Stefan. 157 Gepost November 14, 2020 Share Gepost November 14, 2020 Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 626 Gepost November 14, 2020 Share Gepost November 14, 2020 KNJB!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to post Share on other sites
quertius 58 Gepost November 14, 2020 Share Gepost November 14, 2020 Gezien op Reddit, dit was misschien toch aan de hand in mijn save Quote Link to post Share on other sites
oblomov 196 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 wtf, dit is fm 2019 en ik zit in 2052 maar dit heb ik nog nooit gezien Quote Link to post Share on other sites
Tim' 693 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 20 uur geleden zei Nummerke10: @Tim' nog mooie transfers kunnen doen? (Lees: Centrale verdediger ) Zeg maar gerust centrale verdedigers. Marcos Senesi, Juan Cruz Komar en Philippe Sandler. En Timo Baumgartl, Jorrit Hendrix, Ryan Thomas en Érick Gutiérrez hebben Eindhoven verlaten. Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 1,068 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Iemand die ooit hiernaar kijkt om spelers binnen te halen die goed binnen de groep passen? Quote Link to post Share on other sites
Krabby 45 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Easy. Quote Link to post Share on other sites
Regis 539 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Dit is met recht een dominante performance te noemen. Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 500 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Ajax is echt bizar sterk in FM21, worden met straatlengte afstand kampioen. Geen slechte tweede helft denk ik zo, als heenwedstrijd voor een promotie play-off Quote Link to post Share on other sites
RogerGarcia 55 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Is er een manier om die wedstrijdfitheid icoontje weer te veranderen in een percentage? Dit is irritant zeg. Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 1,068 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 @RogerGarcia Volgens mij is er geen optie voor op dit moment, misschien wel als er nieuwe skins komen voor FM 21. Ben er zelf ook geen fan van... Wel fan van Kane Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 500 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 24 minuten geleden zei RogerGarcia: Is er een manier om die wedstrijdfitheid icoontje weer te veranderen in een percentage? Dit is irritant zeg. Nee, is een nieuwe feature om het realistischer te maken. In het echt bestaan er natuurlijk ook geen absolute fitheidspercentages.. Quote Link to post Share on other sites
Krabby 45 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Is er al een goede Real Name License Fix beschikbaar? Begin me nu al weer te irriteren aan ''Zebre'' Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 987 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Ik blijf op de één of andere manier een zwak hebben voor MSK Zilina en de club heeft vanwege het dreigende faillissement de belangrijkste spelers moeten verkopen. Het grootste deel van de selectie bestaat uit jeugdspelers met enkele ervaren krachten. Geld is er niet, enkel de uitstekende jeugdopleiding. Ik voel weer een novelle aankomen met deze club 😁 Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 987 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 1 minuut geleden zei Krabby: Is er al een goede Real Name License Fix beschikbaar? Begin me nu al weer te irriteren aan ''Zebre'' Heb hem al gedownload ja. Gewoon via Google even zoeken op Real Name Fix FM21. Quote Link to post Share on other sites
Sanel 176 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 (edited) Kan iemand de topscoorders in Europa laten zien? 14 uur geleden zei Krabby: Easy. Zie Boadu er bijv. 27 maken, ben benieuwd hoeveel de rest er in de Eredivisie heeft gemaakt. Edited November 16, 2020 by Sanel Quote Link to post Share on other sites
Arles 25 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Heb inmiddels ook de beta geprobeerd, maar besloten om te wachten tot de volledige release. Hoop wel dat er nog een aantal dingen aangepast gaan worden, zoals het scherm voor en tijdens wedstrijden, op deze manier is het totaal onoverzichtelijk. Heb ook absoluut een donkere skin nodig, deze doet pijn aan mijn ogen. Ben wel erg enthousiast over de nieuwe match engine. Met welk team gaan jullie starten/zijn jullie gestart? Ikzelf begon normaal altijd met Ajax, maar na vorig jaar een erg leuke save te hebben gehad die begon bij NAC ben ik weer van plan om in de KKD te beginnen, deze keer wordt het waarschijnlijk Cambuur. Quote Link to post Share on other sites
La Pulga 190 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Kut aankoop Quote Link to post Share on other sites
bingo11 58 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 15 uur geleden zei Urbeto: Ajax is echt bizar sterk in FM21, worden met straatlengte afstand kampioen. Geen slechte tweede helft denk ik zo, als heenwedstrijd voor een promotie play-off Lekker hoor! Welk team ben je? Quote Link to post Share on other sites
DutchRobert 19 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 15 uur geleden zei Arles: Heb inmiddels ook de beta geprobeerd, maar besloten om te wachten tot de volledige release. Hoop wel dat er nog een aantal dingen aangepast gaan worden, zoals het scherm voor en tijdens wedstrijden, op deze manier is het totaal onoverzichtelijk. Heb ook absoluut een donkere skin nodig, deze doet pijn aan mijn ogen. Ben wel erg enthousiast over de nieuwe match engine. Met welk team gaan jullie starten/zijn jullie gestart? Ikzelf begon normaal altijd met Ajax, maar na vorig jaar een erg leuke save te hebben gehad die begon bij NAC ben ik weer van plan om in de KKD te beginnen, deze keer wordt het waarschijnlijk Cambuur. Ik start normaal ook met Ajax, maar bij AJax zitten in verband met licentie problemen nagenoeg geen stafleden... Ben zelf pas net met FC Emmen begonnen. Quote Link to post Share on other sites
dan marius mitu 1 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Dit is mss een offtopic vraag, Kan ik als belg FM21 ook via hier het spel aankopen? Is IDEAL de enigste betaalmogelijkheid? Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 500 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 (edited) 5 uur geleden zei bingo11: Lekker hoor! Welk team ben je? Ben zonder enige ervaring/diploma's werkloos begonnen en na een kortstondig avontuur bij het Noorse Stromsgodset IF ben ik nu bij het Schotse Annan Athletic terecht gekomen. Stroomde halverwege seizoen 1 daar in en ben wonder boven wonder via de play-offs gepromoveerd. Zit nu in de voorbereiding op seizoen twee en ben druk bezig om de selectie op niveau te krijgen voor de uitdagende Scottish League 1 (3e niveau van Schotland) Hoop me nu te handhaven en daarna loopt mijn contract af dus dan zien we weer verder. @dan marius mitu Dit kan jij als Belg zeker! https://manutd.nl/football-manager-2021-kopen/ Betalen kan naast Ideal ook met creditcards of online wallets zoals bijvoorbeeld Skrill. Edited November 16, 2020 by Urbeto Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 1,068 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 15 uur geleden zei La Pulga: Kut aankoop Haha ik werd juist aangenaam verrast met mijn laatste aankoop. Wist van zijn verleden bij Tottenham maar niet van deze clausule... Quote Link to post Share on other sites
Regis 539 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Ball wining midfielders, lieve mensen. Wat een heerlijke rol is dat dit jaar. Spelmakers met hoge agressie en goede defensieve positioneel stats en laat ze maar het middenveld opvreten. Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 500 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Is hij een beetje goed deze editie? @Nummerke10 Koekoek, lekkere bekerwedstrijd tegen een competitiegenoot Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts