Jump to content

FM Café

Recommended Posts

Heren, ik ben gisteren een save begonnen met Aston Villa. Heel ver ben ik nog niet in game. Maar weet iemand een leuke back en één spits, mag ook transfervrij zijn natuurlijk. Het budget is trouwens +- 7 mil. Maar ik moet nog een aantal spelers verkopen dus verwacht dat het budget nog wel (iets) omhoog gaat.

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Niet gek, de EL-finale wordt natuurlijk in z'n favoriete periode gespeeld!  

Accuraat

Posted Images

Ah, de goede keuze gemaakt. Gisteren gaan slapen na de eerste ontmoeting in de CL-finale, daar haalden we een zeer knap gelijkspel: 1-1 uit.

Zojuist de thuiswedstrijd gespeeld en na een blunder achterin kwamen we in de negende minuut op voorsprong. Toen lekker de wedstrijd ontregeld en op de counter zelfs nog 2-0 gemaakt. Eindelijk is-ie binnen!

image.thumb.png.f6083ecdb5509686511d4acc3c4b6857.png

Overigens wel grappig, bij Al-Hilal speelt de 33-jarige Sontje Hansen :D 

En, na de A-League winst een jaar later, de volgende (logische) stap naar een ander continent:

image.thumb.png.f735d4dfd697b5e8159956669bfacf56.png

Edited by neva
20 uur geleden zei Abe:

transfers.thumb.png.db39cb8d1dc900a9185ed09580cba839.png

Zeker wat leuke talenten rondlopen in de jeugd, heb ook wat transfers gedaan, hier staat Agbo voor 2.2 miljoen naar Brest niet op. Carballo, Correa, Morlanes & Haksabanovic staan ook meteen in de basis. 

Voor aankomend jaar beetje in de gaten houden welke contracten er bij Real/Atletico/Barca aflopen. 

Ziet er prima uit! 

@nevalekker hoor! Wens je heel veel succes bij de Timbers. MLS is echt een hele rare competitie. Heb het laatst een keer geprobeerd en was er door alle regels al snel weer klaar mee hahahaha. Voor de CONCACAF staat nu Monterrey op het lijstje. Mexico heeft ook een vreemde competitie maar in elk geval iets logischer dan de VS.

Edited by bingo11

Twee stapjes vooruit gezet naar een NL-DU-BE selectie bij PSV en ook weer een stapje terug. Camavinga vertrok voor 94 miljoen naar Liverpool, Tielemans is zijn vervanger centraal op het middenveld. Wel nog twee Servische toptalenten gehaald maar die vlag heeft dezelfde kleuren als de Nederlandse dus we keuren het nog even goed ;c

1065836819_selectiepsv2.png.f397565b434c73f1ee4f8d4fc48f1b6e.png

39 minuten geleden zei bingo11:

Ziet er prima uit! 

@nevalekker hoor! Wens je heel veel succes bij de Timbers. MLS is echt een hele rare competitie. Heb het laatst een keer geprobeerd en was er door alle regels al snel weer klaar mee hahahaha. Voor de CONCACAF staat nu Monterrey op het lijstje. Mexico heeft ook een vreemde competitie maar in elk geval iets logischer dan de VS.

Thanks! Inderdaad wel rare regels, zag deze net voorbij komen:

image.thumb.png.83ee7422477a0ddbd34a936fa027414e.png

Overigens hoop ik er snel weer weg te zijn. Ploeg stond 9e. Van de 11 resterende duels heb ik er 9 gewonnen en 2 verloren, dus nog 3e geëindigd in mijn Conference. Nu de playoffs in, eigenlijk gewoon als een van de favorieten.

4 uur geleden zei T10:

Heren, ik ben gisteren een save begonnen met Aston Villa. Heel ver ben ik nog niet in game. Maar weet iemand een leuke back en één spits, mag ook transfervrij zijn natuurlijk. Het budget is trouwens +- 7 mil. Maar ik moet nog een aantal spelers verkopen dus verwacht dat het budget nog wel (iets) omhoog gaat.

Als spits is Matias Arezo of Rafael Santos Borre misschien wat voor je. Back is natuurlijk heel erg afhankelijk van welke kant je zoekt. 

15 minuten geleden zei neva:

Thanks! Inderdaad wel rare regels, zag deze net voorbij komen:

image.thumb.png.83ee7422477a0ddbd34a936fa027414e.png

Overigens hoop ik er snel weer weg te zijn. Ploeg stond 9e. Van de 11 resterende duels heb ik er 9 gewonnen en 2 verloren, dus nog 3e geëindigd in mijn Conference. Nu de playoffs in, eigenlijk gewoon als een van de favorieten.

Jaa snap ik. Hoe ga je zo snel door de seizoenen heen dan?

1 minuut geleden zei bingo11:

Jaa snap ik. Hoe ga je zo snel door de seizoenen heen dan?

Speel FM Touch, juist omdat ik normaliter te weinig tijd heb. Hier kan je ook competities toevoegen en verwijderen. Nadeel is dat niet alle regeltjes en alles er in zitten. Dus het is tactiek maken of er in zetten, spelers halen, spatiebalk rammen en dooorrrrr.

O en zit met een griepje thuis, dat scheelt ook ;c 

55 minuten geleden zei neva:

Speel FM Touch, juist omdat ik normaliter te weinig tijd heb. Hier kan je ook competities toevoegen en verwijderen. Nadeel is dat niet alle regeltjes en alles er in zitten. Dus het is tactiek maken of er in zetten, spelers halen, spatiebalk rammen en dooorrrrr.

O en zit met een griepje thuis, dat scheelt ook ;c 

Ahh dat verklaart wat hahaha. Beterschap man!

Nette prestaties allebei hoor!

Dit maakt mij wel altijd heel onzeker over mezelf hahaha. Ik speel al sinds CM03/04, maar ik heb nog nooit de Champions League gewonnen eigenlijk. Het dichtstbijzijnde dat ik gekomen ben is een halve finale met Paris Saint-Germain in FM2015, maar dat is niet eens heel bijzonder ofzo.

Het bijzonderste dat ik gepresteerd heb is een dubbel met FC Groningen in FM2010 na vijf jaar met een kwartfinale Europa League erbij. Het jaar erop in de Champions League overwinterd, maar direct na de winter eruit gevlogen.

Ik kan gewoon niks van FM denk ik, maar ik heb er in ieder geval plezier mee :D

Om gek van te worden. Met de graafschap sinds de promotie naar de eredivisie elk jaar de Play offs gehaald voor Europees voetbal. Eerste 2 jaar als nummer 7 erin en hoppa 1ste ronde eruit. Dit jaar als nummer 5 moet het toch te doen zijn zou je zeggen, maar nee hoor 1ste ronde er weer uit. Op naar een nieuw jaar dan maar

5 uur geleden zei RicoV1989:

Nette prestaties allebei hoor!

Dit maakt mij wel altijd heel onzeker over mezelf hahaha. Ik speel al sinds CM03/04, maar ik heb nog nooit de Champions League gewonnen eigenlijk. Het dichtstbijzijnde dat ik gekomen ben is een halve finale met Paris Saint-Germain in FM2015, maar dat is niet eens heel bijzonder ofzo.

Het bijzonderste dat ik gepresteerd heb is een dubbel met FC Groningen in FM2010 na vijf jaar met een kwartfinale Europa League erbij. Het jaar erop in de Champions League overwinterd, maar direct na de winter eruit gevlogen.

Ik kan gewoon niks van FM denk ik, maar ik heb er in ieder geval plezier mee :D

Hahahahaha ik herken dit enorm

7 uur geleden zei neva:

Zo dan. De eerste CL (Azië) kostte 15 jaar. Deze nog geen 10 maanden.

Nu Zuid-Amerika, Afrika en Europa nog. Zal denk eerst richting Z-Amerika gaan.

Goed bezig! je reputatie zal natuurlijk ook een stuk beter zijn waardoor je sneller een CL kan winnen.

Tijd voor een avontuur in Oost-Europa. Na wat rondkijken in Kroatië, Hongarije, Roemenië en Polen uiteindelijk gekozen voor Slowakije. Het nietige Senica is het geworden. Prognose is een 11e plaats (van de 12). Ik ken het Slowaakse voetbal nauwelijks, maar dat maakt de uitdaging alleen maar leuker. Wel een lekker stadionnetje!

stadion.jpg.d339b98b9b5416aa8275d91e5f82016d.jpg