Jump to content

FM Café

Recommended Posts

1 uur geleden zei RubenS2:

Wie zouden jullie in de defensie zetten? Martens zou vanwege zijn linksvoetigheid sowieso links in het centrum spelen. De plek naast hem twijfel ik nog tussen de andere drie.

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.3eddc33ccdf407e8b463c7158f5e3a3c.png

image.thumb.png.3677d1064c0aedc571197ec7e356fc6e.png

image.thumb.png.34852a8072d3fbf378e8468534d32223.png

image.thumb.png.ba98cd5ce863a29cd0b56fd7c955b902.png

En wie voor op rechtsachter? Indien Verstraeten centraal wordt uitgespeeld is de keuze natuurlijk snel gemaakt ;c 

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.f4e686646a34c73df068c5ec108a3608.png

image.thumb.png.739dfd8ee632a0a9b143cbcddaa2cff0.png

@TomFsoccer Het is belangrijk dat ze op een vergelijkbare positie spelen. Zorg dat de meest invloedrijke spelers van de mentoringgroep het meeste vastberadenheid en het beste karakter hebben. Ook dat ze tot dezelfde sociale groep behoren helpt.

Oké top! En wanneer doe je dan best aan mentoring? Meteen van jongste leeftijd in A selectie zetten en mentoren of kan dit op latere leeftijd nog makkelijk veranderen?

• Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, Pentagon Challenge voltooid.  

Niet gek, de EL-finale wordt natuurlijk in z'n favoriete periode gespeeld!  

Accuraat

Posted Images

7 minuten geleden zei TomFsoccer:

Oké top! En wanneer doe je dan best aan mentoring? Meteen van jongste leeftijd in A selectie zetten en mentoren of kan dit op latere leeftijd nog makkelijk veranderen?

Ik doe dit meteen (indien het om een groot talent gaat, in mindere talenten stop ik die moeite niet). Denk dat het op jonge leeftijd sneller gaat.

27 minuten geleden zei FMNOOB:

Lekkere bekerwinst! Al op weg naar het hoogste niveau? Wordt wel een enorme uitdaging, met Johor als grootmacht, om uiteindelijk kampioen te worden in Maleisië. 

Gepromoveerd ja. Samen met de degradant van afgelopen seizoen mijlenver op de rest. Ben benieuwd, t is FMT dus zonder tactical familiarity, dus geeft wel bepaalde vrijheden. 

Heel erg benieuwd waar ze mee op de proppen komen. Het succes in Friesland zorgt in ieder geval wekelijks voor een overvol Abe Lenstra Stadion. Qua financiën kan het ook, want na drie seizoen is de balans zojuist door de grens van €100 miljoen geschoten.

943690185_Schermafbeelding2021-01-10om10_16_32.thumb.png.b24002b98b72b189db09843ab76ff4ac.png

2 uur geleden zei RubenS2:

Wie zouden jullie in de defensie zetten? Martens zou vanwege zijn linksvoetigheid sowieso links in het centrum spelen. De plek naast hem twijfel ik nog tussen de andere drie.

Inhoud verbergen

image.thumb.png.3eddc33ccdf407e8b463c7158f5e3a3c.png

image.thumb.png.3677d1064c0aedc571197ec7e356fc6e.png

image.thumb.png.34852a8072d3fbf378e8468534d32223.png

image.thumb.png.ba98cd5ce863a29cd0b56fd7c955b902.png

En wie voor op rechtsachter? Indien Verstraeten centraal wordt uitgespeeld is de keuze natuurlijk snel gemaakt ;c 

Inhoud verbergen

image.thumb.png.f4e686646a34c73df068c5ec108a3608.png

image.thumb.png.739dfd8ee632a0a9b143cbcddaa2cff0.png

@TomFsoccer Het is belangrijk dat ze op een vergelijkbare positie spelen. Zorg dat de meest invloedrijke spelers van de mentoringgroep het meeste vastberadenheid en het beste karakter hebben. Ook dat ze tot dezelfde sociale groep behoren helpt.

Ik zou Burssens centraal uitspelen en dan Verstraeten op rechts. Giordiani in bekerwedstrijden of bij een druk programma zijn minuten geven en als het kan mentoren voor een betere personality.

12 minuten geleden zei FlyD:

Ik zou Burssens centraal uitspelen en dan Verstraeten op rechts. Giordiani in bekerwedstrijden of bij een druk programma zijn minuten geven en als het kan mentoren voor een betere personality.

Hmm oke, bedankt! Zal het morgen eens goed bekijken.

2 minuten geleden zei Abe:

Niet eerder gehoord, specifieke competitie?

Elke. Ook als ik een nieuw spel start.

Ik heb trouwens gewoon het spel gekocht :)

2 uur geleden zei Satyr:

Mannen, heb ik iets gemist? Ik wil een speler registreren, maar dat gaat niet? Ik heb plek voor hem, hij voldoet aan alle eisen om de open plek in te vullen, maar toch kan ik hem nergens toevoegen. Of beter, ik kan nergens op 'ok' klikken :classic_blink:

Gaat dit om Europese registratie?

Kan het zijn dat je idd open plekken hebt maar omdat je niet 4 eigen opgeleide jeugdspelers kan registreren die plekken leeg moet laten? . 

Nee, gewoon voor de competitie. Ik kan ook geen spelers weghalen, want er is geen 'ok' knop.

Ik heb er met elke game last van. Engelse PL, L2, Noorwegen, etc.

17 minuten geleden zei bingo11:

Iemand ervaring met een carrière in Brazilië en die me daar wat over kan vertellen?

paar edities geleden een save gehad... je hebt een extreem lange competitie en het resultaat is vaak dat flamengo kampioen wordt, opzich wel een leuke maar lange competitie

15 uur geleden zei FMNOOB:

Lekkere bekerwinst! Al op weg naar het hoogste niveau? Wordt wel een enorme uitdaging, met Johor als grootmacht, om uiteindelijk kampioen te worden in Maleisië. 

image.thumb.png.5eb2398db6c749cf050c33410064b6b0.png

Viel dus mee. Seizoen 1 - niveau 2: 5e (vanaf 2 punten na 7 wedstrijden).

Seizoen 2: 2e & gepromoveerd

Seizoen 3: 2e

Seizoen 4: kampioen

Zit ook nog in de eindfase van de Aziatische Confed. Cup (2e continentale beker daar). Heb nu China erbij geladen, hopelijk kan ik op korte termijn daar ergens aan de slag, want ik denk dat de ACL met Kelantan nogal lastig wordt. Of Johor moet de trainer straks ontslaan. Die halen gewoon talenten uit Argentinië voor een half miljoen.

13 uur geleden zei Satyr:

Nee, gewoon voor de competitie. Ik kan ook geen spelers weghalen, want er is geen 'ok' knop.

Ik heb er met elke game last van. Engelse PL, L2, Noorwegen, etc.

Ligt het niet aan je skin?

Edited by neva
4 uur geleden zei bingo11:

Iemand ervaring met een carrière in Brazilië en die me daar wat over kan vertellen?

Op FM17 een game gehad met Atletico Mineiro. Vond het staatskampioenschap wel leuk, in de competitie liep het niet zoals verwacht en werd ik uiteindelijk ontslagen. Vind het wel een leuke competitie en verwacht er dit jaar ook wellicht nog weer eens te belanden. 

Kan het je aanraden wanneer je niets tegen lange seizoenen hebt. 

30 minuten geleden zei Urbeto:

Op FM17 een game gehad met Atletico Mineiro. Vond het staatskampioenschap wel leuk, in de competitie liep het niet zoals verwacht en werd ik uiteindelijk ontslagen. Vind het wel een leuke competitie en verwacht er dit jaar ook wellicht nog weer eens te belanden. 

Kan het je aanraden wanneer je niets tegen lange seizoenen hebt. 

Ah thanks! Welke clubs raad je dan een beetje aan? Dacht zelf ook aan Mineiro maar vind hun tenues er niet uitzien. Fluminense lijkt me ook wel leuk.

2 minuten geleden zei bingo11:

Ah thanks! Welke clubs raad je dan een beetje aan? Dacht zelf ook aan Mineiro maar vind hun tenues er niet uitzien. Fluminense lijkt me ook wel leuk.

maatje van mij heeft vorige fm een save met Fluminense gehad, heeft ie veel plezier aan beleefd... ergerde zich wel dood aan de financiële middelen van Flamengo

2 minuten geleden zei bingo11:

Sporting Recife vind ik vanwege het prachtige logo interessant. Mineiro koos ik toen vanwege Ronaldinho. Chapecoense is vanwege de vliegtuigramp ook een mooie uitdaging (weet jij de oorspronkelijk ingezette lijn naar de Braziliaanse subtop verder door te zetten?). 

En zo kan ik er nog wel meer opnoemen, keuze te over in dat land. 

@Urbetoah thanks, zal er eens naar kijken!

@van der Waterje bedoelt dat Flamengo veel meer financiële mogelijkheden heeft terwijl het ook nog eens een rivaal is van Fluminense?

Oh, en hoe zit het met de regels daar? Las ergens max. 5 buitenlanders in de selectie maar is dat het enige?

Edited by bingo11

Regels weet ik niet echt meer, daarvoor is mijn save te lang geleden. Maar dit kan je snel genoeg zien wanneer je bij de competitie in FM het reglement doorkijkt

8 minuten geleden zei bingo11:

@Urbetoah thanks, zal er eens naar kijken!

@van der Waterje bedoelt dat Flamengo veel meer financiële mogelijkheden heeft terwijl het ook nog eens een rivaal is van Fluminense?

Oh, en hoe zit het met de regels daar? Las ergens max. 5 buitenlanders in de selectie maar is dat het enige?

ja klopt, Flamengo werd in zijn save standaard kampioen, was een beetje het PSG van Brazilië