn contract zit. Bovendien, met een beetje onderhandelen kan ik zijn eis wel omlaag krijgen denk ik.

Alleen nu zit ik dus in die onderhandelingen, kan ik hem maximaal 1,1 miljoen bieden.... Iemand die enig idee heeft hoe dat kan? Ik zit nog 2 miljoen onder het salarisbudget namelijk....

23 minuten geleden zei RicoV1989:

Ik heb een beetje een rare situatie nu. Ik probeer het contract van Berghuis te verlengen. Hij verdient momenteel 2 miljoen per jaar en wil een verhoging tot 2,8 miljoen. Op zich heb ik het wel voor hem over, zeker omdat er nu een clausule van 8 miljoen in zijn contract zit. Bovendien, met een beetje onderhandelen kan ik zijn eis wel omlaag krijgen denk ik.

Alleen nu zit ik dus in die onderhandelingen, kan ik hem maximaal 1,1 miljoen bieden.... Iemand die enig idee heeft hoe dat kan? Ik zit nog 2 miljoen onder het salarisbudget namelijk....

Zit precies met het zelfde probleem op dit moment. 

Zojuist zei cairo:

Zit precies met het zelfde probleem op dit moment. 

Ik heb dit in al de jaren dat ik FM speel ook nog nooit meegemaakt als ik ruim onder het salarisbudget zit. En zelfs als ik op het randje of zelfs daar iets over zat, kon ik altijd nog minimaal het huidige contract evenaren.... Dus ik vind dit wel bijzonder en ik hoop dat ik het op kan lossen..

2 uur geleden zei RicoV1989:

Denk dat het aan twee dingen kan liggen. Je zit nu 2 mil onder het salarisbudget, maar hoeveel zit je onder commited spending? 

image.png.bfda6823488dd61111233772cc13d04f.png

Als je over een paar maanden een paar spelers binnen krijgt die het budget opmaken kan je natuurlijk nu niet meer uitgeven.

Maar het zal waarschijnlijk gewoon zijn dat het bestuur een maximum in heeft gesteld wat je een speler zou kunnen geven. Dat heeft elke club. Dezelfde reden dat je als Man City ook niet iemand 50 mil p/a kan geven. Vragen om het algemene budget te verhogen zou dat ook omhoog moeten schroeven gok ik.

Wat is de beste manier om je non-EU spelers zo snel mogelijk erbij te krijgen in Italië? Ik moet ze nu steeds verhuren omdat ze anders helemaal niet aan de bak komen. Afgelopen halfjaar een middenvelder aan PSG uitgeleend (waar die gewoon basisspeler was) omdat die bij mij niet mocht spelen. 

Seizoen 4.

JCS gewonnen en kampioen geworden. Prima tegenstand gehad van Ajax, AZ en Utrecht. PSV lijkt afgehaakt..

1.png.dafeec8ce55447928d2505042ccaf596.png

De beker lag ik direct na de winterstop uit.. Had ik in FM 20 ook vaak. Lijkt wel een 'bug'.

De Europa League finale zwaar onverdiend verloren van AS Roma, 2 tegengoals uit corners.. :(

2.png.bd2e589c82afc5e55b208b4730151881.png

Mocht iemand een goede tactiek hebben om corners te verdedigen, MEER dan welkom!

Edited by MarcFR

Pfoe drukke transferzomer weer in Eindhoven. Grootste uitgaande transfer was Malen maar ook Elliott, Tielemans, Vandevoordt, Ferreira en Van Drongelen leverden een mooi bedrag op. Vooral Vandevoordt leverde voor een reservekeeper echt een mooi bedrag op.

Uitgaand

Spoiler

uit.png.e5ba04e302c9186de0a31b8be08fcbe7.png

Veel spelers gehaald. De Vrij voor de ervaring, Svilar en Trapp als back-up keepers en een hele horde exotische talenten voor mijn B-team want ik kwam erachter dat het in de KKD toch wel handig is als je meer dan 8 spelers beschikbaar hebt.

Inkomend

Spoiler

1913557873_drukdruk.png.0474127a47935572855c38bf0460956c.png

Arnold Song was de grootste inkomende transfer. Is een rechtsback maar kan ook uit de voeten als centrale middenvelder. Wil hem eigenlijk omturnen tot balveroverende middenvelder.

Song.thumb.png.7159e286bdfa406f2f776529a5404d3f.png

Edited by Nummerke10

1 uur geleden zei van der Water:

Ben nog aan het zoeken... Wellicht llm in Engeland, maar suggesties zijn welkom

Misschien iets als Notts County? Uit mijn hoofd de oude voetbalclub in Engeland, nog nooit een Premier League titel gewonnen, kan dus een mooie uitdaging zijn