Jump to content

FM Café

Recommended Posts

Nou, nog eventjes gebleven bij Portland, ten eerste omdat ik wachtte op het inladen van de Z-Amerikaanse competities en ten tweede omdat ook het WK voor clubs er aan kwam. Ver gekomen, lekker gespeeld, maar de halve finale was het eindstation:

image.thumb.png.fb03b87b6603a68387049d13842bd42b.png

Zit te twijfelen om direct naar Z-Afrika te gaan (kan bij Sundowns aan de slag, grote club). Wellicht dat het mijn reputatie te veel schaadt als het daar niet binnen twee jaar lukt. Verder komt er nog een WK aan met Australië, waar ik bondscoach van ben. Hopelijk kan ik daar ver komen, hebben best een lekkere lichting.

Argentinië is wel binnen korte tijd speelbaar, Brazilië duurt nog een flink aantal maanden. Pffff lastig!

Edited by neva
  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Niet gek, de EL-finale wordt natuurlijk in z'n favoriete periode gespeeld!  

Accuraat

Posted Images

52 minuten geleden zei neva:

Nou, nog eventjes gebleven bij Portland, ten eerste omdat ik wachtte op het inladen van de Z-Amerikaanse competities en ten tweede omdat ook het WK voor clubs er aan kwam. Ver gekomen, lekker gespeeld, maar de halve finale was het eindstation:

image.thumb.png.fb03b87b6603a68387049d13842bd42b.png

Zit te twijfelen om direct naar Z-Afrika te gaan (kan bij Sundowns aan de slag, grote club). Wellicht dat het mijn reputatie te veel schaadt als het daar niet binnen twee jaar lukt. Verder komt er nog een WK aan met Australië, waar ik bondscoach van ben. Hopelijk kan ik daar ver komen, hebben best een lekkere lichting.

Argentinië is wel binnen korte tijd speelbaar, Brazilië duurt nog een flink aantal maanden. Pffff lastig!

Sundowns lijkt me dan het beste, aangezien de CAF Champions League daarmee winnen niet al te lastig moet zijn, terwijl de CL en de Libertadores winnen toch moeilijker is op papier.

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Ik heb project Zlatan 3.0 ook in de steigers gezet.

6fc7f931a68486d55a233e5e50b08417.png

Lijkt me het perfecte profiel te hebben voor zo'n rol!

Edited by FlyD

Vanmiddag kreeg ik plotseling een nieuwe laptop bezorgd. Wat ziet de match engine er in één keer fantastisch uit zo, alsof ik na drie jaar in één keer een bril opzet :<

50 minuten geleden zei Titan:

Vanmiddag kreeg ik plotseling een nieuwe laptop bezorgd. Wat ziet de match engine er in één keer fantastisch uit zo, alsof ik na drie jaar in één keer een bril opzet :<

Plotseling? Ik wil ook wel plotseling een nieuwe laptop bezorgd krijgen 🤣

1 uur geleden zei Mordurette:

Plotseling? Ik wil ook wel plotseling een nieuwe laptop bezorgd krijgen 🤣

Haha ja, dat was het wel. Maanden geleden op het werk al een nieuwe mogen bestellen. De levering werd echter enorm vertraagd en gisteravond in één keer een berichtje van DHL. Toch weer een nieuwer model :) Leuke is dat we ze ook privé mogen gebruiken, dus FM stond er snel op zo in het weekend. 

30 minuten geleden zei Titan:

Haha ja, dat was het wel. Maanden geleden op het werk al een nieuwe mogen bestellen. De levering werd echter enorm vertraagd en gisteravond in één keer een berichtje van DHL. Toch weer een nieuwer model :) Leuke is dat we ze ook privé mogen gebruiken, dus FM stond er snel op zo in het weekend. 

Bofkont.

4 uur geleden zei FlyD:

Mijn game met Volendam nog eens opgepakt. Martijn Kaars is goed op schot! :)

205633673_Schermafbeelding2021-01-16om18_44_47.thumb.png.c1c3e382d16ffec7ff2bb992614ace0e.png

Is dat in je 4-2-3-1 opstelling? Ik ben geneigd daar een advanced forward te gebruiken..

9 uur geleden zei Steels:

Is dat in je 4-2-3-1 opstelling? Ik ben geneigd daar een advanced forward te gebruiken..

Ja, dat is met de 4-2-3-1 die in het tactiekgedeelte staat. Ben wel een fan van de PF(At) rol. Bij balverlies helpt hij goed mee in het pressen en in balbezit vergelijkbaar met een AF, alleen iets minder diep.

Hoe kan Je een grote groep spelers niet meer beschikbaar stellen voor de Onder 19? Dat heb ik waarschijnlijk ergens aangevinkt, maar kan nu niet vinden waar ik dat uit kan schakelen.

EDIT:

Heb 't al gevonden. Meerdere spelers selecteren en dan uitvinken dat ze tot wedstrijdfit beschikbaar zijn voor de O19.

Edited by Cicchio

ed636a4614d4d3ec70a760e50f6ae9e2.png

No, no, no, no... Zoals het artikel suggereert, dit betekent waarschijnlijk het einde van de carrière van de 34-jarige Bekhechi. Jarenlang onze sterspeler geweest en was nu als begeleider en back-up nog héél nuttig in de Ligue 1. In een oefenmatch zijn lower leg gebroken, 6-7 maanden out. Wat een einde in mineur voor voor deze clublegende :cry: