Jump to content

FM Café

Recommended Posts

5 uur geleden zei bingo11:

Iemand ervaring met een carrière in Brazilië en die me daar wat over kan vertellen?

Echt tof, maar de competitie duurt erg lang. Je speelt sowieso twee competities. Eerst de State Championships, een soort kampioenschap van de provincie. Daarna komt pas het landelijke kampioenschap. Gedurende het hele seizoen lopen ook de internationale toernooien.

• Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Niet gek, de EL-finale wordt natuurlijk in z'n favoriete periode gespeeld!  

Accuraat

Posted Images

9 uur geleden zei bingo11:

Iemand ervaring met een carrière in Brazilië en die me daar wat over kan vertellen?

Ik heb vorig jaar een save gehad met Botafogo. Op zich een leuke save, maar een groot verschil tussen de Campeonato Brasileiro Assaí Série A (hoogste competitie) en de Campeonato Carioca Série A (staatskampioenschap).

Vooral bij de staatscompetitie had je niet hele sterke tegenstanders op een aantal na, maar daar won je soms met 10-0 en dan week later tegen Flamengo ging je er af met 0-3.

Maar wel een leuke competitie met veel braziliaans talent, zoals we gewend zijn.

1 minuut geleden zei van der Water:

Ja het mooiste is ook nog dat de finale op Camp Nou was, hebben we meteen zowel Real als Barca pijn gedaan :-D

En dan heb je ze in de competitie ook al pijn gedaan.. dan kunnen ze maar 1 ding doen he.. met de staart tussen de poten afdruipen haha

West Ham kampioen zonder dat daar een gamer aan te pas komt, leuk om te zien! 

V01ccGf.png

Wat een bekerfinale gaat dit worden dan..! Stadsderby met een mogelijke revanche voor 1981. Kijk er naar uit. 

2 uur geleden zei sherwin92:

Da's nu dus al de 2e wedstrijd op rij waarbij ik de gelijkmaker of ogenschijnlijk winnende goal maak laat in de match, om nog geen 2 minuten later er een tegen te krijgen ;e

Spoiler

Naamloos.jpg

Shoot me ;e

Naamloos.jpg

23 minuten geleden zei neva:

Lullig, maar niet onterecht natuurlijk. 

Da's ook zeker zo. Stoke mist echt kwaliteit en ik ben nog steeds zoekende naar een echt werkende tactiek. Lijkt gewoon alsof iedere keer dat ik op het punt sta de 3 punten te pakken, de game zoiets heeft van "nah, not today" haha. Hopelijk houd het bestuur nog even vertouwen... 

Wanneer ik op FM20 tijdens het spel competities toevoeg, kan ik die dan enkel op speelbaar zetten en niet op "alleen kijken"? Idem met: kan ik een competitie tijdens het spelen van speelbaar naar alleen kijken zetten?

5 minuten geleden zei RubenS2:

Wanneer ik op FM20 tijdens het spel competities toevoeg, kan ik die dan enkel op speelbaar zetten en niet op "alleen kijken"? Idem met: kan ik een competitie tijdens het spelen van speelbaar naar alleen kijken zetten?

Ja, je kan ze tijdens het spel alleen maar speelbaar maken als je ze toevoegt. Nee, alleen kijken kan enkel voor het beginnen van een game en niet anders.

13 minuten geleden zei Mordurette:

Ja, je kan ze tijdens het spel alleen maar speelbaar maken als je ze toevoegt. Nee, alleen kijken kan enkel voor het beginnen van een game en niet anders.

Hmm oke, wel jammer. Bedankt!

In de zomer wou één van de twee spitsen verhuurd worden. Omdat ik anders maar één spits had, hield ik het tegen. Nu is hij ongelukkig maar wel topscoorder van de competitie maar hij wil zijn contract niet verlengen. Zou ik hem in de winter verkopen of erop gokken dat hij weer gelukkig wordt?

Vraagje; wat denken jullie dat belangrijker is, een ingespeeld team hebben of altijd de fitste spelers opstellen? Ben namelijk nu in de laatste fase van m'n 6e seizoen AS Monaco en wat me opvalt is dat het (althans voor mij als gemiddeld matige manager;c) lastig is om op meerdere vlakken mee te blijven doen om de prijzen. Ben nu twee keer kampioen geworden en in die seizoenen was dat ook de enige prijs die we pakten en waren er relatief vroege uitschakelingen in zowel de beker als CL (achtste finale). Nu in dit seizoen hebben we de Coupe de France en de Trophee des Champions gewonnen, staan we op de drempel van de CL finale alleen is de titel uit zicht doordat er 4x op rij in de competitie werd verloren... Iemand tips??