Jump to content

FM Café

Recommended Posts

• Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Hyped voor deze jeugdinstroom   

We did it! En hoe 

Posted Images

20 uur geleden zei Nummerke10:

@Tim' nog mooie transfers kunnen doen? (Lees: Centrale verdediger ;c)

Zeg maar gerust centrale verdedigers. Marcos Senesi, Juan Cruz Komar en Philippe Sandler. En Timo Baumgartl, Jorrit Hendrix, Ryan Thomas en Érick Gutiérrez hebben Eindhoven verlaten.

24 minuten geleden zei RogerGarcia:

Is er een manier om die wedstrijdfitheid icoontje weer te veranderen in een percentage? Dit is irritant zeg. 

Nee, is een nieuwe feature om het realistischer te maken. In het echt bestaan er natuurlijk ook geen absolute fitheidspercentages..

Ik blijf op de één of andere manier een zwak hebben voor MSK Zilina en de club heeft vanwege het dreigende faillissement de belangrijkste spelers moeten verkopen. Het grootste deel van de selectie bestaat uit jeugdspelers met enkele ervaren krachten. Geld is er niet, enkel de uitstekende jeugdopleiding. 

Ik voel weer een novelle aankomen met deze club 😁

Kan iemand de topscoorders in Europa laten zien?

14 uur geleden zei Krabby:

image.thumb.png.d9ed35f7c699328d1f0e687d8a42ff3d.png

Easy. 

Zie Boadu er bijv. 27 maken, ben benieuwd hoeveel de rest er in de Eredivisie heeft gemaakt.

Edited by Sanel

Heb inmiddels ook de beta geprobeerd, maar besloten om te wachten tot de volledige release. Hoop wel dat er nog een aantal dingen aangepast gaan worden, zoals het scherm voor en tijdens wedstrijden, op deze manier is het totaal onoverzichtelijk. Heb ook absoluut een donkere skin nodig, deze doet pijn aan mijn ogen. Ben wel erg enthousiast over de nieuwe match engine. 

Met welk team gaan jullie starten/zijn jullie gestart? Ikzelf begon normaal altijd met Ajax, maar na vorig jaar een erg leuke save te hebben gehad die begon bij NAC ben ik weer van plan om in de KKD te beginnen, deze keer wordt het waarschijnlijk Cambuur. 

15 uur geleden zei Arles:

Heb inmiddels ook de beta geprobeerd, maar besloten om te wachten tot de volledige release. Hoop wel dat er nog een aantal dingen aangepast gaan worden, zoals het scherm voor en tijdens wedstrijden, op deze manier is het totaal onoverzichtelijk. Heb ook absoluut een donkere skin nodig, deze doet pijn aan mijn ogen. Ben wel erg enthousiast over de nieuwe match engine. 

Met welk team gaan jullie starten/zijn jullie gestart? Ikzelf begon normaal altijd met Ajax, maar na vorig jaar een erg leuke save te hebben gehad die begon bij NAC ben ik weer van plan om in de KKD te beginnen, deze keer wordt het waarschijnlijk Cambuur. 

Ik start normaal ook met Ajax, maar bij AJax zitten in verband met licentie problemen nagenoeg geen stafleden...

Ben zelf pas net met FC Emmen begonnen.

5 uur geleden zei bingo11:

Lekker hoor! Welk team ben je?

Ben zonder enige ervaring/diploma's werkloos begonnen en na een kortstondig avontuur bij het Noorse Stromsgodset IF ben ik nu bij het Schotse Annan Athletic terecht gekomen. Stroomde halverwege seizoen 1 daar in en ben wonder boven wonder via de play-offs gepromoveerd. Zit nu in de voorbereiding op seizoen twee en ben druk bezig om de selectie op niveau te krijgen voor de uitdagende Scottish League 1 (3e niveau van Schotland)

Hoop me nu te handhaven en daarna loopt mijn contract af dus dan zien we weer verder. 

@dan marius mitu Dit kan jij als Belg zeker! https://manutd.nl/football-manager-2021-kopen/

Betalen kan naast Ideal ook met creditcards of online wallets zoals bijvoorbeeld Skrill. 

Edited by Urbeto